Antonsen
Hi-Fi freak
Ser bra ut dette nå
Takker! Låter ikke så ille heller vil jeg si.Ser bra ut dette nå
8000kr. Da sender jeg heller Cayin Cdt17A på rep. Liker heller ikke toppmating.Bare å handle seg Consonance droplet cdp 5.0 som ligger på finn så trenger du ikke å tenke på CD-spiller lenger. Rør og xlr har den også. Absolutt krem i mine ører/øyne, har vel hatt min i 5-6 år nå og det blir maaaange år til. Litt kostbart nytt i mine øyne, men brukt er det ok. Jeg hadde også kosta på meg subber, da får man liksom alt ....
Går ikke så mye dit... Så det går bra. Må sjekke ut.Biltema har diverse som kan brukast. (Men det er kanskje å banne i kjerka...)
Nei finnes nok ingen butikker i Norge som har alle disse tingene. Men som nevnt over kan jeg anbefale Biltema sin kabelstrømpe og krympeslange. De har dog kun i sort farge, så skal du ha noe annet må du se andre steder.Vet ikke helt hvordan dette skal formuleres, men prøver. Er det noen som vet om butikker i Norge som selger kabel tilbehør?
Altså som selger både
Cablepants
Krympestrømpe
Banan og spade tilkobling
Finner ingen ved 20 min på Google som har alt. I vertfall så ligger det ikke i nett hos de ulike. Det ser ut til at det faktisk er pyntestrømpe i ulik dim som er vanskeligst å få tak i.
Ønsker å kjøpe i Norge.
kjell.com og tshansen har endel av dette. Kjell.com har også Supra banan/ spade. Ellers er det de som selger bilstereo som har mest, tror jeg, dvs. monteringsutstyr.Vet ikke helt hvordan dette skal formuleres, men prøver. Er det noen som vet om butikker i Norge som selger kabel tilbehør?
Altså som selger både
Cablepants
Krympestrømpe
Banan og spade tilkobling
Finner ingen ved 20 min på Google som har alt. I vertfall så ligger det ikke i nett hos de ulike. Det ser ut til at det faktisk er pyntestrømpe i ulik dim som er vanskeligst å få tak i.
Ønsker å kjøpe i Norge.
Blir nok Kjell og biltema tenker jeg,kjell.com og tshansen har endel av dette. Kjell.com har også Supra banan/ spade. Ellers er det de som selger bilstereo som har mest, tror jeg, dvs. monteringsutstyr.
Kjenner den forsterkeren veldig godt. Og vet at den passer meget godt sammen med Ø Audio Icon. Har prøvd en del forsterkere i det siste og jeg har definitivt blitt en som er glad i hva rør gjør med lyden.Hva gjorde at du falt ned på 805 av kandidater du har hørt? Jeg liker 805 godt, alltid gitt god lyd her
Det er ikke pent å rekruttere «friske» folk til å til å bli som oss her inne Peter. Tilbakevendende oppgraderingsspøkelser og en evig jakt etter en ny lydmessig åpenbaring på samme måte som en narkoman jakter dagens skuddGøy å gi folk det første skuddet..
Solgte de aktive høyttalere mine som har stått i ro på lytterommet. Og kjøper lurte på om det var mulig å få lytte på hovedoppsettet. Selfølgelig svarte jeg.
Er ikke ofte jeg ser unge menn med tårer i øyekroken... Men det skjedde altså nå...
En til som nok har "sett lyset"
Huff ja. Husker fremdeles mitt første skudd...Det er ikke pent å rekruttere «friske» folk til å til å bli som oss her inne Peter. Tilbakevendende oppgraderingsspøkelser og en evig jakt etter en ny lydmessig åpenbaring på samme måte som en narkoman jakter dagens skudd
Prøver den på Qobuz nå. Litt annerledes. Men den låter noe tynnt ja.Skjønner deg godt. På Spotify er høres det ut som det mangler både bass og dynamikk.
En liten protest her. Halve bandet er fra Arendal, så «litt gammel norsk/svensk»? Forøvrig ei konge skive!!
Jeg har heldigvis den første utgivelsen på CD og rippet til flac, men er vel ingen trøst for de som mener vinyl er bestSelfølgelig er den Live plata... Ikke på lager hos leverandør... Iflg platekompaniet. Det betyr its gone som vi alle vet.
Har 2 utgaver på cd.. En som har rødt kover. Og en med vanlig type. Nei er på lp jeg skulle ha hatt den.Jeg har heldigvis den første utgivelsen på CD og rippet til flac, men er vel ingen trøst for de som mener vinyl er best
Hehe det stemmer nok det. Rett skal være rett.En liten protest her. Halve bandet er fra Arendal, så «litt gammel norsk/svensk»? Forøvrig ei konge skive!!
Jeg får også fot av Metallica, men de har en uvane av å løpe ut av rommet.Får spille litt musikk JEG får fot av. Og innimellom så kommer luftgitaren frem.
Vis vedlegget 820666
Utskjellt plate det her, men jeg liker'n
Nei cd spiller er nok ikke i nærheten av pris.Har du investert like mye i CD-spiller som lp-spiller? Hos meg er ikke forskjellen mellom disse to formatene veldig stor, gitt god utgivelse på CD og vinyl så er det veldig lite som skiller (har en del dupletter på CD og vinyl). Betalte forøvrig det samme for CD-spiller og lp-spiller, brukt.
Nei cd spiller er nok godt under i pris. Får jeg fiksa Cayin soilleren så blir det den dyreste. Men skal jeg ha samme nivå på cd som på total pakke på lp så blir det en toppspiller.Har du investert like mye i CD-spiller som lp-spiller? Hos meg er ikke forskjellen mellom disse to formatene veldig stor, gitt god utgivelse på CD og vinyl så er det veldig lite som skiller (har en del dupletter på CD og vinyl). Betalte forøvrig det samme for CD-spiller og lp-spiller, brukt.
Selge?Har denne MOV pressen
Vis vedlegget 820788