Blir fiske fra båt i sommer, gleder meg til det. Har aldri very noe glad i å stå i en elv..Har blitt litt hekta på fiske jeg også om dagen.
Gått til innkjøp av nytt utstyr for en med siden. Var ivrig sportsfisker da jeg bodde nordpå.
Blir fiske fra båt i sommer, gleder meg til det. Har aldri very noe glad i å stå i en elv..Har blitt litt hekta på fiske jeg også om dagen.
Gått til innkjøp av nytt utstyr for en med siden. Var ivrig sportsfisker da jeg bodde nordpå.
Her er vi definitivt forskjelligBlir fiske fra båt i sommer, gleder meg til det. Har aldri very noe glad i å stå i en elv..
Ble svært overrasket for et par år siden. Det rykka som F i stanga, og nekta hei gi seg. Etter en 15 min så fikk jeg denne skapningen opp på overflata. Og da begynne den år sprute vann!!Her er vi definitivt forskjelligLite som slår roen kombinert med spenningen ved elvefiske. Jeg er vel egentlig litt ødelagt. Etter å ha jobbet noen år i Kystvakten skal det litt til å bli overrasket/imponert over det som kommer opp fra sjøen/havet
![]()
Koser meg fælt nå. Var morro å treffe deg igjen ja. Har sendt deg en melding. Men tar det her også.. Hva het den Electronica låten med det rosa coveret vi hørte på Tidal? Kunne tenkt meg meg å testa den her hjemmeHerlig!
Kos deg med kaffen, og jobben. Var veldig hyggelig å hilse på deg igjen på lørdag.
Synes den der er tricky.. Meeeen kjøper ikke alt jeg finner denne gangen.. Så litt impulse kontroll har jeg. Vertfall bedre enn sist runde.Jeg kjenner meg godt igjen her![]()
Man kjøper nok ikke Metallica for hifi prestasjoner...Er det noe bra lyd på dette, eller er det bare for å ha i hylla?
Har ennå ikke hørt Metallica med bra lyd. Har du noen anbefaling?
Jeg er meget overrasket over om du ikke har hørt på Lee Ritenour, Larry Carlton og Dave Grusin .... du er jo ganske bevandret i forskjellige sjangre, artister osv, men for all del, bedre sent enn aldri .... Burde sjekke ut albumet/konserten overtime, jeg har den konserten på Blu-ray, det er må-ha i dette segmentet.Fy for ei plate!! Togturen har gått altfor fort.
Ser også at han her har jobbet mye med Larry Carlton. Jeg gleder meg allerede.![]()
De er kjent. Robben Ford har jeg ikke fått med meg før nå.Jeg er meget overrasket over om du ikke har hørt på Lee Ritenour, Larry Carlton og Dave Grusin .... du er jo ganske bevandret i forskjellige sjangre, artister osv, men for all del, bedre sent enn aldri .... Burde sjekke ut albumet/konserten overtime, jeg har den konserten på Blu-ray, det er må-ha i dette segmentet.![]()
Dette er nok ikke fabrikkterminerte kabler.......Driver å rydder litt og har de kablene her liggende.
Er det noen som vet hvilke kabler det er og evnt hva verdien på de er?
Jeg tror det er Oblivion kabler, men er svært usikker.
Vis vedlegget 647208
Vis vedlegget 647209 Vis vedlegget 647210
Så noen som vet?
Den er god. Da er det nok mere bruksverdi enn kroneverdi. Så får ligge i skuffen til en dag jeg trenger de. Bytter jo forsterker innimellom..Dette er nok ikke fabrikkterminerte kabler.......
Tipper dette er Oblivion kabler, jeg har ett sett med samme type kabelstrømper.Driver å rydder litt og har de kablene her liggende.
Er det noen som vet hvilke kabler det er og evnt hva verdien på de er?
Jeg tror det er Oblivion kabler, men er svært usikker.
Vis vedlegget 647208
Vis vedlegget 647209 Vis vedlegget 647210
Så noen som vet?
Er flere som mener det samme. Vet modell navn? De blir liggende i skuffen til en dag jeg har bruk for de. Er ikke noe kroneverdi på de, men det hadde vert gøy å vite hva jeg har. Fikk de med på kjøpet en gang så har faktisk ingen anelse på hva det er fornoe. Har dog fått en pm med omtrentpris på de når de var nye.Tipper dette er Oblivion kabler, jeg har ett sett med samme type kabelstrømper.