Er 1 eller 2 av de her inne jaEr også drit lei same pjattet om og om igjen. Verdensmestera i lyd som skal uttale seg om feks oppsett dei ikkje har hørt osv..
No er det halvnakne damer på stranda, biljard og musikk som har fokus. Samt det å trene.
Du kan nok plusse på et par stykker tilEr 1 eller 2 av de her inne ja
Må ikke høre på disse forstå-seg-på’ere i Facebook-gruppa Peter. Størstedelen av medlemmene gir inntrykk av å sitte med hodet under armen og sitter bare å hoster opp negativitet og misunnelse. Her på HFS er heldigvis de fleste av oss relativt pålogget, selv om enkelte har en voldsom trang til å belære.Er også drit lei same pjattet om og om igjen. Verdensmestera i lyd som skal uttale seg om feks oppsett dei ikkje har hørt osv..
Det er heilt sikkert. Er så monge nedtura om dagen. Ikkje kan eg planlegge nåke fram i tid. Rett og slett fordi eg ikkje veit korleis kroppen er med tanke på smerter. De er aldri av. De er berre enten på eller sterke. Aldri fred utan dop. Fikk det på sjukehuset, det var så digg. No er det back to normalen.... Trist det her. Kjenne at det er vanskelig å takle åleine.Du må ha riktig god bedring Peter Slitsomt å ikke være i form
mvh
Facebook er slett ikkje den verste plassen Eirik. God sommerMå ikke høre på disse forstå-seg-på’ere i Facebook-gruppa Peter. Størstedelen av medlemmene gir inntrykk av å sitte med hodet under armen og sitter bare å hoster opp negativitet og misunnelse. Her på HFS er heldigvis de fleste av oss relativt pålogget, selv om enkelte har en voldsom trang til å belære.
Håper psyken blir gradvis bedre og bedre
Finnes greie folk der å.. men all driten som er kastet ut herfra har jo funnet sin plass der..Facebook er slett ikkje den verste plassen Eirik. God sommer
Du er iallefall litt privilligert da Peter ,,masse gromme saker i flott stugu"Er egentlig berre drit lei det meste. Slit med psykisk helse delen av det her. Så er litt ekstra nedfor om dagen. Har hatt mykje vondt i det siste. Havna på sykehuset på fredag som var. Totalt utsleten.
Har kjøpt inn nye leika då. For å prøve å ha nåke å glede seg til..
Vis vedlegget 1024246
Skal bytte duk og bytte lampe. Musikk vert på det andre rommet.
Vis vedlegget 1024247
Kudos vert flytta på når dei skal lyttast på.
Vis vedlegget 1024249
Noe må en vel kunne få på resept ?Det er heilt sikkert. Er så monge nedtura om dagen. Ikkje kan eg planlegge nåke fram i tid. Rett og slett fordi eg ikkje veit korleis kroppen er med tanke på smerter. De er aldri av. De er berre enten på eller sterke. Aldri fred utan dop. Fikk det på sjukehuset, det var så digg. No er det back to normalen.... Trist det her. Kjenne at det er vanskelig å takle åleine.
Både psykisk og fysisk blir nok vanskelig. Men satses på at det som kan bli bedre vert bedre. Blir en long prosess. Håpe at eg kan bli jamnare i i humør og smertenivåHar tenkt en del jeg også, håper ting ordner seg på fysisk og psykisk.
God bedring, stå på. Hjelper ikke ned noe annet.
Ja det er fint med tur. Skal prøve å få til en tur til Stavanger litt nærmare hausten. Så har eg lysst til Warszawa på messa der.Håper du kan få til en tur ned hit igjen så vi kan slarve om mangt og ingenting i kinoen. Viktig at du får noe annet å tenke på. Det er heldigvis bare en flytur unna
Du får ta en tur bort en dag du har tid. Har kutta ut nesten alle folk her.. Må bygge opp igjen nettverk med folk eg ønska å bruke tid med.Ta en dag av gongen PL!!
Pust med magen
Nyt musikken
Kos deg med hobby
Støtt deg på fagfolk og dei rundt deg!!
Prøva litt kvar dagRetep ,, ønsker deg allt vel og fin sommer
Take care man , be strong
Godt muleg det. Ana ikkje kven du er så vanskelig å seie heiGodt å høyra frå deg, @Retep
Trur eg såg deg på Alti i Ørsta førre helga, men eg var litt oppkava der eg gjekk med eit lysrøyr i kvar hand og tankane ein heilt annan stad før det gjekk opp for meg at det var noko kjend med han som nett gjekk forbi.
Nei, trur aldri vi har helsa fysisk, nei (og det står vel mest på meg, det er mykje som har vore uventa hektisk på min kant). Til mitt forsvar har eg ikkje fått helsa på @jmolnes heller, sjølv han nesten er nabo. Kjende deg att frå ein selfie du hadde lagt ut herGodt muleg det. Ana ikkje kven du er så vanskelig å seie hei
Korleis eg får det til... Ja sei det. Vart berre sånn. Fingrane funka ikkje heilt som eg vil. Pluss at det er låkt. Så får heller bruke pengane som kjem inn til nåke gøy.Korleis får du det til? Eg skjønar ikkje at det går an.... hadde bestemt meg for å avhende 500 plater når eg vart pensjonist. Det har eg vore i 8 månadar, og platesamlinga har auka med 9.
Eg orsakar meg med at eit av symptoma på Parkinsons sjukdom er dårleg impulskontroll.