D
Dåbbel J
Gjest
Lag sjøl R, så får du det som du vil... går lett og lage en Børmæizter klone.
Jo jeg hadde vel også beholdt mitt på bildet om det ikke hadde värt for en oplanerad flytt for ett par år siden .....Takk for tips.
Fint det der, bluesbreaker, får se etter på brukten.
Det er innertier med Quadraspire QAVM, musicus.
Ser ut som det er ca samme pris som Atacama Equinox AV. (5500,- svenske for Quadraspire, 4500,- norske for Quadraspire)
Lekkert, Peter, men litt i overkant på pris 8)
Jepps!Jeg er jo en singer songwriter mann, men han karen her har gått under radaren for meg. Første smakebit hørtes bra ut?
Ville veldig like ølmager hos le, men fikk ikke helt fot på første forsøk. Gir ikke opp.
OB, kun HEL, men de har han fått bra til etterhvert! Tror på BB når det gjelder OB.
Horn gir mest fot, og vil veldig like Uno Nano. Enn så lenge har jeg ikke hørt dem, og kan like dem. 8)
Ville veldig like ølmager hos le, men fikk ikke helt fot på første forsøk. Gir ikke opp.
OB, kun HEL, men de har han fått bra til etterhvert! Tror på BB når det gjelder OB.
Horn gir mest fot, og vil veldig like Uno Nano. Enn så lenge har jeg ikke hørt dem, og kan like dem. 8)
Et dyslektisk utslag fra pcen. Skal være Final Vinyl!
Et dyslektisk utslag fra pcen. Skal være Final Vinyl!
Jaja, deg om det hvis du ikke skjønner at pcen forsøker å si deg noeEt dyslektisk utslag fra pcen. Skal være Final Vinyl!
Hehe! Tipper det er dette:
Finyl Vinyl - Wikipedia
Hehe! Har litt mer musikk på server enn på vinyl da.Jaja, deg om det hvis du ikke skjønner at pcen forsøker å si deg noe
Du får bare se å spise frukt og grønnsaker så du får tid til å komme deg gjennom samlingen! Er spesielt imponert over totalt antall sjangereHehe! Har litt mer musikk på server enn på vinyl da.Jaja, deg om det hvis du ikke skjønner at pcen forsøker å si deg noe
Vis vedlegget 295572
Mobbing er nå lovfestet som straffbartTør ikke spille den, TOMZ.
Holder meg til dine greier.
Liker "Time so Green" fra denne du tipset om.
Det er vaffal gismomusikk! 8)
Vis vedlegget 295857
Ride the Times - Wikipedia, the free encyclopedia
Legg merke til:
On May 14, 2010, the Iain Ad Venture presented their new album at Rhapsody High End Audio store at the Borneolaan in Hilversum.
E'kke mobbing!Mobbing er nå lovfestet som straffbartTør ikke spille den, TOMZ.
Vis vedlegget 295857
Legg merke til:
On May 14, 2010, the Iain Ad Venture presented their new album at Rhapsody High End Audio store at the Borneolaan in Hilversum.
gismo
Noen ganger blir jeg litt forskrekket RoDa..... dette har jo vi andre spilt i flere år...Egon Holstad er en fin fyr, og deler mye fin musikk.
Nyoppdagelse for min egen del.
The Deep Dark Woods
Stilig Har ikke somlet meg til å rippe den inn på harddisken og høre på den enda. Høres jo spennende ut, selv om gismomusikk selvfølgelig kan være litt skummelt Gismomusikk samtidig som du spiser marsipankuler kan i hvert fall bli i overkant søtt Ser at denne Ian er en erfaren type med bakgrunn fra Fairport Convention.......spennende, men for øyeblikket fortsetter jeg med Jan Garbarek og I Took Up the Runes.E'kke mobbing!Mobbing er nå lovfestet som straffbartTør ikke spille den, TOMZ.
Vis vedlegget 295857
Legg merke til:
gismo
Liker du ikk den så skal jeg spise..... en marsipankule! 8) ;D
Nye musikkoppdagelser er å leveOk, will do.
Vis vedlegget 295888
Sortering? Må jo ha litt under radaren så jeg kan oppdage gull underveis
\R