Roger Waters ute med nytt album

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Kjære, det er da kontraintuitivt. Komma virker bare forvirrende på denne gruppen. Burde brukt blokkbokstaver også.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Kjære, det er da kontraintuitivt. Komma virker bare forvirrende på denne gruppen. Burde brukt blokkbokstaver også.
    Sjeldent kontaktsøkende i dag. Vi ser deg broder og dine kommentarer er notert.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Tror dette har litt å gjøre med RWs politiske tekster.. som er kritisk til Trump, Brexit og droneangrep av sivile...

    Sent fra min HUAWEI SCL-L21 via Tapatalk
     

    MartinSandvik

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.03.2008
    Innlegg
    769
    Antall liker
    459
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    8
    Etter å ha lest denne tråden i flere dager var det godt å endelig komme seg hjem for å få lytta selv.

    Etter 2 gjennomlyttinger på cd må jeg si at jeg ikke er kjempeimponert av "lyden".
    Men musikken og tekstene et en god innertier!

    Musikken vokste enormt på andre gjennomspilling så dette blir nok en plate som får mer spilletid etter hvert.

    Lydmessig (på cd) synes jeg det er et slags slør over musikken. Ja den er komprimert, men det trenger nødvendigvis ikke å bety en frekvensbegrensning oppover.

    Gleder meg til å prøve vinylen senere.

    --
    Martin Sandvik
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Hele tråden er i hvertfall rimelig og proper fucked. Og at det skal måles kvalitet, som i et kunstnerisk produkt, basert på målinger er noe av det mest søkte jeg har hørt. Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Og elendig musikk med tilsvarende målinger. Det er omtrent like teit som å bruke fargen på en bil for måle om den er sprek eller ikke. Og det er noen turkise meninger her som er så usaklige at man skulle tro at de aldri blir tatt på alvor i noe annet aspekt av livet. Bruk CAPS LOCK
     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    På et hifi forum så er man også opptatt av lydkvalitet, ikke noe spesielt med det.
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Så det er liksom likhetstegn mellom DR og kvaliteten? Både som album og som audiofil opplevelse?
     
    D

    Danke

    Gjest
    Lydkvalitet på Spotify er toppers. Kan ikke tro at CD, Sacd of LP er dårligere... Her er det valuta for pengene.

    Det skinner klart gjennom at kritikk er politisk basert..

    Rw er veldig spot on. Verden er i krise og det er mye fail som foregår. Det er faktisk ikke sikkert at verden overlever sånt pizz....

    Sent fra min HUAWEI SCL-L21 via Tapatalk
     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    Så det er liksom likhetstegn mellom DR og kvaliteten? Både som album og som audiofil opplevelse?
    Personlig så bryr jeg meg døyten om DR og slikt men noen gjør det, og det kan da ikke være annet enn ok? Så lenge man finner gleden med det man holder på med. Det er tross alt det viktigste.
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Folk burde få lov til å gjøre akkurat hva de vil. Poenget med kommentaren var den, for meg, håpløse koblingen mellom kvalitet og DR målinger.
     
    J

    Jim I Hendriksen 2nd Edt.

    Gjest
    ^^Det er jeg enig i men synes også at det er fint hvis noen synes den er en innertier. Vi er forskjellige.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Jesus. RW leverer 8. klasse skolestil uten hjelpemidler. Krig og fred og sånt. Tonesatt av en kjeeeeeedelig mann.
    Han engasjerer deg tydeligvis med sin kjedsomlighet. Dessuten må det gi deg ro at de hordene som befolker foten av knausen du bor på, mottar en andel av pengene vi med uraffinert smak gladelig gir fra oss.

    Sov trygt min ghettoprins, ulvene er matet!
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er bare forferdet over at noe så banalt og kjedelig fenger barn av tiden. Intetsigende og passé. Sagaen om isfolket part II
     
    Sist redigert:

    gwikse

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    10.02.2006
    Innlegg
    1.091
    Antall liker
    253
    Er det mulig å konstatere at en liker eller ikke liker noe uten å bli nedlatende arrogant over de som mener noe annet. Hmmm, om jeg hadde formulert meg som RW på dette albumet når jeg var 8. klassing. Da hadde det vært håp. Jeg får nøye meg med at dersom det stemmer at dette er representativt for dagens 8 klassinger, så er det håp...
     
