HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Grunne de og lakke de med sprayboks? Et par strøk siden bokser kommer til å fly, av og på, ofte..
Mulig det er løsningen. Tenker at de skal stå øverst. Da slipper de å bli utsatt for dragning av komponenter.. Finner litt info på nett om hvordan man gjør det med MDF plater /panel. Tenker jeg bruker samme oppskrift. Om ingen kommer med noen andre tips..Grunne de og lakke de med sprayboks? Et par strøk siden bokser kommer til å fly, av og på, ofte..
Gleder meg til oppdatering, om en uke.. Å nei, det er Mr Gray, som løfter hifi i en fei.. ..
Er mye her jeg ikke løfter alene faktisk..Gleder meg til oppdatering, om en uke.. Å nei, det er Mr Gray, som løfter hifi i en fei.. ..
Kommer til å bli noe helt vanvittig kult. Første demo kar kommer i morgen.. Lol går unnaSer ut som du får ei strålande musikkpåske!
Greit å få varma de opp litt...Hjelpen er på vei til å bære.
De har nå forlatt furtebua mi.
Øra deres er mer en varmet opp tror jeg.Greit å få varma de opp litt...
Den låten er tullete.Øra deres er mer en varmet opp tror jeg.
Deres påstand var att det var her de skulle kommet til slutt :=)
Aldri sett så mye glis jeg.
Polka Fugue sparka de nesten ut av rommet.
Ikke når du kan ta den helt ut og frem. Men det er det ikke ett fåtall som kanDen låten er tullete.
Har knerta et par høyttalere med den låten.Ikke når du kan ta den helt ut og frem. Men det er det ikke ett fåtall som kan
Er jo helt sykt tøft å høre på. Spesielt når du gjør det langt over 100db. Her snakker vi om kapasitet, og det er sterkt vanedannende.
Lenke til YouTube versjonen?Polka Fugue sparka de nesten ut av rommet.
Har ingen anelse. Låten er på en demo cd plate. Husker ikke tittelen på plata.Lenke til YouTube versjonen?
Ser ut til å stemme. Sitter bare med tlf her.Er det dette sporet? Starter ved 57:40.....
18.Polka and Fugue - Jaromir Weinberger - Frederick Fennell / Dallas Wind SymphonySer ut til å stemme. Sitter bare med tlf her.
Polka fueuge, heter sporet.
Ikke noe rart de fikk sjokk med det syke trykket på 20 Hz de siste 2 minuttene......Syk dynamikk på det sporet.
Den er det tenker jeg18.Polka and Fugue - Jaromir Weinberger - Frederick Fennell / Dallas Wind Symphony
Tusen takk for et hyggelig besøk og god kaffe ! Det var utrolig flott å både høre å se oppsettet Det låt jo helt utrolig flott, og så snasent ut ! Satt jo med blanke øyer og høy puls under hele besøket Mye kul musikk også ! Og det var hyggelig og hilse på eieren ogsåHjelpen er på vei til å bære.
De har nå forlatt furtebua mi.
Ulurt å starte med det beste da…det synliggjør alt annet på resten Mye ny og stilig musikk ! Og jaggu skvatt jeg til et par ganger…var bra smekk i det anlegget gitt !Øra deres er mer en varmet opp tror jeg.
Deres påstand var att det var her de skulle kommet til slutt :=)
Aldri sett så mye glis jeg.
Polka Fugue sparka de nesten ut av rommet.
Kunne ha gått langt verre. Du dreit jo ikke på deg under polkaTusen takk for et hyggelig besøk og god kaffe ! Det var utrolig flott å både høre å se oppsettet Det låt jo helt utrolig flott, og så snasent ut ! Satt jo med blanke øyer og høy puls under hele besøket Mye kul musikk også ! Og det var hyggelig og hilse på eieren også
….akkurat det veit du ikke….Kunne ha gått langt verre. Du dreit jo ikke på deg under polka
Synes du var litt rar i gangen når du gikk opp trappa….akkurat det veit du ikke….
Vi får ta resten i denne tråden @Myhre. Dette er jo tråden til Peter.Kunne ha gått langt verre. Du dreit jo ikke på deg under polka
Blir fryktelig gøy å vise frem noe skikkelig annerledes høyttalere som jeg personlig virkelig har falt for.Bra tiltak Peter!