mean69
Hi-Fi entusiast
David Bowie
Tom Petty
Prince
Tom Petty
Prince
En av de man burde ha taket på rigth...? Nope, aldri helt truffet meg musikken til BowieRetep da, Bowie Bowie Bowie
Huff, men sånn er det.Helsen din da? virker du?
Nei er jo ikke mer en 23 i hodet. Har levd et hardt liv så det har satt sine spor. Diabetes type 2 i 44år. Kone gitt, det var jeg ikke klar over at jeg hadde... Shit.. Kan du vise hvem hun er?Du er jo ikke gml karen samme med kone, kjør på
LOL hu har ikke vert kona mi. Vi var aldri gift.Kan nok ikke det, men vet hun sitter i rullestol huff, men hun er nok sterk
Lykke til Håper det kan fikses på.Lykke til i dag
Sitter på undersøkelse selv i dag for utredning av nedsatt følsomhet i ene halvdel av hånd. Så for jeg håpe det kan fikses med litt kutting og flytting å at det ikke er noe værre
Både skivene med Soen og Helloween er blant mine absolutte favoritter! Gull fangst det der!Sjekk fangsten da...!!
Vis vedlegget 888239
Vis vedlegget 888240
Vis vedlegget 888241
Vis vedlegget 888242
Vis vedlegget 888243
Vis vedlegget 888244
Vis vedlegget 888246
Vis vedlegget 888247
Vis vedlegget 888248
Er bare nikke med hodet musikk
Rart jeg gleder meg til å få snurra igang??
Ja den er meget god. Har vel 5 Helloween plater nå... De låg i de 3 for 600 kassene.Walls of Jericho er knallbra. Er nok min favoritt fra Helloween, sammen med den selvtitulerte MLP.
Soen er realtivt nytt for meg, har lytta litt til de på Spotify. Så måtte bare ga de.Både skivene med Soen og Helloween er blant mine absolutte favoritter! Gull fangst det der!
Godt du kombinerer disse turene med undersøkelser og noe positivt også, ønsker deg all lykke og at de finner ut hva det er. Og om mulig at det kan gjøres noe som bedrer situasjonen på sikt.Tar på å det her. Ny tur til Oslo idag, siste undersøkelsen der nede håper jeg.
Nå er det bare å få ta livet med ro. Kommer til å bli heftig utover kvelden og morra dagen blir nok ikke spes morro.
Fikk tatt turen innom en bruktsjappe på vei til toget. Fant en rotekasse og fikk med noen plater derfra. Tipper det var tilstand på kover som gjorde at prisen var såpass fin. Ikke nikke til musikk sjanger denne gang. Men noen bra plater alikevel.
De har funnet ut hva det er. Nå er det å finne ut hvor stor skade det er slik at jeg har noe til NAV når den kampen skal starte. Desverre så er det ikke noe å gjøre med. Kun medisinering. Så slik er ståa.. Kipt men nytter ikke å tenke på ting jeg ikke får gjort noe med.Godt du kombinerer disse turene med undersøkelser og noe positivt også, ønsker deg all lykke og at de finner ut hva det er. Og om mulig at det kan gjøres noe som bedrer situasjonen på sikt.
Kjedelig å høre at helse situasjonen er slik, å leve på medisiner har også sinne bieffekter. Kampen med NAV unner jeg ingen, har alt for god kunnskap om hvor tungt å langvarig det kan bli.De har funnet ut hva det er. Nå er det å finne ut hvor stor skade det er slik at jeg har noe til NAV når den kampen skal starte. Desverre så er det ikke noe å gjøre med. Kun medisinering. Så slik er ståa.. Kipt men nytter ikke å tenke på ting jeg ikke får gjort noe med.
Kan jo ikke sende aupairer i hytt å pine.Veldig fine plater men litt slitte kover.
200kr for hele sulamitten. Dit skal jeg tilbake. Får inn plater hver uke.
Vis vedlegget 888442
Enda mer å glede seg til.
Tror Evo burde sende opp en aupair., kjennes ut som om det ikke hadde gjort noe
Slutt å vær så gnien, du har mange nok av deKan jo ikke sende aupairer i hytt å pine.
Var det jeg tenkte jeg også. Må jo være kaldt hos Evo...Slutt å vær så gnien, du har mange nok av de
Hun må nok ha et bilde førstSlutt å vær så gnien, du har mange nok av de
Icon er gode de, Ingen tvil om det. Jeg skal være demokunde for Moet Audio. Så blir å ha endel utstyr fra Moet hjemme hos meg fremover.Hvorfor bytte ut icon?
Ikke for det, mye spennende der ute, bare dumt det er så himla dyrt .... Canton 1k ser jo spennende ut da, fått deg et par av de og fire 18" eller noe slikt så hadde det nok rasla fint i takstein og takrenner.
De har vel Canton 1k?Icon er gode de, Ingen tvil om det. Jeg skal være demokunde for Moet Audio. Så blir å ha endel utstyr fra Moet hjemme hos meg fremover.
Er usikker på hvilke reference modeller som er i demo. Men 1K kan skaffes ja.De har vel Canton 1k?