Haha, du får sende meg en mld om du er intr i den ene.Skammer meg litt over å mangle cd spiller og vinyl rigg, må nok inn en god cd spiller med tiden i det minste.
Har ikke emballasje, men kan pakke godt evnt.
Haha, du får sende meg en mld om du er intr i den ene.Skammer meg litt over å mangle cd spiller og vinyl rigg, må nok inn en god cd spiller med tiden i det minste.
Tror jeg på. Gode spillere, MarantzJeg levde i håpet
mvh
Greit å la det få noen dager om man føler man nesten er der, så for man testet med litt forskjellig dagsformIntr lyd her akkurat nå. Blir sliten i hodet av å teste og konse, men er inne på noe nå. Trur jeg lar det stå slik et par dager.
Jepp. Og nå er ørene noe slitne også. Så greit å la det være litt i fred.Greit å la det få noen dager om man føler man nesten er der, så for man testet med litt forskjellig dagsform![]()
Supert ser ut til at vi har plass til 3-4 stkHadde vært spennende, hører med en kompis så sender jeg PM hvis det blir aktuelt.![]()
Du må ha god bedring. Svinger litt formen her også kan man trygt si. Tror dagen i morgen blir skikkelig koselig..Dette tror jeg blir veldig hyggelig. Vurderte seriøst å dra, men måtte legge det til side da formen er veldig svingende fortsatt.. Kos dere, masse![]()
Wabi-sabi-filosofien, det.Hvorfor bruker dere ikke 2 like fulle Cola som diffusor foran lytteren...?![]()
![]()
Mener de koste seg, sistemann dro nå. Svært hyggelig med slike sammenkomster. Var nok det sosiale som var hovedtema i kveld.Var gutta fornøyde, eller hadde de innspill?
Vi får se. Godt mulig det blir en reprise seint på sommeren. You never know.Godt tiltak å invitere til slike treff, fortsett med det!![]()
Hvorfor skulle vi det...?Hvorfor bruker dere ikke 2 like fulle Cola som diffusor foran lytteren...?![]()
![]()
Hmmm.....ser ut som PU står skjevt...?