Ikke alltid man lykkes verken på første eller andre forsøk.Han var jo svært så ydmyk etter det første eventyret også, uten at det hjalp synderlig. Time vil sjå.
Det tror jeg flere enn PN har erfart.
Ikke alltid man lykkes verken på første eller andre forsøk.Han var jo svært så ydmyk etter det første eventyret også, uten at det hjalp synderlig. Time vil sjå.
Tror ikke forrige gang kan regnes som noe ærlig forsøk, det var nok mest snakk. Det var et skikkelig tilbakefall gang no. 2, noe som statistisk er veldig vanlig blant folk i rehab, så får vi se denne gangen da. Jeg håper fortsatt at det går bra med han.Ikke alltid man lykkes verken på første eller andre forsøk.
Det tror jeg flere enn PN har erfart.
Det er godt mulig men samtidig så er det slik at har man havnet i den situasjonen som han er i så er man i rehab resten av livet og da er det begrensninger hvor mye man kan snakke seg til/fra. Så fremtiden blir viktig den, på flere måter.First house som snakker, spør du meg. Han har merkevare og inntekt å forsvare.
Vi får se hva som skjer fremover.
Det er selvfølgelig en mulighet for det.First house som snakker, spør du meg. Han har merkevare og inntekt å forsvare.
Vi får se hva som skjer fremover.