roeng2
Hi-Fi freak
Noe må man finne på for å få tiden til å gå, jeg har jo ingen firebent som sysselsetter megSynes du skal slutte å poste bilder av deg selv fra badet om morran
Noe må man finne på for å få tiden til å gå, jeg har jo ingen firebent som sysselsetter megSynes du skal slutte å poste bilder av deg selv fra badet om morran
Bare å brekke hun ned på alle fireNoe må man finne på for å få tiden til å gå, jeg har jo ingen firebent som sysselsetter meg
Fortsatt en ungfole, så nå snakker vi samme språkBare å brekke hun ned på alle fire
…..mens jeg bare ljuger og skryterFortsatt en ungfole, så nå snakker vi samme språk
Til dere to... En regel... "Do, not tell..."...…..mens jeg bare ljuger og skryter
Holder slikt for meg selv, så bare å roe nedTil dere to... En regel... "Do, not tell..."...
Du likte VD SÅ godt, ja ....
Bestilte akustikk produkter fra samme forhandler og det gikk 3 måneder. Jeg var i løbende kontakt for å høre om det var noe nytt men det var forsinkelser og de skulle først lages i Italien og sendes til Norge.Venter på at det skal skje noe med akustikk produktene jeg kjøpte 19/11.
Merkelig at det kan kjøres salg på et produkt de ikke har på lager, eller det er veldig lang ventetid på
Så føler nå for å kontakte butikk for å høre om det finnes noe de kan sende har på lager å endre bestilling.
Håpet var jo å ha noe å holde på med i romjula
Kveldens første plate er Sevendust med med albumet Blood & Stone.
Vis vedlegget 772271
Takk for info ZackBestilte akustikk produkter fra samme forhandler og det gikk 3 måneder. Jeg var i løbende kontakt for å høre om det var noe nytt men det var forsinkelser og de skulle først lages i Italien og sendes til Norge.
Helt enig i at vi må lære å leve med at ting går saktere men det hadde vært greit med f.eks. ikke på lager, noe leveringstid må beregnes.Takk for info Zack
Kunne jo vært greit at de informerte om dette, da blir det ikke noe før i 2022 i alle fall. Men jeg kontakter de i morgen å hører om det er noe av det jeg har bestilt de har på lager. Å om noe annet jeg har lyst på er på lager, så mulig jeg endrer bestilling. Verden går jo litt saktere i disse Cowid tider, en realitet vi må akseptere
Jeg er ikke flink til å vente av natur, mulig noe jeg vil bli bedre på får psnemien slipper taket. Men koser meg med musikk å anlegg så kritisk er det ikkeHelt enig i at vi må lære å leve med at ting går saktere men det hadde vært greit med f.eks. ikke på lager, noe leveringstid må beregnes.
Man gleder seg over å bestille og tilføre noe nytt til anlegget og da skulle det helst ligge i postkassen dagen etter
Ja vi får kose oss med musikk og anlegg Må samtidig si at selvom jeg ikke er noe særlig aktiv med innspill i din tråd er den en glede å følge. Takk for mye bra musikk tips etc.Jeg er ikke flink til å vente av natur, mulig noe jeg vil bli bedre på får psnemien slipper taket. Men koser meg med musikk å anlegg så kritisk er det ikke
Likte dette.. Men redd jeg fort hadde satt rommet i selvsving med litt pådrag
Sksl spille de i morgen om der blir litt tid til musikk. Regner med at det blir litt som må ordnes i morgen. På julaften blir det familie på besøk så litt å ordneVis vedlegget 774742
Vis vedlegget 774743
Vis vedlegget 774744
Gode sanger dette også, har sittet og lyttet litt til disse i det siste
Er det slik det ser ut hos Kongen av Ingenting? God høytid til deg og dine!Da er det lille julaften å det blir fri fra jobb i over en uke om ingen ting uforutsett skulle dukke opp
2021 er blitt året hvor hobbyen rundt musikk virkelig kom i gang igjen etter den ble satt på pause.
Andre intresser/hobbyer fikk fokus samt at det ble flytting å alt som følger med det. Etter et forsøk i 2019 som endte med at jeg solgte minne Django L for at fruen ville ha soverom i kjeller Et salg jeg angret veldig på, men da de ikke fungerte oppe i stuen og at der fikk jeg ikke ro når jeg skulle høre musikk, falt valget på salg. Men da jeg bestemte meg for å flytte kontor hjem ble det mulighet for å gjøre peisestue om til kontor/hobby rom. Har nok en del flaks med rommet da det spiller godt uten bruk av akustikk behandling. Men det kan alltid bli bedre, noen produkter er bestilt å betalt, men det ser ut til at jeg venter litt på ubestemt tid
2022 blir nok året med fokus på akustikk, kjøp av u-mic blir nok gjort etter høytiden. Er jo kjekt å ha et hjelpemiddel til å bistå ørene for å se hva som konkret må jobbes med
2021 har det vært mye grubling rundt å bytte ut Rotel med noe annet, men innen for økonomiske rammer er det lite eller intet som frister. Så inntil noe uimotståelig dukker opp står Rotel settet trykt, men mulig det kommer inn en annen dac i 2022
Ellers så er jule vask å rydding av rommet unnagjort å det er vel på tide med GOD JUL
Vis vedlegget 774768
Kongen av ingenting trumfer jo tittelen hertug av fantasiland Så lever godt med det, viktig å ikke være høy på seg selvEr det slik det ser ut hos Kongen av Ingenting? God høytid til deg og dine!
Har vel opp igjennom årene solgt hele anlegg opp til flere ganger pga forskjellige grunner. Men alltid funnet veien tilbake til hobbyen. Klarer rett å slett ikke å leve uten et skikkelig anlegg for å høre musikk. Tro meg jeg har prøvd hardt å overbevise meg selv om det motsatteGod jul.
Alltid Morro med en hifi-reise.. har vært nært å selge alt flere ganger fordi man er enten lei eller ikke får brukt ting nok..
Bruken er nok enda mindre enn jeg skulle likt, men uten dedikert lytterom og med ei lita frøken som legger seg for tidlig så blir det bare sånn..
Dog er jeg i allefall meget happy med lyden som er her i dag når jeg får sitti meg ned å lyttet