Stemmer Vidarje. Var Xindak som spillte da.Grattis med dagen og forsterker valgDet var vel Xindak jeg hørte hos deg og det virket som at den hadde full kontroll. Da er det bare å lene seg tilbake å nyte god musikk på bursdagen
![]()
|
Stemmer Vidarje. Var Xindak som spillte da.Grattis med dagen og forsterker valgDet var vel Xindak jeg hørte hos deg og det virket som at den hadde full kontroll. Da er det bare å lene seg tilbake å nyte god musikk på bursdagen
![]()
Må teste litt frem og tilbake.Gratulerer med dagen, samt valg av forsterker!
Tenker du å bruke Dac V1 som pre, eller som ren DAC?
Er nok litt frykten for rør og at Xindak hadde litt mer kontroll nedover din bikka valget den veien. Hadde jeg hørt mer på vokal musikk og roligere musikk, så hadde nok valget falt på LM. Desverre får man ikke i både pose og sekk i den prisklassen, men jeg får mye synes jeg med XindakGrattis med godt valg, Retep. 60w i kl A er spesielt. Lykke til med 54 lumbago-kg!
Godt å se at en butikk har fått dine penger mtp all utmerkede service de har ytt.
Antok at Xindak var en sk dark horse siden den var i kulissene hele veien, men trodde faktisk også at LM skulle "vinne" racet. Men mulig angst for rør gjorde utslaget.
Takker, ja den er ikke så verst.Grattis med Xindak A600,en gedigen og spennende forsterker med virkelig kraftige data 240 000 uF og 60 watt i A og 160 i A/B.Vil tro den driver Ø som en lek..
Det er noe heftig med å lytte i klasse A
Særlig med AccuGrattis med Xindak A600,en gedigen og spennende forsterker med virkelig kraftige data 240 000 uF og 60 watt i A og 160 i A/B.Vil tro den driver Ø som en lek..
Blir litt light i forhold til mine mi blokker 75 watt klasse A og 262000 mikrofarad pr blokk. Men så har du mere lettdrivene ht, og jeg gleder meg til og høre dem. Hvordan låt ATI?Grattis med Xindak A600,en gedigen og spennende forsterker med virkelig kraftige data 240 000 uF og 60 watt i A og 160 i A/B.Vil tro den driver Ø som en lek..
Hvordan synes du ATI låt i forhold til klasse A?Ati låt svært bra. Men med tanke å pris og evnt pre, så følte jeg det var mer fornuftig å velge Xindak. Kommer jeg ovenpå igjen økonomisk så er ATI en kandidat jeg nok kommer til å se etter.
Ikke glem at energien i strømforsyningen er 1/2CU^2 så Feks Xindak som har spenning tilsvarende 160 watt vil ha mer enn dobbelt så mye energi pr uF som en 75 watt’er har.Blir litt light i forhold til mine mi blokker 75 watt klasse A og 262000 mikrofarad pr blokk. Men så har du mere lettdrivene ht, og jeg gleder meg til og høre dem. Hvordan låt ATI?Grattis med Xindak A600,en gedigen og spennende forsterker med virkelig kraftige data 240 000 uF og 60 watt i A og 160 i A/B.Vil tro den driver Ø som en lek..
Mine blokker er140 w i abIkke glem at energien i strømforsyningen er 1/2CU^2 så Feks Xindak som har spenning tilsvarende 160 watt vil ha mer enn dobbelt så mye energi pr uF som en 75 watt’er har.Blir litt light i forhold til mine mi blokker 75 watt klasse A og 262000 mikrofarad pr blokk. Men så har du mere lettdrivene ht, og jeg gleder meg til og høre dem. Hvordan låt ATI?Grattis med Xindak A600,en gedigen og spennende forsterker med virkelig kraftige data 240 000 uF og 60 watt i A og 160 i A/B.Vil tro den driver Ø som en lek..
Energi Joule= 1/2*Farad *((Watt*8 Ohm)^0.5)^2=4*Farad*Watt i 8 Ohm
PS P=UI=U^2/R
Samme jeg kom frem tilIkke glem at energien i strømforsyningen er 1/2CU^2 så Feks Xindak som har spenning tilsvarende 160 watt vil ha mer enn dobbelt så mye energi pr uF som en 75 watt’er har.Blir litt light i forhold til mine mi blokker 75 watt klasse A og 262000 mikrofarad pr blokk. Men så har du mere lettdrivene ht, og jeg gleder meg til og høre dem. Hvordan låt ATI?Grattis med Xindak A600,en gedigen og spennende forsterker med virkelig kraftige data 240 000 uF og 60 watt i A og 160 i A/B.Vil tro den driver Ø som en lek..
PS P=UI=U^2/R
Her ogsåSamme jeg kom frem tilIkke glem at energien i strømforsyningen er 1/2CU^2 så Feks Xindak som har spenning tilsvarende 160 watt vil ha mer enn dobbelt så mye energi pr uF som en 75 watt’er har.Blir litt light i forhold til mine mi blokker 75 watt klasse A og 262000 mikrofarad pr blokk. Men så har du mere lettdrivene ht, og jeg gleder meg til og høre dem. Hvordan låt ATI?Grattis med Xindak A600,en gedigen og spennende forsterker med virkelig kraftige data 240 000 uF og 60 watt i A og 160 i A/B.Vil tro den driver Ø som en lek..
PS P=UI=U^2/R
O
Samme her, men det var så innlysende, selvsagt og enkelt at jeg gadd ikke skrive detHer ogsåSamme jeg kom frem tilIkke glem at energien i strømforsyningen er 1/2CU^2 så Feks Xindak som har spenning tilsvarende 160 watt vil ha mer enn dobbelt så mye energi pr uF som en 75 watt’er har.
PS P=UI=U^2/R
O![]()
Kan noen fortelle meg hvorfor Xindak har større strømforsyning, den er 60 klasse A. Og 160 ab. 240000uf.min er 75 klasse A. 140 klasse ab. 524000uf.skal innrømme at dette har jeg ikke greie på.Samme her, men det var så innlysende, selvsagt og enkelt at jeg gadd ikke skrive detHer ogsåSamme jeg kom frem tilIkke glem at energien i strømforsyningen er 1/2CU^2 så Feks Xindak som har spenning tilsvarende 160 watt vil ha mer enn dobbelt så mye energi pr uF som en 75 watt’er har.
PS P=UI=U^2/R
O![]()
![]()
Det fremgår av formlene... men utgangspunktet er at man benytter korrekt Watt! Så når din MI har 140watt ab er det det som skal puttes inn ikke 75watt klasse A.Kan noen fortelle meg hvorfor Xindak har større strømforsyning, den er 60 klasse A. Og 160 ab. 240000uf.min er 75 klasse A. 140 klasse ab. 524000uf.skal innrømme at dette har jeg ikke greie på.Samme her, men det var så innlysende, selvsagt og enkelt at jeg gadd ikke skrive detHer også![]()
![]()
Jeg også.. Så venter på nye ben fra Høvdingen. Xindak er ikke tilkoblet..Synes du har for lite luft over Xindak'en Retep!
Hva har du tilkoblet?Jeg også.. Så venter på nye ben fra Høvdingen. Xindak er ikke tilkoblet..Synes du har for lite luft over Xindak'en Retep!![]()
Har en super reserve. En Naim jeg låner med Offroad.Hva har du tilkoblet?Jeg også.. Så venter på nye ben fra Høvdingen. Xindak er ikke tilkoblet..Synes du har for lite luft over Xindak'en Retep!![]()
Takker for tipset.. Denne har lagt en stund, uvisst hvorfor..Hei
Ligger en på finn.no: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138712621
Ser hel og pen ut.
TAF
Muligt han ikke vil sende og da begrenser det seg når en bor i nord. Du får slenge inn et bud.Takker for tipset.. Denne har lagt en stund, uvisst hvorfor..Hei
Ligger en på finn.no: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138712621
Ser hel og pen ut.
TAF