Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Er egentlig berre drit lei det meste. Slit med psykisk helse delen av det her. Så er litt ekstra nedfor om dagen. Har hatt mykje vondt i det siste. Havna på sykehuset på fredag som var. Totalt utsleten.
    Har kjøpt inn nye leika då. For å prøve å ha nåke å glede seg til..
    IMG_20240509_220924.jpg

    Skal bytte duk og bytte lampe. Musikk vert på det andre rommet.
    IMG_20240509_220715.jpg


    Kudos vert flytta på når dei skal lyttast på.

    IMG_20240509_220654.jpg
     

    Vedlegg

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.984
    Antall liker
    8.830
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Er også drit lei same pjattet om og om igjen. Verdensmestera i lyd som skal uttale seg om feks oppsett dei ikkje har hørt osv..
    Må ikke høre på disse forstå-seg-på’ere i Facebook-gruppa Peter. Størstedelen av medlemmene gir inntrykk av å sitte med hodet under armen og sitter bare å hoster opp negativitet og misunnelse. Her på HFS er heldigvis de fleste av oss relativt pålogget, selv om enkelte har en voldsom trang til å belære.

    Håper psyken blir gradvis bedre og bedre 💜
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Du må ha riktig god bedring Peter ❤ Slitsomt å ikke være i form

    mvh
    Det er heilt sikkert. Er så monge nedtura om dagen. Ikkje kan eg planlegge nåke fram i tid. Rett og slett fordi eg ikkje veit korleis kroppen er med tanke på smerter. De er aldri av. De er berre enten på eller sterke. Aldri fred utan dop. Fikk det på sjukehuset, det var så digg. No er det back to normalen.... Trist det her. Kjenne at det er vanskelig å takle åleine.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Må ikke høre på disse forstå-seg-på’ere i Facebook-gruppa Peter. Størstedelen av medlemmene gir inntrykk av å sitte med hodet under armen og sitter bare å hoster opp negativitet og misunnelse. Her på HFS er heldigvis de fleste av oss relativt pålogget, selv om enkelte har en voldsom trang til å belære.

    Håper psyken blir gradvis bedre og bedre 💜
    Facebook er slett ikkje den verste plassen Eirik. God sommer
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.346
    Antall liker
    2.957
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Er egentlig berre drit lei det meste. Slit med psykisk helse delen av det her. Så er litt ekstra nedfor om dagen. Har hatt mykje vondt i det siste. Havna på sykehuset på fredag som var. Totalt utsleten.
    Har kjøpt inn nye leika då. For å prøve å ha nåke å glede seg til..
    Vis vedlegget 1024246
    Skal bytte duk og bytte lampe. Musikk vert på det andre rommet.
    Vis vedlegget 1024247

    Kudos vert flytta på når dei skal lyttast på.

    Vis vedlegget 1024249
    Du er iallefall litt privilligert da Peter :D,,masse gromme saker i flott stugu"
     

    HAREPUSEN

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.11.2009
    Innlegg
    3.346
    Antall liker
    2.957
    Sted
    telemark
    Torget vurderinger
    2
    Det er heilt sikkert. Er så monge nedtura om dagen. Ikkje kan eg planlegge nåke fram i tid. Rett og slett fordi eg ikkje veit korleis kroppen er med tanke på smerter. De er aldri av. De er berre enten på eller sterke. Aldri fred utan dop. Fikk det på sjukehuset, det var så digg. No er det back to normalen.... Trist det her. Kjenne at det er vanskelig å takle åleine.
    Noe må en vel kunne få på resept ?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har våre stille fra meg både her og på andre fora ei stond no. Har lite nytt å kome med, ting er som dei har våre. Men tenkte det var greit med eit livsteikn. Har ikkje forlatt dokke heilt endå.

