Prøv i 3"3" i stedet, jeg har en slik en på 3*0,9m, de henger på veggen i tillegg til bein under. Montert på 18mm furuplater med 18mm luft bak, mener de lengste klossene jeg brukte var 15cm+plata og luft. Min er i meget røff stil og det er mange som kommer inn i rommet som tar bilde av den, laget en start og slutt med 2"2" i tillegg for at den skulle gli inn litt mer med veggen bak. Mener det var 1150 klosser på den jeg lagde + start/stopp, alt er limt på min så jeg tror det gikk med 100+ timer og 4-5 flasker med trelim fra Biltema.Det er skyline ja, husker ikke målene, prosjektet har stått på stedet hvil i mange måneder nå. Begynner å tvile litt på hele prosjektet på grunn av vekten.
-------
Ang tv bak/i stereobilde, det var merkbart dårligere dybde i lyden hos meg når jeg gikk fra 58" til 75" tv, selv om det var mer luft i underkant av TVen (lukket -> åpen tv-benk). Utenom det så merket jeg ikke så stor forskjell, men jeg hører ikke alt heller, har ikke målt før/etter med en repeterbarhet som kan si noen verdens ting heller.