RIP Dynabel

Lars™

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.10.2004
Innlegg
670
Antall liker
469
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
4
Vemodig at det er over. Har handlet der siden 80-tallet. Forskjellige diy høyttaler byggesett opp igjennom; Kef Bailey, F3/LYD (Ole Klifoth før Audiovector), Euforia m.m. Har fortsatt et helt nytt Euforia Kit liggende men mangler kasser. Alltid god service!
Lykke til videre Kjetil & co. hva enn det måtte innebære.
 

skinnyboy

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.06.2003
Innlegg
834
Antall liker
413
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Er det noen som har fått beskjed om at pakken er på vei, eller et eventuelt sporingsnummer?
La inn bestilling på søndag, den er registrert, men etter det, ingenting.

Er ikke bekymret for om jeg får varene, jeg har handlet der flere ganger, og alltid fått veldig god service.
Men lurte mer på om de er begynt med utsendelser av «sluttsalget».
 

Audiosan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.08.2018
Innlegg
427
Antall liker
228
Sjekke søppelpost. Min havnet der sist (handlet på Black Friday og varene sendt mandag 02.12). Gangen før fikk jeg aldri noe sendingsbekreftelse på grunn av teknisk svikt i systemet til dynabel.
 
Sist redigert:

trosse1

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2012
Innlegg
2.645
Antall liker
2.343
Torget vurderinger
75
Åssen går det med leveringene? er det 2-4 ukers leveringstid her nå
 

Waqar

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.08.2016
Innlegg
98
Antall liker
52
Er det noen som har fått beskjed om at pakken er på vei, eller et eventuelt sporingsnummer?
La inn bestilling på søndag, den er registrert, men etter det, ingenting.

Er ikke bekymret for om jeg får varene, jeg har handlet der flere ganger, og alltid fått veldig god service.
Men lurte mer på om de er begynt med utsendelser av «sluttsalget».
Ja har mottatt en del av dem, de har vært raske med å sende. Muligens om du sjekker om de har sendt sporings nummer igjennom mail. Så sjekk søppelposer mappen, fikk den selv der.
 

sofferud

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2004
Innlegg
233
Antall liker
81
Sted
Kjeller
Sitat dynabel.no:
"Det har kommet utrolig mange bestillinger og vi beklager at det tar noe tid å sende ut disse. Vi prioriterer først plukking av ordre for å reservere varer og så utsendelse.*Vi får ikke tid til å besvare hvor i køen ordren er, men prioriterer å få sendt varene. Vi håper på forståelse for dette og beklager at det tar lenger tid enn vanlig."
 

sofferud

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.02.2004
Innlegg
233
Antall liker
81
Sted
Kjeller
Jeg får ikke alt jeg bestilte...kondensatorer (mundorf evo)
Jeg har tilsynelatende fått full ordrebekreftelse på min bestilling, med mundorf evo.. og pakken ble sendt i går.

Ser det begynner å bli rimelig tomt i nettbutikken.
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Bestilte tirsdag 10/12. Pakken var sendt 12/12.
Var på post i butikk 14/12
 

Audiosan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.08.2018
Innlegg
427
Antall liker
228
Da var det hele over. Dørene er stengt og nettbutikken avsluttet.
 

postkassami

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.04.2006
Innlegg
330
Antall liker
441
Sted
Jevnaker
Torget vurderinger
6
Jeg har innbetalt en faktura, hvor varene ikke var på lager (beskjeden kom etter betaling). Dette er jeg så klart interessert i å få tilbake, men ingen av nummerne jeg har til Kjetil er operative og mail har autosvar. Vi hadde dialog rundt dette før jul, men så ble det stopp midt i desember. Litt spent på hvordan dette håndteres videre...
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.486
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Kontrollert avvikling var det det?
Er tydeligvis noe utestående for dem.
 

Audiosan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.08.2018
Innlegg
427
Antall liker
228
Jeg har innbetalt en faktura, hvor varene ikke var på lager (beskjeden kom etter betaling). Dette er jeg så klart interessert i å få tilbake, men ingen av nummerne jeg har til Kjetil er operative og mail har autosvar. Vi hadde dialog rundt dette før jul, men så ble det stopp midt i desember. Litt spent på hvordan dette håndteres videre...
Og derfor betaler man fakturaen først ETTER varene er mottat :) Det er litt av poenget med klarna faktura :)
 

postkassami

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.04.2006
Innlegg
330
Antall liker
441
Sted
Jevnaker
Torget vurderinger
6
Jeg har innbetalt en faktura, hvor varene ikke var på lager (beskjeden kom etter betaling). Dette er jeg så klart interessert i å få tilbake, men ingen av nummerne jeg har til Kjetil er operative og mail har autosvar. Vi hadde dialog rundt dette før jul, men så ble det stopp midt i desember. Litt spent på hvordan dette håndteres videre...
Og derfor betaler man fakturaen først ETTER varene er mottat :) Det er litt av poenget med klarna faktura :)
Joda, men normalt sett er dette et ikke-problem. Uansett ble dette et anliggende mot klarna, og det løste seg så alt ok!
 

Jaspee

Medlem
Ble medlem
04.12.2009
Innlegg
7
Antall liker
1
Sted
Trondheim
Fikk automatisk refusjon fra Klarna på delene som var utsolgt, ingenting å stresse med.
 
Topp Bunn