    A

    ANM

    Gjest
    Hele tråden er i hvertfall rimelig og proper fucked. Og at det skal måles kvalitet, som i et kunstnerisk produkt, basert på målinger er noe av det mest søkte jeg har hørt. Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Og elendig musikk med tilsvarende målinger. Det er omtrent like teit som å bruke fargen på en bil for måle om den er sprek eller ikke. Og det er noen turkise meninger her som er så usaklige at man skulle tro at de aldri blir tatt på alvor i noe annet aspekt av livet. Bruk CAPS LOCK
    Vel, dette ståstedet kan vel speiles. Det er proper fucked å engasjere seg på et forum for lydinteresserte og bli overrasket over at lydkvaliteten på en innspilling også blir vurdert.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.834
    Antall liker
    85.963
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    98
    Jeg er bare forferdet over at noe så banalt og kjedelig fenger barn av tiden. Intetsigende og passé. Sagaen om isfolket part II
    Er et stykke fra RW til DDE eller hur?
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Hele tråden er i hvertfall rimelig og proper fucked. Og at det skal måles kvalitet, som i et kunstnerisk produkt, basert på målinger er noe av det mest søkte jeg har hørt. Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Og elendig musikk med tilsvarende målinger. Det er omtrent like teit som å bruke fargen på en bil for måle om den er sprek eller ikke. Og det er noen turkise meninger her som er så usaklige at man skulle tro at de aldri blir tatt på alvor i noe annet aspekt av livet. Bruk CAPS LOCK
    Vel, dette ståstedet kan vel speiles. Det er proper fucked å engasjere seg på et forum for lydinteresserte og bli overrasket over at lydkvaliteten på en innspilling også blir vurdert.
    Sikkert ikke helt enkelt å forstå. Kan prøve med enkle ord. Mange punktum. Jeg prøver, helt enkelt, å avvise koblingen mellom god lydkvalitet og målinger av DR. Det finnes begge varianter, det betyr; det finnes album av god kvalitet med lav DR, og også med høy DR. Og også omvendt. Skjønte du?

    Det betyr fx ikke at jeg overrasket eller mindre opptatt av lydkvalitet, jeg forstår forumets intrikate mål mening og innhold. Og deltar mye pga disse aspektene. Men i konteksten det ble kommentert mener jeg jeg det er usaklig som argument.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Jeg er bare forferdet over at noe så banalt og kjedelig fenger barn av tiden. Intetsigende og passé. Sagaen om isfolket part II
    Trump, Brexit, Bowie, krig og terror er ikke kjedelig og banalt...

    Tvert imot er det veldig AKTUELT...

    Sent fra min HUAWEI SCL-L21 via Tapatalk
     
    A

    ANM

    Gjest
    Hele tråden er i hvertfall rimelig og proper fucked. Og at det skal måles kvalitet, som i et kunstnerisk produkt, basert på målinger er noe av det mest søkte jeg har hørt. Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Og elendig musikk med tilsvarende målinger. Det er omtrent like teit som å bruke fargen på en bil for måle om den er sprek eller ikke. Og det er noen turkise meninger her som er så usaklige at man skulle tro at de aldri blir tatt på alvor i noe annet aspekt av livet. Bruk CAPS LOCK
    Vel, dette ståstedet kan vel speiles. Det er proper fucked å engasjere seg på et forum for lydinteresserte og bli overrasket over at lydkvaliteten på en innspilling også blir vurdert.
    Sikkert ikke helt enkelt å forstå. Kan prøve med enkle ord. Mange punktum. Jeg prøver, helt enkelt, å avvise koblingen mellom god lydkvalitet og målinger av DR. Det finnes begge varianter, det betyr; det finnes album av god kvalitet med lav DR, og også med høy DR. Og også omvendt. Skjønte du?
    Du kan like gjerne fylle hele innlegget ditt med punktum, for du skriver det reneste vrøvl.

