Rimelig strømkabel

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Antall liker
9.738
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Kjøp Ølflex 2,5 mm2 med skjerm så tror jeg det meste er fikset jeg.
Skjermer hindrer utstråling av støy, for det er det på nettet.
Alt av kobber som blir brukt i det du får kjøpt er av bra kvalitet.
Har hvert på kabelkjøret før, er andre ting som gjør så mye mer med lyden en en strømkabel.
Att det er orden i kabelsalaten har mer å si.
Strømkabler som ligger langsetter ht og signalkabler er et større problem.
På jobben er det en regel som gjelder, strøm og signal skal ikke ligge ved siden av hverandre.

hansa-bergen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.11.2005
Antall liker
73
Sted
Bergen
jobber som elektriker og dyre strømkabler er bare noe tull. hva med kabel frem til stikkontakten det er det ingen som snakker om.

Sist redigert:
L

larkus!

Gjest
Ledningene inne i veggen er ikke synlige, og betyr derfor fint lite for lyden:cool:

Kjøp Ølflex 2,5 mm2 med skjerm så tror jeg det meste er fikset jeg.
Ligger et par Ølflex 2,5mm med skikkelige kontakter på torget til en rimelig pris.:)

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Antall liker
9.802
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
jobber som elektriker og dyre strømkabler er bare noe tull. hva med kabel frem til stikkontakten det er det ingen som snakker om.
Synes alle skeptikere snakker om kabelen frem til stikkontakten jeg. Men god skjerming frem til vegg hjelper lite når fintfølende analoge signalkabler ligger bak tvbenken dessverre.

carisma

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2014
Antall liker
916
Strømkabler utenpå veggen er jo skjermet. Og de som går i veggen er jo strukket i rør og er således ikke borti andre kabler.
Så enig med Eirik her. Skader ikke med godt skjermede kabler den siste meteren som skeptikere sier.
Jeg tenker at det er første meteren sett fra strømforsyning i apparatet.

Topp Bunn