Du er hjertelig velkommen, BirdmanBirdman skrev:Aiaiai, mulig jeg inviterer meg selv og tar meg en tur snart .
Mvh. Birdman
Du er hjertelig velkommen, BirdmanBirdman skrev:Aiaiai, mulig jeg inviterer meg selv og tar meg en tur snart .
Mvh. Birdman
Dét hadde vært mindre spennende enn det som virkelig er inni .Burnt_Island skrev:utfra symbolet på siden- kanskje noen "normale" cognac glass? ;D
Takk! Kanskje vi skal kjøre litt mellom deg og meg, og gjennomføre en A/B-sammenligning. Hvis vi får noen til å kjøre for oss, så kan vi kanskje gjøre det til en blindtest også ;D.REX skrev:Du er hjertelig velkommen, BirdmanBirdman skrev:Aiaiai, mulig jeg inviterer meg selv og tar meg en tur snart .
Mvh. Birdman
Kanskje det?!Birdman skrev:Takk! Kanskje vi skal kjøre litt mellom deg og meg, og gjennomføre en A/B-sammenligning. Hvis vi får noen til å kjøre for oss, så kan vi kanskje gjøre det til en blindtest også ;D.REX skrev:Du er hjertelig velkommen, BirdmanBirdman skrev:Aiaiai, mulig jeg inviterer meg selv og tar meg en tur snart .
Mvh. Birdman
Mvh. Birdman
Det kunne tatt litt av fokusen vekk fra testen, men på den annen side hadde det blitt enda mer spennende. Sannsynligvis hadde det kun blitt en A-test ;D.REX skrev:Kanskje det?!Birdman skrev:Takk! Kanskje vi skal kjøre litt mellom deg og meg, og gjennomføre en A/B-sammenligning. Hvis vi får noen til å kjøre for oss, så kan vi kanskje gjøre det til en blindtest også ;D.REX skrev:Du er hjertelig velkommen, BirdmanBirdman skrev:Aiaiai, mulig jeg inviterer meg selv og tar meg en tur snart .
Mvh. Birdman
Mvh. Birdman
Bare ikke sjåføren har bind for øya så...
Denne.REX skrev:Kanskje mer interessant hva den store eska inneholder???
10 poeng, WergelandWergeland skrev:Tipper det er en SME10.
Ja, samlivsbrudd skaper ofte noen dumme ringvirkninger.....tore_v1 skrev:Emotikon - selge?
Takk så mye emotikon.emotikon skrev:Fa...gutter!!
Her driver dere på å oppgraderer mens jeg må selge.... :'(
Grattis m ny spiller Rex