    Du skrev og jeg siterer: Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Det er det vel få som er uenig i?! Men om DR kan gi deg en viss pekepinn om den innspillingstekniske kvaliteten er en helt annen diskusjon. Faktumet er at denne innspillingen ikke kan måle seg med forrige album når det kommer til lydbildet. At noen rynker på nesa over at dette er et tema som diskuteres, på et forum for hifiinteresserte, det er for meg en gåte.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Hele tråden er i hvertfall rimelig og proper fucked. Og at det skal måles kvalitet, som i et kunstnerisk produkt, basert på målinger er noe av det mest søkte jeg har hørt. Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Og elendig musikk med tilsvarende målinger. Det er omtrent like teit som å bruke fargen på en bil for måle om den er sprek eller ikke. Og det er noen turkise meninger her som er så usaklige at man skulle tro at de aldri blir tatt på alvor i noe annet aspekt av livet. Bruk CAPS LOCK
    Vel, dette ståstedet kan vel speiles. Det er proper fucked å engasjere seg på et forum for lydinteresserte og bli overrasket over at lydkvaliteten på en innspilling også blir vurdert.
    Sikkert ikke helt enkelt å forstå. Kan prøve med enkle ord. Mange punktum. Jeg prøver, helt enkelt, å avvise koblingen mellom god lydkvalitet og målinger av DR. Det finnes begge varianter, det betyr; det finnes album av god kvalitet med lav DR, og også med høy DR. Og også omvendt. Skjønte du?
    Du kan like gjerne fylle hele innlegget ditt med punktum, for du skriver det reneste vrøvl.

    Du skrev og jeg siterer: Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Det er det vel få som er uenig i?! Men om DR kan gi deg en viss pekepinn om den innspillingstekniske kvaliteten er en helt annen diskusjon. Faktumet er at denne innspillingen ikke kan måle seg med forrige album når det kommer til lydbildet. At noen rynker på nesa over at dette er et tema som diskuteres, på et forum for hifiinteresserte, det er for meg en gåte.
    NEI, første pri er å høre gjennom. Dersom man hører mye fail så kan man SJEKKE DR!!!

    Jeg hørte gjennom hele skiva på spotify, det hørtes helt topp notch ut så jeg gidder ikke nerde rundt DR...
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Hele tråden er i hvertfall rimelig og proper fucked. Og at det skal måles kvalitet, som i et kunstnerisk produkt, basert på målinger er noe av det mest søkte jeg har hørt. Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Og elendig musikk med tilsvarende målinger. Det er omtrent like teit som å bruke fargen på en bil for måle om den er sprek eller ikke. Og det er noen turkise meninger her som er så usaklige at man skulle tro at de aldri blir tatt på alvor i noe annet aspekt av livet. Bruk CAPS LOCK
    Vel, dette ståstedet kan vel speiles. Det er proper fucked å engasjere seg på et forum for lydinteresserte og bli overrasket over at lydkvaliteten på en innspilling også blir vurdert.
    Sikkert ikke helt enkelt å forstå. Kan prøve med enkle ord. Mange punktum. Jeg prøver, helt enkelt, å avvise koblingen mellom god lydkvalitet og målinger av DR. Det finnes begge varianter, det betyr; det finnes album av god kvalitet med lav DR, og også med høy DR. Og også omvendt. Skjønte du?
    Du kan like gjerne fylle hele innlegget ditt med punktum, for du skriver det reneste vrøvl.

