Rolling Stone Magazine top 500 songs

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.157
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Flott. Jeg har den på en dvd, men dette er egentlig en mye kjekkere løsning for meg. Alltid der, uten å ta plass. :)
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.914
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
baluba skrev:
Flott. Jeg har den på en dvd, men dette er egentlig en mye kjekkere løsning for meg. Alltid der, uten å ta plass. :)
Spotify er jo genialt på mange måter.
Håper flere legger ut en link til spotify utgaven når de tipser om musikk her på sentralen.
Gjør det usedvanlig enkelt å få lyttet til da :)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.157
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
FallenA skrev:
baluba skrev:
Flott. Jeg har den på en dvd, men dette er egentlig en mye kjekkere løsning for meg. Alltid der, uten å ta plass. :)
Spotify er jo genialt på mange måter.
Håper flere legger ut en link til spotify utgaven når de tipser om musikk her på sentralen.
Gjør det usedvanlig enkelt å få lyttet til da :)
Det har du helt rett i. Jeg har for eksempel ikke så veldig god greie på godlyd-plater utover min begrensede verden, og forsøkte å sparke igang en tråd med anbefalte godlyd-plater som finnes på Spot. Jeg er litt nysgjerrig på hva folk bruker som referanseplater når det er lyden som teller. Det er jo endel musikalske perler i den genren også, selv om vi av og til liker å skjemmes litt over plater som låter fryktelig bra. Dessverre ingen interesse for den. Men jeg støtter ideen din. Hvis du virkelig brenner for å fortelle om en plate, hvorfor ikke gjøre den lett tilgjengelig for leserne da?
 

goffa

Bransjeaktør
Ble medlem
14.03.2007
Innlegg
83
Antall liker
0
Takker så mye, dette er morro, selvom jeg selvfølgelig ikke alltid er enig i valgene, men det er jo det som er herlig med musikk.
 
Topp Bunn