OAlex skrev:Hva gjør Lyngen inni squeezeboxen?RoDa skrev:
Dagens ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Destiny..
OAlex skrev:Hva gjør Lyngen inni squeezeboxen?RoDa skrev:
Kanskje du har lyst til å teste en Racer RoDa ?RoDa skrev:Han skal lære meg hvordan jeg tråkker fort nok rundt på sykkelenOAlex skrev:Hva gjør Lyngen inni squeezeboxen?RoDa skrev:
Har en nabo som pirker i meg med samme spørsmål hele tida.... :Destiny skrev:Kanskje du har lyst til å teste en Racer RoDa ?
Destiny..
Tiltredes RoDa.RoDa skrev:Delvis enig KW, det vi ikke må glemme er at uten at noen deler inntrykk så blir det kjedelig.KW skrev:Innlegget du svarte på (1787/Pengesluk) og dette klinger bra i mine ører, og er faktisk en av grunnene til at jeg sjelden skriver om lytteinntrykk, ved siden av at jeg også synes det er vanskelig og sist men ikke minst, hvilken verdi har det egentlig for den gitte leser?RoDa skrev:Veldig godt poeng, sluket.
Det er også noe av grunnen til at skrivingen ikke er like aktiv hos meg lengre.
Selv om folk ofte er enige når noe låter (virkelig) godt, så spriker oppfattelsen generelt såvidt mye at det er vanskelig å teste/omtale en hifidings og mene sterkt om hva folk kommer til å høre/oppleve.
Jeg misliker også bruken av "danket ut" "bedre enn" og den type uttrykk for å skille komponenter fra hverandre.
Beskrivelser av lyden er mer verdt enn hvem som vinner konkurransen.
Ikke dermed sagt at jeg har noe mot at andre gjør det, jeg leser det ofte også.
Når det er sagt så må det bare bli en antydning til en rettesnor og ikke annet mener nå jeg.
Bra skrevet Pengesluk.
Mvh.KW
Det er lov å mene noe, og å mene det sterkt, selv om det ikke er fasit for alle.
Hehe, sånn er det og en ny hifikar er født ;DPowerpoint skrev:Det ender ofte opp in prosess som baller på seg helt av seg selv 8)
Kanskje jeg kunne tatt med en du kunne prøve Kan gi deg godt tilbud på Racer nå vet duRoDa skrev:Har en nabo som pirker i meg med samme spørsmål hele tida.... :Destiny skrev:Kanskje du har lyst til å teste en Racer RoDa ?
Destiny..
Får se hva som skjer til våren.......
Hysj på deg! :-XDestiny skrev:Kanskje jeg kunne tatt med en du kunne prøve Kan gi det godt tilbud på Racer nå vet duRoDa skrev:Har en nabo som pirker i meg med samme spørsmål hele tida.... :Destiny skrev:Kanskje du har lyst til å teste en Racer RoDa ?
Destiny..
Destiny..
Bare si i fra du såRoDa skrev:Hysj på deg! :-XDestiny skrev:Kanskje jeg kunne tatt med en du kunne prøve Kan gi det godt tilbud på Racer nå vet duRoDa skrev:Har en nabo som pirker i meg med samme spørsmål hele tida.... :Destiny skrev:Kanskje du har lyst til å teste en Racer RoDa ?
Destiny..
Destiny..
Blir nok mere tur de Øssfold ;DJanR skrev:Snart en RoDa MK III " tour de france kammeratene " ?
/jan
Det hørtes jo mye bedre ut ;DDestiny skrev:Blir nok mere tur de Øssfold ;DJanR skrev:Snart en RoDa MK III " tour de france kammeratene " ?
/jan
Destiny..
Takker Jpengesluk skrev:Fine bilder RoDa, likte det øverste særlig godt. Fin kontrast med de difuse fargene i bakgrunnen. Good taste!
Takker. Det vet jeg faktisk ikke, men de slår og trøkker noe vanvittig mye bedre.HEL skrev:De er veldig fine. Går de dypere enn B&W?
Sonus Faber kan dette medå lage lekre produkter.RoDa skrev:Da gjør vi sånn da
SF GP D i helfigur
Mange utrolig flotte bilder igjen RoDaRoDa skrev:Takker Jpengesluk skrev:Fine bilder RoDa, likte det øverste særlig godt. Fin kontrast med de difuse fargene i bakgrunnen. Good taste!
Er jo fine å ta bilder av disse om ikke annet ;D
Betaler du så er det greit.HEL skrev:Har du sett at det er en sånn diger brei SF på børsen nå?
;D beklager at jeg setter griller i hodet på deg
Akapaz skrev:Takk for et fantastisk tips
Tror det er den beste coveren av en sang jeg noen gang har hørt.
Gjett om! ;DBHO skrev:Tøft!! ;D
Var på aussie pink floyd i konserthuset for et par år siden (eller er det ett :).....okke som, gøy var det.