    Du skrev og jeg siterer: Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Det er det vel få som er uenig i?! Men om DR kan gi deg en viss pekepinn om den innspillingstekniske kvaliteten er en helt annen diskusjon. Faktumet er at denne innspillingen ikke kan måle seg med forrige album når det kommer til lydbildet. At noen rynker på nesa over at dette er et tema som diskuteres, på et forum for hifiinteresserte, det er for meg en gåte.
    Jeg er nok redd det er, for deg, mye som fremstår som en gåte. Poenget du ikke får med deg er; det (DR) sier ingen ting i seg selv om kvalitet på innspilling eller teknikken som er brukt. Altså; det er nok av album som er perfekt laget etter alle kunstens regler som vil pga musikken som er innspilt og dens vesen, som vil ha vidt forskjellig DR. Så å bruke det som en skala for å evaluere dette albumet er håpløst. Du kan mislike albumet blant annet pga lite dynamikk, men det sier likevel ingen verdens ting om kvaliteten, det sier noe om deg og din smak. Kun. Om det er interessant eller ei, er noe helt annet.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Det blir så enkelt. Orker ikke mer. Patetisk fyr. Like spennende som Grandiosa. Bra industriprodukt.

    Edit; hjelpeløse menneskebarn uten hørsel og forstand.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Poenget du ikke får med deg er; det (DR) sier ingen ting i seg selv om kvalitet på innspilling eller teknikken som er brukt.
    Det holder jo ikke å bare skrive det, du må jo underbygge påstanden med noe. Jeg har muligheten til å studere kurver som jeg selv henter ut og jeg kan studere kurver og tall presentert av andre. Jeg tror som nevnt tidligere ikke at DR tall sier så mye om kvaliteten på vinyl i positiv forstand, men må si at jeg har merket meg at lave DR tall på både vinyl og digitalt samvarer med et noe dårligere lydbildet. Det betyr IKKE at jeg ikke er i stand til å nyte musikkinnspillinger med lav DR om musikken fenger.
     
    A

    ANM

    Gjest
    NEI, første pri er å høre gjennom. Dersom man hører mye fail så kan man SJEKKE DR!!!

    Jeg hørte gjennom hele skiva på spotify, det hørtes helt topp notch ut så jeg gidder ikke nerde rundt DR...
    ???

    Med all respekt Danke, det bestemmer ikke du! Gjør du det som passer deg, la andre få gjøre ting på sin måte.
     

    Dire Wolf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    3.369
    Antall liker
    9.389
    Sted
    Viken
    Torget vurderinger
    1
    Studere kurver. Kjøp q-tips unge mann. Pass deg så du ikke blir teknisk ukeblad tester Åge Aleksandersen på ingeniørvis.
    Ps. Må du måle for å høre start med foppall
     

    svart-hvitt

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.01.2015
    Innlegg
    6.378
    Antall liker
    4.025
    Torget vurderinger
    0
    OM LOUDNESS

    Det er en del uvitenhet om loudness. En grei inngang med relevante lenker er her:

    https://www.computeraudiophile.com/ca/ca-academy/dynamic-range-no-quiet-no-loud-r643/

    Det finnes høyttalerprodusenter der ute som går så langt som å si at en DR-skår under 11 ikke er egnet for å teste en høyttalers kapasitet. Ta en titt på denne videoen, spol frem til 47:40. Det er Thomas Lund i Genelec som holder innlegget. Lund er en verdensledende ekspert innenfor loudness og har bl.a. lagd EBU-forskrifter om loudness:

    https://www.youtube.com/watch?v=k0ttAIlcloE

    Å ønske seg mer enn 7 i DR-skår er helt innafor blant folk som er interessert i lyd. På "Is this..." er det kun én låt med DR-skår på 11; ellers ligger alle under 11. Med andre ord er ikke den lave DR-skåren noe som gjelder bare en håndfull låter. Dette er en produksjon hvor lav DR har vært intensjonen.

    Musikken er fin. Men dette er ikke krevende mat for et hifi-anlegg.
     
