audionut
Hi-Fi entusiast
- Ble medlem
- 05.01.2005
- Antall liker
- 0
Jeg liker også skiva. Men jeg hører jo at det ikke er noe betydelig musikk gode gamle Robbie gir oss her.
God påske PowerpointPowerpoint skrev:Hmmmm...skal vi se?
Hvor satt jeg rullatoren?
Ahhh...borte ved den dampdrevne digitale ølbrikke avtasteren hvor Robbie støver ned.
Så var det kamferdropsene da????
Tror jeg tar en konjaffe først jeg
God Påske!
Sitat:gismo skrev:God påske PowerpointPowerpoint skrev:Hmmmm...skal vi se?
Hvor satt jeg rullatoren?
Ahhh...borte ved den dampdrevne digitale ølbrikke avtasteren hvor Robbie støver ned.
Så var det kamferdropsene da????
Tror jeg tar en konjaffe først jeg
God Påske!
Ta deg en konjaffe, vi kan ikke alle like det samme.
;D gismo
Liker også denne utgivelsen... Lyden er litt varm men helt ok...Det eneste som ikke fungerer helt for meg er at Eric Clapton bidrar med for mye av sitt litt for kjedelig gitarspill....Men de gamle fungerer vel bra sammen...?nistad skrev:Geriatrisk eller ikke. Jeg synes denne plata funker helt utmerket og nå har jeg hørt MYE på den. Årets beste ... vel ...
Tja, kanskje mer som en motvekt mot all den krampaktige fjortismusikken som lissom skal være så kul!..... 8)Lyngen skrev:Erketypisk gubbemusikk ;D. I say no more .
flott. Da skal jeg iallefall kjøpe den CD'n.Lyngen skrev:Erketypisk gubbemusikk ;D. I say no more .
Spot on!! ;Dmusicus skrev:Tja, kanskje mer som en motvekt mot all den krampaktige fjortismusikken som lissom skal være så kul!..... 8)Lyngen skrev:Erketypisk gubbemusikk ;D. I say no more .
mvh
F...piiiiiiiiiip..speller han der sedate ex.gitarhelten skiva inn i narkoleptisk nivå?atletico skrev:Liker også denne utgivelsen... Lyden er litt varm men helt ok...Det eneste som ikke fungerer helt for meg er at Eric Clapton bidrar med for mye av sitt litt for kjedelig gitarspill....Men de gamle fungerer vel bra sammen...?
Men ikke noe opplagt kandidat til (en litt tidlig) årets beste dette..
Powerpoint skrev:F...piiiiiiiiiip..speller han der sedate ex.gitarhelten skiva inn i narkoleptisk nivå?atletico skrev:Liker også denne utgivelsen... Lyden er litt varm men helt ok...Det eneste som ikke fungerer helt for meg er at Eric Clapton bidrar med for mye av sitt litt for kjedelig gitarspill....Men de gamle fungerer vel bra sammen...?
Men ikke noe opplagt kandidat til (en litt tidlig) årets beste dette..
Kjenner jeg blir sur. EC var sikkert bra en gang han, men som det skrives må han etter sitt samarbeid med John Mayell og Ginger Baker (Blind Faith) ha fått det for seg å bli universets mest dølle gitarist. Jeg har prøvet den ene skiva etter den andre, men sliter som pokker med å høre hva som er genialt med fyren. Gi meg Ronnie Le tekrø, Jimmy Page, Ritchie Blackmore og Joe Bonamassa any day fremfor Clapton. Helsike Robbie, nå ble jeg skuffa. Kanskje jeg ikke skal kjøpe den skiva likkavæl ???