roeng2
Hi-Fi freak
Gikk til innkjøp av dette albumet i går i Flac 24bit/96kHz nyter dette på formiddagen i dag
Elac trives jeg med og selv om de er nok så store er de også godt likt av fruenKul att se du blev nöjd med dina Elac's
Musikk må man stadig fylle på medDet var mye bra musikk du har skaffet deg..
Lekkert og se på! låter sikkert like lekkert, men blir vanskelig å få lyttet til!
Det er jo noen mil jaLekkert og se på! låter sikkert like lekkert, men blir vanskelig å få lyttet til!
Live har laget mye bra. Ja godt og være tilbake på stereo lyd igjen etter et lite opphold. Sub'er er til vurdering selv om savnet ikke direkte er der, da det spiller bra ned til 28hz nå. Er usikker på om jeg går for DSP om det blir sub grunnet forsinkelse og om det blir 1 eller 2. Ikke umulig at jeg henter inn proff bistand om sub blir en realitet.Den plata fra Live hadde jeg nesten glemt! Takk for reminderen Minnes det er spesielt en sang som er rå (nr 12?). Skal huke frem denne igjen etter juleferien. Grattis med fett annlegg igjen forresten. hadde jeg vært deg, hadde jeg valgt en sub med Dsp, gitt plasseringen på oppsettet ditt.
Det er vel som det ofte er ved denne hobbyen at vi ofte vil ha mer en det man strengt tatt trenger. Men det er ikke et fullfrekvens system før det spiller ned til 20Hz eller lavere. Og ja Morten er allerede med i minne planer rundt det angående sub i systemet. Ser du har vært svært så aktiv og drar strikken betydelig lenger en det jeg gjørSpørsmålet er jo om du trenger subber? Hvis mye vil ha mer og alle vil ha fler, så er det jo uungåelig, og det er jo ofte det i denne hobbyen. Du kjenner jo Morten (EHED), og der er det jo en mye å hente på kompetanse om du skal ha subber uten dsp, men han kan jo heller ikke utrette mirakler. Alt kommer vel ann på hvor "mye" du vil ha, og hvor realistisk det er i en vanlig stue uten å vekke hele heimen. Får du brukt det tre ganger i året, er det jo et lett valg. Kan du bruke det hele tiden, uten å vekke noen, er det jo et helt annet.
Det er noe på gang angående subber her Ronny, mulig du bør vente litt
Kan ta litt tid, men kanskje vel verdt å vente på
Ser du tenker sub sammen med Elac' ene. Noe spesielt du planlegger med EHED her, eller er dette top secretDet er noe på gang angående subber her Ronny, mulig du bør vente litt
Hei Morten. Her er ingen hast så jeg venter på deg før noe går videre. Ble meget bra den gang du bidro med din kunnskap da jeg hadde dedikert rom, så har troen på at det også blir bra i stuen;D
Jeg er i grunn ikke helt sikker på hva EHED har i tankene, det jeg vet er at han og jeg ikke har så ulikt syn på hvordan et anlegg skal gjengi musikken.Ser du tenker sub sammen med Elac' ene. Noe spesielt du planlegger med EHED her, eller er dette top secret������������Det er noe på gang angående subber her Ronny, mulig du bør vente litt
Hei Morten. Her er ingen hast så jeg venter på deg før noe går videre. Ble meget bra den gang du bidro med din kunnskap da jeg hadde dedikert rom, så har troen på at det også blir bra i stuen;D
gismo
Spiller som du sier som en drøm på Elac, det råder det ingen tvil om. Jeg har 5 album med Kari i 24/96 nå og sett er bra lyd på det hun gir utMeget bra album.
Spiller fantastiskt på Elac har det tyvärr bara i 16/44
Det er mitt første bekjentskap med dette bandet, har nok vært for passiv når det gjelder og utforske nye band de siste årene. Men dette er i ferd med og forandre seg.Stonesour er ikke så ille..
Takk for det X3MKungen, nå gjenstår akustiske tiltak og de må godkjennes av min bedre halvdeldet ser meget vakkert ut Roeng. fin stil på allt och behagelig miljö.
Dine antagelser rundt MC er spot on, ble bemerket senest i dag. Blir nok ikke de heftigste akustikk tiltak som kommer inn, men noe må da komme gjennom nåløyetSer kanonbra ut! Har ingen problemer med å tenke velbehaget av å synke ned i den sofaen og skru på musikken Har litt problemer med å tenke seriøse akustikktiltak i det rommet uten at du får kona på nakken Vedder på at hun fremdeles innimellom kommenterer størrelsen på McIntosh blokken på benken