Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Van the Man i dressen til far. Herlighet hva han kunne finne på å la seg avbilde i!
Det eneste de har felles er Herb Alpert sitt plateselskappang skrev:Peter Frampton ??
En slagverker, altså.Hedde skrev:Var den så vanskelig, her en ledetråd
Litt vanskelig, da jeg ikke vet tempoet. Det står 4/4 deler, men det kan like godt være raskt som sakte.Hedde skrev:Ja! Ser du hvilken beat det er?
Ja, ser på klærne og håret at dette er tidlig 70-tall.Hedde skrev:Jeg er vanskelig 8)
Det er reggea beaten med tungt slag på treern. En rasende dyktig trommis spør du meg! Bildet er vell fra ca 1971 når han var 19 år, vi kjenner ham fra 1977 og utover.
Come an! Barnelærdom.....lars_erik skrev:Stewart Copeland, Police.
Vanskelig!
He, he ;DHedde skrev:Come an! Barnelærdom.....lars_erik skrev:Stewart Copeland, Police.
Vanskelig!
Har sett de live i 1969 eller deromkring.....nilsen64 skrev:roger chapman, vokalist (fremragende) i family
Jeg fikk dessverre aldri oppleve Family live,erato skrev:Har sett de live i 1969 eller deromkring.....nilsen64 skrev:roger chapman, vokalist (fremragende) i family
oct skrev:Kan jo ikke vente.: Spørsmål: I 1988 gjestet Keith Richards Norge ifb. m. lanseringen av sitt solo-album "Talk is cheap". Hvem i NRK i ntervjuet ham på Grand hotell? Og Petter Nome var nyhets-oppleser. Hva sa sistnevnte som en slags spydighet om intervjuet?
Altså to relativt enkle spørsmål. (trur eg) ;D.