Karmana
Æresmedlem
Hehe, i MyFi kan det måles, men må ikkeAlt som skal forbedres, må kunne måles 8)
Hehe, i MyFi kan det måles, men må ikkeAlt som skal forbedres, må kunne måles 8)
Nå gir je må ende over, men men...blir spennende dette RoDaAlt som skal forbedres, må kunne måles 8)
DSP i mange kanaler, gismoNå gir je må ende over, men men...blir spennende dette RoDaAlt som skal forbedres, må kunne måles 8)
Lukter det litt DSP her....
gismo
DSP i mange kanaler, gismoNå gir je må ende over, men men...blir spennende dette RoDaAlt som skal forbedres, må kunne måles 8)
gismo
Kanskje FOR mye jobb tkr....DSP i mange kanaler, gismoNå gir je må ende over, men men...blir spennende dette RoDaAlt som skal forbedres, må kunne måles 8)
gismo
DSP i mange kanaler er arbeidskrevende, men gøy.
mvh
Du må nok gange med halvannen, gismo.Kanskje FOR mye jobb tkr....DSP i mange kanaler, gismo
DSP i mange kanaler er arbeidskrevende, men gøy.
mvh
Føler at RoDa stopper på 8 kanaler jeg....
gismo
Å...det må vi nok vente på en god stund Atle...Nå fikk du meg nysjerrig her RoDa. Med 14 kanaler tenker jeg..... 7 veis?? Nei... Atmos... Nei....
Gi et lite hint da!!
Grattis med investeringHar fått leveringstid på ny hifi, blir spennende å tre inn i en ny vennetråd på sentralen i mai en gang!
Ser ut som det ikke er noen vei utenom klasse D denne gangen, men regner med det ordner seg med DSP...
Unødvenig å spørre hva, men satser på at når du har fått svart belte i måling og DSP så kommer du til Hilversum og kjører intensivkursHar fått leveringstid på ny hifi, blir spennende å tre inn i en ny vennetråd på sentralen i mai en gang!
Ser ut som det ikke er noen vei utenom klasse D denne gangen, men regner med det ordner seg med DSP...
Njæ, dette blir levert ferdig justert og med noen innstillinger for MyFi.Unødvenig å spørre hva, men satser på at når du har fått svart belte i måling og DSP så kommer du til Hilversum og kjører intensivkursHar fått leveringstid på ny hifi, blir spennende å tre inn i en ny vennetråd på sentralen i mai en gang!
Mine er i cherry, X-Cell.Hva er det slags finnish på dine mozart? Er det SE versjonen?
Har vel heller trasket langs den samme veien hele tia, vil jeg si.Du har gått en tydelig vei, det skal du ha roda. Fra eksklusive kabler til blue jeans. Fra rør i forsterkere til god transe og nå over på klasse D. Høyttalere er long overdue for skifte, så nå venter jeg spent.. Vi har alle ulike veier med hobbyen. Og du koser deg nok med din
Ja når du sir det så ser æ jo det, e bra mye liv rosewood derfra.. men det var SE utgaver du hadde ha?Mine er i cherry, X-Cell.Hva er det slags finnish på dine mozart? Er det SE versjonen?
Jeg hadde Dynaudio Focus 140 i rosewood, men rosewood-fineren til Vienna ble litt for "vill" for meg.
Cherry er mørkere enn hva de kan se ut som på enkelte bilder.
Legger ved et par bilder som jeg synes viser greit hvordan de ser ut i stua i litt forskjellig lys.
Vis vedlegget 363200
Vis vedlegget 363201
Dynaudio har jeg lyst til å prøve før man stopper jakten.. men lite å finne brukt.. samme med vienna egentli..Jeg har funnet mine høyttalere, ja. Det er nok Vienna og Dynaudio som er de som treffer best mine preferanser. Vienna trenger sterk forsterker med god kontroll i bassen, synes jeg.
mvh
Den hadde jeg ikke tenkt på Atle Klasse D osv...bare en avledningsmanøver ...Det er ikke ny Audi som er på vei din luring? Hvilken da?