ja, lørdag 17 februar. Volda heime hos meg. HAr overnattingsplass...Nevnte noen Brisket? Ørsta? Når?
Shit! Det er vinterferiehelgen og den er allerede satt av til hytte og vinterlige aktiviteter. Jeg tar gjerne en tilgodelapp og bare slik at det er sagt - jeg reiser langt for et godt måltid og en hyggelig drøs!ja, lørdag 17 februar. Volda heime hos meg. HAr overnattingsplass...
Shit! Det er vinterferiehelgen og den er allerede satt av til hytte og vinterlige aktiviteter. Jeg tar gjerne en tilgodelapp og bare slik at det er sagt - jeg reiser langt for et godt måltid og en hyggelig drøs!
Stå på Peter! At du til tider har dårlige dager og tunge stunder er du IKKE alene om. Det er bare det at vi andre velger å holde det for oss selv.
Og du, drit i lage noen hjemmemekka subwoofere. Bruk tiden på deg selv og energien du har til overs bruker du på trene deg opp.
Kaffe... nydelig - ble kaffetørst av å se det bildet, ennå jeg sitter her med nytraktet kaffe (kaffekanne nummer to i dag).
Ikkje meir enn 3 koppa i dag. Pluss en iskaffe uten sukker.Kaffe... nydelig - ble kaffetørst av å se det bildet, ennå jeg sitter her med nytraktet kaffe (kaffekanne nummer to i dag).
Ikke helt fritt.. ble født her så da har man jo automatisk litt røtterPrioriteringa det, prioriteringa. Du vanlgte vel heilt fritt å busetje deg der oppe... lol
Nøtter er til for å knekkast....Ikke helt fritt.. ble født her så da har man jo automatisk litt røtter
ja dei hjelpe ganske mykje med å ta vekk ekko og slikt. Har ganske monge av dei,Retep sin "forandring fryder" - tråd....
Disse runde akustikkplatene, hjelper de noe i det hele tatt? De er jo så utrolig små...
Tenkte å begynne å pusle.... Men finn lite som har hifi som motivFrimerker er nok det rette å begynne med
Du skal ha for pågangsmot! Makan til flytting rundt i heimen. Vurdert å bare lytte til musikk?? Med det utstyret du har i hus bør jo det være en oppnåelig oppgaveAndre forsøk
Vis vedlegget 994130
Vis vedlegget 994133
Vis vedlegget 994136
Og det er heilt tydelig at den eine veien er betydelig betre enn den andre. Nåken som vil jette..??
Synes at sida eg har så mye godt utstyr her heime so forplikta det litt.Du skal ha for pågangsmot! Makan til flytting rundt i heimen. Vurdert å bare lytte til musikk?? Med det utstyret du har i hus bør jo det være en oppnåelig oppgave
Den var god, Kudos til deg for den...Kudos til at du gidder Ordspill der altså
Håper for din skyld at det var best siste veien, slik at du slipper å flytte alt tilbakeAndre forsøk
Vis vedlegget 994130
Vis vedlegget 994133
Vis vedlegget 994136
Og det er heilt tydelig at den eine veien er betydelig betre enn den andre. Nåken som vil jette..??