    Fått ein god del hjelp frå Helse og skal no søkast inn på eit spennande prosjekt. Håpe det fører fram til jevnare daga, mykje av det som skal jobbast med er korleis takle livet med dei ekstra utfordringane som desverre har dukka opp. Fått nokre fleire diagnoser som kan gi nokre knagga å henge reaksjonsmønster på, som eg ikkje har våre klar over at eg har gjort. Altså min destruktive måte å handtere situasjoner skal jobbast mykje med. Dette er nåke som går over 8mnd som dei tilbyr i Ålesund. Med oppmøte 2 daga i veka.

    På det positive planet så etter ei pause frå trening og fokus på kosthold så har eg starta opp igjen. Og satt ny pers i beinpress igjen. Har fått bytta ut nokre øvelsa som gjer trening litt meir intr igjen. Det vart veldig mykje fokus på det her ei stond, og eg mista veldig mykje anna.

    Har også fått utskrevet nåke medisin som eg styre litt sjøl, med ei max dose pr veke. Eg har ikkje meir enn max dosa heime, rett og slett fordi eg ikkje ønska å ha det heime og fordi eg skal prøve å unngå å bli avhengig eller måtte ha høgare dose.

    Dagane går med til å kome seg ut frå huset, kome seg på trening, spise skikkelig, sove skikkelig og unngå situasjon der en kan bli frista til å gløyme att eg har ting å ta hensyn til. Det høyres sikkert banalt ut, men dessverre så er det ikkje så lett å få til. Men jobba med det. 👍

    HiFi har det våre lite fokus på i det siste. Nokre kvelda har gått med til det,men longt ifrå så mykje som før.

    Håpe på å kome meg til Tomorrowland neste år. Berre for å oppleve det.

    Hadde visst mykje på hjarte ser eg. Jaja ett nytt svada innlegg...
    Men eg er her, har ikkje forlatt jorda endå.
    IMG_20240614_221224.jpg
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.984
    Antall liker
    8.830
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Veldig hyggelig med en oppdatering. Hvordan det går med deg slår stadig inn i tankene.
    Godt å høre du får hjelpen du trenger :)
    God bedring!
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.593
    Antall liker
    25.416
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Flott å høre fra deg igjen! Håper at ting går bedre for deg fremover (y)
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.527
    Antall liker
    8.790
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Har tenkt en del jeg også, håper ting ordner seg på fysisk og psykisk.
    God bedring, stå på. Hjelper ikke ned noe annet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har tenkt en del jeg også, håper ting ordner seg på fysisk og psykisk.
    God bedring, stå på. Hjelper ikke ned noe annet.
    Både psykisk og fysisk blir nok vanskelig. Men satses på at det som kan bli bedre vert bedre. Blir en long prosess. Håpe at eg kan bli jamnare i i humør og smertenivå
    Tørr ikkje håpe på alt for mykje
     

    aircanada

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    25.07.2012
    Innlegg
    637
    Antall liker
    318
    Sted
    Ørsta
    Torget vurderinger
    3
    Ta en dag av gongen PL!!

    Pust med magen
    Nyt musikken
    Kos deg med hobby
    Støtt deg på fagfolk og dei rundt deg!!
     

    homecinema

    Medlem
    Ble medlem
    29.03.2006
    Innlegg
    24
    Antall liker
    119
    Håper du kan få til en tur ned hit igjen så vi kan slarve om mangt og ingenting i kinoen. Viktig at du får noe annet å tenke på. Det er heldigvis bare en flytur unna(y)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Håper du kan få til en tur ned hit igjen så vi kan slarve om mangt og ingenting i kinoen. Viktig at du får noe annet å tenke på. Det er heldigvis bare en flytur unna(y)
    Ja det er fint med tur. Skal prøve å få til en tur til Stavanger litt nærmare hausten. Så har eg lysst til Warszawa på messa der.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.430
    Antall liker
    6.031
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Godt å se livstegn fra deg Peter, ønsker deg en god sommer. Og så håper jeg tiden fremover fører til at ting går mot normalen. Ønsker deg all lykke til💪🏽😉
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.885
    Antall liker
    3.999
    Sted
    Sunnmøre
    Godt å høyra frå deg, @Retep

