|
Vil ikke rca>XLR>Crown funke da... ? Har nettopp bestilt meg en slik overgang og regnet med dette skulle gå smertefritt å bruke.og med crown så brukte du rca til xlr-kabel, eller?
og i tilfellet, den har du kjøpt eller laget selv?
resatte du integrert dsp, i tilfelle softwarefeil eller brukerfeil?
Jepp rca til Xlr kjøpekabel.og med crown så brukte du rca til xlr-kabel, eller?
og i tilfellet, den har du kjøpt eller laget selv?
resatte du integrert dsp, i tilfelle softwarefeil eller brukerfeil?
Bare å fyre opp dersom de ikke er fulle av kondens da...Hvor lenge må jeg vente før jeg kobler de på? Dem var iskalde når jeg fikk dem i handa.
Den er god :-(Tror nok du må vente noen uker....så de blir kjent med rommet og deg
Gratulerer med gromme trinn, la de hvertfall få romtemperatur først så regner jeg med de spiller.
Hmmm synes du det? Har jo alltid gått tilbake til Triangle. Antal gir mye av musikk gleden tilbake. Nå gleder jeg meg bare til Magellan Chello er i hus.Spennende å følge med her som vanlig. At du gikk tilbake til Triangle er veldig overraskene.
Dette blir bra. Stereo uber alles!!
.
Nei tror ikke det jeg heller. Er deilig å komme hjem og sette seg i sofaen. Sette på noe musikk og bare slappe av. Jeg er nok mer 2 enn multikansls mann.Her skjer det ting Peter
Ser ikke dumt ut det du har gjort nå.
håper jeg får gjort en del ting med mitt til uka, da drar kone å barna til fjels.
Steinar.
Og med rca ut fra dac.Fråga...
Her er et bilde av specs på pre.
Vis vedlegget 366542
På Bryston blokkene så kan jeg sette input v til 1v eller 2v.
Og kan skifte mellom Xlr og RCA.
Dac min klarer jeg ikke å finne utput V på, får ikke svar fra Exasound på det.
Hva burde vippe bryteren på Bryston stå på? 1v eller 2 volt? Kjører altså balansert ut fra Bel Canto.
Hva betyr Unity Gain -84.0?