Rojoh goes digital - DEQXed

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• R

Rojoh

Gjest
    Da er DEQXen solgt. Blir rør og EAR på meg nå, men håper og tror den nye eieren får mye glede og godlyd utav denne maskinen.

Mvh. Johan

Psyklisten

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    04.12.2004
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Rojoh skrev:
    Da er DEQXen solgt. Blir rør og EAR på meg nå, men håper og tror den nye eieren får mye glede og godlyd utav denne maskinen.

Mvh. Johan
    hm... Det ble ikke lange tiden du DEQXèt ROJOH? Hva skjedde, var den vanskelig og tidkrevende å få helt til, eller var du ikke fornøyd med "burken"?

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    656
    Jeg ville også hatt en DEQX til halv pris, men klarte ikke å slå til fort nok. Noen flere der ute? Behovet er til aktiv deling/frekvenskorrigering av mine Mangere, skal i følge autoritetene være ideell til det.

Send tilbud på PM!

mvh
    Barbaresco

R

Rojoh

Gjest
    Psyklisten skrev:
    Rojoh skrev:

Mvh. Johan
    hm... Det ble ikke lange tiden du DEQXèt ROJOH? Hva skjedde, var den vanskelig og tidkrevende å få helt til, eller var du ikke fornøyd med "burken"?
    Hei :)
    Det var nok en erkjennelse av at DIY ikke er min greie. Boksen innfridde 100% som dac/pre, og potensialet var jo langt fra utnyttet. Jeg har dog ro for å putle på med litt rør og slikt. Har tro på prinsippet, men jeg måtte gjort som Back_Door: Kjøpt et ferdig system ferdig innstillt hvis jeg skulle kommet i mål. Går for sakte her i gården når det gjelder slike tekniske greier. ;)

Mvh. Johan

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn