Ahh de plagene der er så kjedelig. Da er det beste å høre med forhandlere om å få teste utstyr mot dekking av frakt ol.. Evnt kjøpe noe brukt til ok pris som man kan selge igjen senere.
Evnt bare glemme utstyrjaget litt og nyte musikk.
Bygge et nr 2 anlegg?
Utvide dagens ned noen flere kanaler til film og gaming?
Få deg platespiller så har du noe å fikle med for 'alltid "
Ja det finnes muligheter, men platespiller ser jeg nok på som pengesluk og nevrotisk selv pining.
Jeg kjenner meg selv å jeg hadde ikke taklet alle de uendelige tingene man kan utforske med platespillere, det hadde derfor blitt et evig hodebry med påfølgende pengebruk.
Ja det fysiske formatet gir en bevissthet og eierglede man ikke finner ved streaming og i mindre grad ved cd. Og på den måten gir en stor glede ved å samle og finne utgivelser med bra lyd eller spesielle utgaver.
Et anlegg nr. 2 blir det nok ikke da det pr. nå er 4 stk. i boligen
Så utvidelse av anlegget med sub eller flere kanaler er en mulighet jeg har litt i tankene.
Kontakte bransjeaktører for å høre om mulig hjemlån er også et alternativ, men pris utviklingen er i senere tid tatt litt av
Ved kjøp av nytt har jeg prøvd å holde meg til et tak på 50-60k, og i dagen marked er det lite som frister innenfor de rammene
Ikke tror jeg ML no 38 eller Primare A32 er lettsolgt til rett pris i dagens marked, så muligheten for å bli gjennsitende med de er stor om jeg handler nytt
Så selv om det er gode produkter som her hos meg gir en meget god synergi i sammen er risikoen for stor kontra mulig lydforbedring/endring.
Men trøsten er jo at jeg koser meg med musikk på nåværende anlegg, så i grunn kan jeg ikke klage