    Trur eg såg deg på Alti i Ørsta førre helga, men eg var litt oppkava der eg gjekk med eit lysrøyr i kvar hand og tankane ein heilt annan stad før det gjekk opp for meg at det var noko kjend med han som nett gjekk forbi.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Godt å høyra frå deg, @Retep

    Trur eg såg deg på Alti i Ørsta førre helga, men eg var litt oppkava der eg gjekk med eit lysrøyr i kvar hand og tankane ein heilt annan stad før det gjekk opp for meg at det var noko kjend med han som nett gjekk forbi.
    Godt muleg det. Ana ikkje kven du er så vanskelig å seie hei
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.885
    Antall liker
    3.999
    Sted
    Sunnmøre
    Godt muleg det. Ana ikkje kven du er så vanskelig å seie hei
    Nei, trur aldri vi har helsa fysisk, nei (og det står vel mest på meg, det er mykje som har vore uventa hektisk på min kant). Til mitt forsvar har eg ikkje fått helsa på @jmolnes heller, sjølv han nesten er nabo. Kjende deg att frå ein selfie du hadde lagt ut her :)
     

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.636
    Antall liker
    6.542
    Sted
    Moss
    Godt å høre fra deg igjen Peter,
    ønsker deg en god sommer og god bedring 🤠
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Trist dag i går. Platesamlinga mi vart henta av den lokale platebutikken. Den skal selgast mot provisjon. Då slepp eg å styre med sending, gradering osv og han får inn nokre krone som sikkert trengs.
    Messenger_creation_ac4ac116-feab-4d5c-9489-fcd9ea8d262c.jpg


    Har beholdt en 40 - 50 plater som nok vil gå kraftig opp i verdi seinare. Så dei skal få stå i fred ei stond til. Førstepress av Metallica, TOOL, Nightwish, Alice in chains, Offspring, Linkin Park, Ugly Kid Joe ol plater.

    Men synes det er trist dog så har det ikkje våre spelt så mykje plater, rett og slett fordi eg slit med å handtere dei skikkelig. Får bruke kronene a rainy day.

    Ellers så ser eg fram til i morga. Senteret eg går på skal ha cafe det vi skal servere Rømmegraut kake og smørbrød osv. Bruka å vere kjekt. Så skal snart ned å bake litt. Kjøre kafé 1 dag i mnd for å få inn penga til å drifte plassen. Er også salg av strikk, hekla og keramikk saker som vi laga. Eitn svært bra plass å ha når dagane vert monge og longe.

    Messenger_creation_ac4ac116-feab-4d5c-9489-fcd9ea8d262c.jpg
     

    Audiophile-Arve

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    20.757
    Antall liker
    8.067
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    Korleis får du det til? Eg skjønar ikkje at det går an.... hadde bestemt meg for å avhende 500 plater når eg vart pensjonist. Det har eg vore i 8 månadar, og platesamlinga har auka med 9.
    Eg orsakar meg med at eit av symptoma på Parkinsons sjukdom er dårleg impulskontroll.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.110
    Antall liker
    20.458
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Korleis får du det til? Eg skjønar ikkje at det går an.... hadde bestemt meg for å avhende 500 plater når eg vart pensjonist. Det har eg vore i 8 månadar, og platesamlinga har auka med 9.
    Eg orsakar meg med at eit av symptoma på Parkinsons sjukdom er dårleg impulskontroll.
    Korleis eg får det til... Ja sei det. Vart berre sånn. Fingrane funka ikkje heilt som eg vil. Pluss at det er låkt. Så får heller bruke pengane som kjem inn til nåke gøy.

    Vert nok en bra cd spelar etterkvart. Har mange 1000 cd plate som har stått i ro monge år.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn