Problemet er at denne er ombygd til rullestol bil og pedalene er byttet om. Så det får vi ikke. Bilen er 13mnd. Så regner med detre ikke skal koste noe.Hvis bilen bare er et år så skal det da ikke koste deg noe? Regner med Mercedes gir deg gratis lånebil under rep av garantisaker?
Audi gjør det iallefall.
Hadde første sørvice i november iår. Så den skulle vere grei.Det skal ikke koste noe såfremt dere har fulgt service programmet til mæshe Benz
Da forstår jeg. Håper det ordner seg kjapt da!Problemet er at denne er ombygd til rullestol bil og pedalene er byttet om. Så det får vi ikke. Bilen er 13mnd. Så regner med detre ikke skal koste noe.Hvis bilen bare er et år så skal det da ikke koste deg noe? Regner med Mercedes gir deg gratis lånebil under rep av garantisaker?
Audi gjør det iallefall.
Synd du ikke fikk godkjent Malher. Synes de var fantastisk bra. Lekre også. Ble solgt til fordel for The music.Nope, Mahler ble ikke godkjent som stue høyttaler. Så jakten fortsetter. Blir det egne høyttalere til jul her...? Jeg lever på lånt tid. Da forsterkersettet og høyttalerene er noe jeg har vert så heldig å låne.
Kom endelig igjennom med Triangle, så får svar på noen spennende spørsmål iløpet julen.
Jeg har alltid kost meg med Triangle. Og er litt spent på om jeg egentlig vil gå noen annen vei enn opp i hierarkiet til Triangle.Galloene er veldig bredstrålende. På den ene siden fyller de store rom med relativt lik lyd - d.v.s. at det nesten ikke eksisterer noen definert sweetspot. Ulempen er at man egentlig sitter og lytter til veldig mye reflektert lyd også - selv i sweetspot. På lavt volum og kosemusikk/bakgrunn: Ja, hvorfor ikke? Men jeg vil mene at slik lyd er et godt stykke unna f.eks. Triangle som benytter waveguide på diskanten. Så ja, det er relativt stor forskjell i spredningtilnærming. Vil tro det også vil ha en del å si i forhold til hva man får ut av stunden i godstolen med favorittmusikken.
For å si det på en annen måte: Hvis du har kost deg med Triangle, tror jeg Gallo blir noe helt annet og annerledes.
Hadde Strauss en gang og husker de som gode.Synd du ikke fikk godkjent Malher. Synes de var fantastisk bra. Lekre også. Ble solgt til fordel for The music.Nope, Mahler ble ikke godkjent som stue høyttaler. Så jakten fortsetter. Blir det egne høyttalere til jul her...? Jeg lever på lånt tid. Da forsterkersettet og høyttalerene er noe jeg har vert så heldig å låne.
Kom endelig igjennom med Triangle, så får svar på noen spennende spørsmål iløpet julen.
Trur det er de samme som jeg hørte for noen år siden på Abrahamsen elektronikk og de låt veldig bra.Har da bestemt meg for å prøve å få tak i en høyttaler jeg har i flere år hatt lysst til å teste.
Pioneer S1EX el lillebroren S3EX.
Vis vedlegget 521914
Vis vedlegget 521915
Vis vedlegget 521916
En høyttaler som har vert på blokka mi i mange år. Vet det er solgt en del par her til lands, så prøver meg å ser.
De derre er knallgode! spiller "alt" som bare det!Har da bestemt meg for å prøve å få tak i en høyttaler jeg har i flere år hatt lysst til å teste.
Vis vedlegget 521914
Vis vedlegget 521915
Vis vedlegget 521916
En høyttaler som har vert på blokka mi i mange år. Vet det er solgt en del par her til lands, så prøver meg å ser.
De gode gamle galloene dette jo.Vis vedlegget 521951
Vis vedlegget 521952
Hehe, frøken her hjemme har funnet meg høyttalere. Er ikke helt sikker på om at jeg er ening.
Må jo være det ultimate julekuleneDe gode gamle galloene dette jo.Vis vedlegget 521951
Vis vedlegget 521952
Hehe, frøken her hjemme har funnet meg høyttalere. Er ikke helt sikker på om at jeg er ening.
Har et par på handen nå. Men må hentes og det er langt. Helt sør i Sverige.De derre er knallgode! spiller "alt" som bare det!Har da bestemt meg for å prøve å få tak i en høyttaler jeg har i flere år hatt lysst til å teste.
Vis vedlegget 521914
Vis vedlegget 521915
Vis vedlegget 521916
Ja dama har svært lysst på de der. Og testene jeg leser er jo bare positive. Kanskje jeg bare må prøve noe annet....De gode gamle galloene dette jo.Vis vedlegget 521951
Vis vedlegget 521952
Er innom en del i tankene mine. Jeg har jo tenkt i utgangspunktet at jeg skal kjøpe noe nå som skal passe inn oppe på loftet her, men som også kan gjøre nytta i ei stue i en leilighet i fremtida. Og da går det mest på fasong og farge.Hei hvordan går det med jakten på nye høyttalere?