    A

    ANM

    Gjest
    Studere kurver. Kjøp q-tips unge mann. Pass deg så du ikke blir teknisk ukeblad tester Åge Aleksandersen på ingeniørvis.
    Jeg håper du forstår at din oppmerksomhet varmer. At du i det heletatt anerkjenner min eksistens...Takk!
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Poenget du ikke får med deg er; det (DR) sier ingen ting i seg selv om kvalitet på innspilling eller teknikken som er brukt.
    Det holder jo ikke å bare skrive det, du må jo underbygge påstanden med noe. Jeg har muligheten til å studere kurver som jeg selv henter ut og jeg kan studere kurver og tall presentert av andre. Jeg tror som nevnt tidligere ikke at DR tall sier så mye om kvaliteten på vinyl i positiv forstand, men må si at jeg har merket meg at lave DR tall på både vinyl og digitalt samvarer med et noe dårligere lydbildet. Det betyr IKKE at jeg ikke er i stand til å nyte musikkinnspillinger med lav DR om musikken fenger.
    Det er finfint, du gjorde med dette utsagnet alt det jeg forsøkt å forklare deg helt unødvendig. Du kommer jo til det samme selv, bare du fikk tenkt deg om. . Ta på deg briller og les dine egne og andres DR målinger. Hvis du lurer på om jeg kan nevne plater med god kvalitet eller dårlig kvalitet Vs de respektive platenes DR måling? Trenger jeg egentlig det nå som du har skjønt at dette som indikator ikke betyr noe?

    Det er sikkert fint å kjenne noen titler, med vanvittig DR, hvis det er en feature med oppsettet ditt du vil vise frem, men for meg er det andre ting som er viktigere så jeg har ikke engang tenkt over DR før det kom inn her som argument for om plata er bra eller ikke. Både i musikalsk perspektiv og i teknisk perspektiv.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.660
    Antall liker
    3.287
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Jeg er nok redd det er, for deg, mye som fremstår som en gåte. Poenget du ikke får med deg er; det (DR) sier ingen ting i seg selv om kvalitet på innspilling eller teknikken som er brukt. Altså; det er nok av album som er perfekt laget etter alle kunstens regler som vil pga musikken som er innspilt og dens vesen, som vil ha vidt forskjellig DR. Så å bruke det som en skala for å evaluere dette albumet er håpløst. Du kan mislike albumet blant annet pga lite dynamikk, men det sier likevel ingen verdens ting om kvaliteten, det sier noe om deg og din smak. Kun. Om det er interessant eller ei, er noe helt annet.
    Vel, det er vel å ta en smule hardt i. DR forteller noe om dynamikken i det ferdig mastrede produktet, altså forteller det noe om lyden. På samme tid er det selvsagt mange viktige faktorer DR IKKE sier noe om. Det er helt fint, men det fratar ikke DR den informasjonen den faktisk gir.

    DR kan muligens også si noe mer enn å fortelle om innspillingens dynamikk. Den vil i mange tilfeller gi en pekepinne på hva som er markedet/målgruppen for en plate. Det er ikke til å stikke under en stol at det er en klar tendes for at plater med lav DR er musikk mastret for radio, bil, telefoner osv, mens plater med veldig høy DR i større grad er mastret for å bli avspilt i roligere omgivelser.

    Hvis man bare tar inn over seg at DR sier noe, men ikke alt, om en innspilling så kan man gjerne benytte det som ett verktøy av flere. Man kaster ikke en skiftenøkkel bare fordi den er middels god som hammer..
     
    A

    ANM

    Gjest
    Poenget du ikke får med deg er; det (DR) sier ingen ting i seg selv om kvalitet på innspilling eller teknikken som er brukt.
    Det holder jo ikke å bare skrive det, du må jo underbygge påstanden med noe. Jeg har muligheten til å studere kurver som jeg selv henter ut og jeg kan studere kurver og tall presentert av andre. Jeg tror som nevnt tidligere ikke at DR tall sier så mye om kvaliteten på vinyl i positiv forstand, men må si at jeg har merket meg at lave DR tall på både vinyl og digitalt samvarer med et noe dårligere lydbildet. Det betyr IKKE at jeg ikke er i stand til å nyte musikkinnspillinger med lav DR om musikken fenger.
    Det er finfint, du gjorde med dette utsagnet alt det jeg forsøkt å forklare deg helt unødvendig. Du kommer jo til det samme selv, bare du fikk tenkt deg om. . Ta på deg briller og les dine egne og andres DR målinger. Hvis du lurer på om jeg kan nevne plater med god kvalitet eller dårlig kvalitet Vs de respektive platenes DR måling? Trenger jeg egentlig det nå som du har skjønt at dette som indikator ikke betyr noe?

    Det er sikkert fint å kjenne noen titler, med vanvittig DR, hvis det er en feature med oppsettet ditt du vil vise frem, men for meg er det andre ting som er viktigere så jeg har ikke engang tenkt over DR før det kom inn her som argument for om plata er bra eller ikke. Både i musikalsk perspektiv og i teknisk perspektiv.
    Du bare vrøvler dessverre. Har ikke sagt at DR som indikator ikke betyr noe. Og jeg etterlyste ikke eksempler, kun en underbygging av ditt argument. Dette er du åpenbart ikke i stand til å presentere og fortsetter å vrøvle, så vi avslutter det her.
     

    Jorgen1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.02.2014
    Innlegg
    585
    Antall liker
    155
    Nei jeg bare arresterte deg på inkonsekvent argumentasjon og varierende konklusjoner. Les gjennom så ser du det nok. Men fint å avslutte, du blir nok å finne diskuterende på alle rare meninger all over
     
    D

    Danke

    Gjest
    NEI, første pri er å høre gjennom. Dersom man hører mye fail så kan man SJEKKE DR!!!

    Jeg hørte gjennom hele skiva på spotify, det hørtes helt topp notch ut så jeg gidder ikke nerde rundt DR...
    ???

    Med all respekt Danke, det bestemmer ikke du! Gjør du det som passer deg, la andre få gjøre ting på sin måte.
    Nei nei bare les kurver du... Lol, og ikke hør på musikken... Flir

    Sent fra min HUAWEI SCL-L21 via Tapatalk
     

    Arcturus

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.04.2006
    Innlegg
    150
    Antall liker
    28
    Sted
    Vestfold
    Har hørt platen flere ganger på Tidal før jeg oppdaget denne lille diskusjonen.

    Mitt inntrykk er at dette er en bra plate som står seg godt alene.

    Jeg liker nå denne best rett og slett fordi her er det nye låter å kose seg med.
    God underholdningsverdi, bra tekster og enkelte effekter som jeg liker.
    Perfekt arbeidsmusikk uten at der er "musac"

    Det kan hende at noen av de gamle albumene er mer friske å høre på, men de er også mer krevende å høre på. De krever at du er 100 prosent på og i form. Og det er ikke hver dag hodet mitt er der i en hektisk hverdag.
     

    Dr Dong

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.01.2011
    Innlegg
    14.505
    Antall liker
    14.003
    Sted
    landskapet uten motstand
    Torget vurderinger
    1
    Hele tråden er i hvertfall rimelig og proper fucked. Og at det skal måles kvalitet, som i et kunstnerisk produkt, basert på målinger er noe av det mest søkte jeg har hørt. Det bare må jo finnes fantastisk musikk med lav DR og høy DR. Og elendig musikk med tilsvarende målinger. Det er omtrent like teit som å bruke fargen på en bil for måle om den er sprek eller ikke. Og det er noen turkise meninger her som er så usaklige at man skulle tro at de aldri blir tatt på alvor i noe annet aspekt av livet. Bruk CAPS LOCK
    Da har du ikke lest tråden.
    (Bare tull det du tillegger andre.)
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.886
    Antall liker
    663
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Har samtlige tørnet? En relativt under pari utgivelse fra en kjedelig artist som var med i et helt greit ingeniørrockband en gang, men som ikke maktet å henge med i svingene enda så forutsigbar banen var. Hørte dette på nett. Man vil jo bare dø. Intetsigende svada.
    Smaken er tydligvis forskjellige.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn