Det syns jeg også. Er litt deilig å kunne hoppe av jaget etter bedre / dyrere komponenter for å kanskje få 2-3% til... Nå bruker jeg tiden i sweetspot med en film eller noe musikk. Har trua på at dette skal bli veldig bra. Blir noen småting som skal inn.Nais! Dette har jeg troa på.......
Artig du skulle bli så kinohekta
Med snart 400kg subb på plass er vel det i skjønneste orden belastning på 4 ohm er det også, og med 2x1000 gode watt er du i himmelenDet syns jeg også. Er litt deilig å kunne hoppe av jaget etter bedre / dyrere komponenter for å kanskje få 2-3% til... Nå bruker jeg tiden i sweetspot med en film eller noe musikk. Har trua på at dette skal bli veldig bra. Blir noen småting som skal inn.Nais! Dette har jeg troa på.......
Så da er det bare en stor ting som mangler.... eller når jeg tenker meg om. Nei INGEN ting mangler..
Å nice kjøpte du 8x12_toms sine subwoofere dette blir jo heftig retepMed snart 400kg subb på plass er vel det i skjønneste orden belastning på 4 ohm er det også, og med 2x1000 gode watt er du i himmelenDet syns jeg også. Er litt deilig å kunne hoppe av jaget etter bedre / dyrere komponenter for å kanskje få 2-3% til... Nå bruker jeg tiden i sweetspot med en film eller noe musikk. Har trua på at dette skal bli veldig bra. Blir noen småting som skal inn.Nais! Dette har jeg troa på.......
Så da er det bare en stor ting som mangler.... eller når jeg tenker meg om. Nei INGEN ting mangler..
Hehe bra oppsummert..Og der var feriepengene borte? heldigvis. Jeg klarer heller ikke å ha penger liggende, de klør så fælt
Og med tanke på at 90% sløser bort 40000kr årlig eller mer på biler som taper seg i verdi, vil jeg påstå at ditt valg er både morsommere, fornuftigere, samt at tapet er langt mindre. Så du er nok mer "normal" enn du tror, det er bare de resterende 98% av befolkningen som er snodig sammensatt. Grattis med heftig utstyr
Jepp!Å nice kjøpte du 8x12_toms sine subwoofere dette blir jo heftig retepMed snart 400kg subb på plass er vel det i skjønneste orden belastning på 4 ohm er det også, og med 2x1000 gode watt er du i himmelenDet syns jeg også. Er litt deilig å kunne hoppe av jaget etter bedre / dyrere komponenter for å kanskje få 2-3% til... Nå bruker jeg tiden i sweetspot med en film eller noe musikk. Har trua på at dette skal bli veldig bra. Blir noen småting som skal inn.Nais! Dette har jeg troa på.......
Imagine
Tror jeg må finne ut hvor mange kilo oppsettet mitt veier...Med snart 400kg subb på plass er vel det i skjønneste orden belastning på 4 ohm er det også, og med 2x1000 gode watt er du i himmelenDet syns jeg også. Er litt deilig å kunne hoppe av jaget etter bedre / dyrere komponenter for å kanskje få 2-3% til... Nå bruker jeg tiden i sweetspot med en film eller noe musikk. Har trua på at dette skal bli veldig bra. Blir noen småting som skal inn.Nais! Dette har jeg troa på.......
Har hørt de i 2 kanaler hos Thor og multikanals hos tralltrall og har sikla etter de siden.Vi har vel en forskjellig tilnærming til hobbyen, men det er likevel kjekt å følge med i tråden din Lar meg imponere over tempoet og hvor dedikert du går frem! Gratulerer så mye med de nye subbene!!! Har latt meg forundre over at ingen har slått til på disse tidligere. De har nok nå fått rette eier
Blir grå lenge. De kommer til å stå bak et lerret. Men om de spiller bedte eller jeg velger å dele de oppimot 150 hz så får vi se. Setter de der de spiller best.Disse var vel ment for deg siden du første gang var på besøk hos Tor. Og med et sterkt ønske kommer og en sterk vilje til å skaffe seg ting. Gratulerer!! Beholder du de grå eller maler du de i en mer lignende farge som RF7 ?
Er hard laminat. Med en tynn kork mellom den og sponplater.Hva er det på gulvet ditt? Har rullebrett til subbene, men er det furugulv eller lignende mykt trvirke, hadde det nok vært fint med noe mykere hjul. De følger i alle fall med.
Kan komme med subbene allerede til helgen hvis det passer deg - lørdag f.eks
Da blir de enkle å flytte rundt på.Er hard laminat. Med en tynn kork mellom den og sponplater.Hva er det på gulvet ditt? Har rullebrett til subbene, men er det furugulv eller lignende mykt trvirke, hadde det nok vært fint med noe mykere hjul. De følger i alle fall med.
Kan komme med subbene allerede til helgen hvis det passer deg - lørdag f.eks
Lørdag skal jeg ikke noe...
Har sett litt på priser på de der under 4 lapper for 6000dsp. Hvorfor i all verden et de så rimelige? Hva er galt med de?gratulerer så mye med kjøp til retep, og salg til 8x12.
håper du deler integrasjonsfasen med oss.
med litt svartmaling så gjør de seg nok langt bedre med klipsch
hvis du bare trenger 1kw@4ohm per side, så er du der med en inuke6000 til noen få tusen. bør muligens viftemoddes avhengig av plassering. inuke6000 kan også kjøpes med integrert dsp, nu6000dsp, noe som slettes ikke er dumt. problemet er at du kun får 1 kanal per tårn med en slik løsning, så du får ikke stillt delay uavhengig av hverandre, så de må stå i tårn eller samlet.
Jeg kjøpte INUKE6000DSP når de var nye og hadde en plan om å bruke slike på både fronter og suber. "Heldigvis" var det da leveringsproblemer på de og jeg fikk bare 1 og ikke 5 som jeg bestilte. Dårligere forsterker har jeg dessverre til dags tid ikke hørt. Jeg er fortsatt overbevist om at DSPen var årsak og at den nok hadde spillt mye bedre i versjonen uten DSPen, kan jo også håpe det var feil på min for det var virkelig ille og den ble returnert til butikken.Har sett litt på priser på de der under 4 lapper for 6000dsp. Hvorfor i all verden et de så rimelige? Hva er galt med de?
Har du testa noen slike? Noen andre som vil synse litt?
Itech er nok ett par hakk over Behringeren jaTakker. Har flere nå som gryter litt på nesa. Så jeg dropper den.
Har fått lånt meg en Crown Itech en stund. Så får jeg rake sammen noen kr etterhvert.
Gleder meg til å få bass igjen.
så du skrev dette på avforum i sin tid også, men skjønner ikke at det kan være slik, siden det er så utrolig mange som skryter av dem. målingene til notnyt på avsforum viser også lav forvrengning og mye output i bassregionen. dette er mer eller mindre standarden av billige amper over atlanteren for folk på budsjett nå til dags.Jeg kjøpte INUKE6000DSP når de var nye og hadde en plan om å bruke slike på både fronter og suber. "Heldigvis" var det da leveringsproblemer på de og jeg fikk bare 1 og ikke 5 som jeg bestilte. Dårligere forsterker har jeg dessverre til dags tid ikke hørt. Jeg er fortsatt overbevist om at DSPen var årsak og at den nok hadde spillt mye bedre i versjonen uten DSPen, kan jo også håpe det var feil på min for det var virkelig ille og den ble returnert til butikken.Har sett litt på priser på de der under 4 lapper for 6000dsp. Hvorfor i all verden et de så rimelige? Hva er galt med de?
Ville heller holdt meg til sikrere valg enn Behringer.
PS: Grattis med gromme subtårn!
economies of scale. behringer er ikke akkurat noen kjøkkenbenkbedrift, og promarkedet er beinhardt konkurransemessig. hvor mye koster det behringer å flippe ut disse kretskortene på bånd? 100-300 kr stk? chassis og logistikk er nok den største kostnadskomponenten for denne ampen, så skal importør og detaljist ha penger, og staten skal ha mva. det er en ribba amp, kun speakon og xlr, billig chassis med mye plast, bråkete vifte og papp med varmeavvisende belegg for å dirigere luft for kjøling, ingen switcher for justering av gain bortsett fra et $0.10 pot på hver inngang, støyende (i toppen) pga høy voltage gain og øvrig, men i bassen måler den standsmessig og godt over sin pris.Har sett litt på priser på de der under 4 lapper for 6000dsp. Hvorfor i all verden et de så rimelige? Hva er galt med de?