Retep
Steine galen
Blir nok det om det ikkje et en lett fiks på den jeg har.Trådløs er tingen.
Da kan du ta enheten med deg inn der du er og nikker musikk.
Blir nok det om det ikkje et en lett fiks på den jeg har.Trådløs er tingen.
Da kan du ta enheten med deg inn der du er og nikker musikk.
Kjekt å sjå innom Vert bra detteDa har eg hatt første besøk fra HFS
Jmolnes kom en tur innom med sprudlevatn. Den blir god påske ha i kveld.
Har skikkelig trua sjølKjekt å sjå innom Vert bra dette
Håper detKommer du til å skrive bokmål når du henter flyttelasset
Nei faen ta. Må prøve å skrive norsk no når eg har vorte sunnmøring igjen.Kommer du til å skrive bokmål når du henter flyttelasset
TristNei faen ta. Må prøve å skrive norsk no når eg har vorte sunnmøring igjen.
Hmmm, burde ikke prøve vært freiste Du er rusten. Bare å få hyret inn jmolnesNei faen ta. Må prøve å skrive norsk no når eg har vorte sunnmøring igjen.
Ja må øve, for monge år på Østlandet. Er skjemd.Hmmm, burde ikke prøve vært freiste Du er rusten. Bare å få hyret inn jmolnes
Neida er kjekt det. Snakka no ikkje østlending når eg snakka med deg. So tenke du forstår om du vil. Dessutan, so må eg øve meg.Trist
Høre det må jeg akseptere, lese det er frivilig, jeg velger og ikke lese det. Ikke noe personlig i mot deg men jeg hater å lese nynorsk.Neida er kjekt det. Snakka no ikkje østlending når eg snakka med deg. So tenke du forstår om du vil. Dessutan, so må eg øve meg.
Lol du trenger då ikkje å lese.. Berre sjå på bileta som eg legg ut....Høre det må jeg akseptere, lese det er frivilig, jeg velger og ikke lese det. Ikke noe personlig i mot deg men jeg hater å lese nynorsk.
Bra tips. Kjøpte en sperregrinning på Coop obs bygg som var veldig anbefalt derfra. Den holdt med 1 strøk og 2 med maling. Dørene fikk 2 strøk sperregrinning sida eg pussa dei heilt ned. Men har igjen 2 rom som eg skal ta seinare. Legg den der til i huskelista mi.Litt seint med malingstips nå ser jeg, dumpet inn i tråden din nå.
Det finnes en helt genial ny maling som er grunning og maling i ett, den kan males rett på ubehandlet furu f.eks. Jeg slapp unna med 2 strøk med denne:
Butinox Premium Matt 03 interiørmaling
Butinox Premium Matt er en matt maling med lav glans som gir en flott delikat overflate. Malingen er en effektiv kombinasjonsmaling som passer til alle rom med unike påføringsegenskaper.og kan brukes på vegg, panel, list og tak. I tillegg har malingen sperrende egenskaper mot vann-, sot- og...www.obsbygg.no
Uten mat og drikke så blir ikke hifi særlig spennende det heller ...Store tunge pakka har ankomme.
Vis vedlegget 933094
Vis vedlegget 933095
Skulle våre hifi med den vekta og storleiken.. Det hadde garantert våre meir spennande.
Må no ha mat og drikke ja, so er glad det er i hus. 10 års garanti på dei so då håpe eg at det blir 10 problemfrie år.For øvrig støtter jeg valg av målform 100%!
Du er et godt eksempel for oss andre.
Ellers er jeg imponert både når det gjelder valgene rundt interiør, og ikke minst gjennomføringsevne.