Ros til Kontrapunkt!

ariston

Medlem
Ble medlem
13.10.2010
Antall liker
0
Synes Kontrapunkt i Oslo fortjener litt ros!

Var innom dem nå på mandag med en Linn LP12 som jeg hadde fått i gang sjøl - drivverk fra England, Valhalla kjøpt på Bruktbørsen og en SME 3009 III som har ligget ubrukt i eske siden innkjøp fra Hifi-klubben for en tusenlapp i slutten av 80 eller begynnelsen av 90 åra. Påmotert en Ortofon 540 som har tjenestegjort på en Grace 707/Thorens .

Kontrapunkt har nå tilbud om gratis justering av LP 12. Varer til den 14. april, tror jeg.
Lp 12 ble skrudd på og jorda skikkelig, pluss armen ble fastgjort ordentlig.Ble gjort på kveldstid da det var mye kunder i butikken.
Dagen etter kom det en melding på svareren om at spilleren var ferdig, og at det låt kjempefint!
Fikk høre det sjøl da jeg henta den. Den rocka skikkelig på demoanlegget! Tror de var litt overraska sjøl der inne!
Bra låter det hjemme også!

Som sagt fin service og hyggelige folk! Kanskje det blir en Cirkus-oppdatering som følge av dette...

Rune

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.159
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Ja, de fortjener litt ros. Alltid hyggelige på telefonen. Har bestilt diverse Naim derfra, og servicen har vært upåklagelig.
Har dog aldri vært fysisk inne i butikken.

V

vredensgnag

Gjest
Alltid blitt meget godt behandlet på Kontrapunkt, og har fått engasjert bistand med ting jeg undret på, da jeg var i nysgjerrig-kjøpemodus på en del ting de hadde.

Paulsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.06.2003
Antall liker
315
En topp forretning som har hjulpet meg flere ganger. Aldrig fått nei der.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
278
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Meget velfortjent med ros til Kontrapunkt. Beste hifibutikken man kan tenke seg, fokusert på gode og langsiktige forhold til kunder og ikke på hurtigsalg. Veldig bra! Har handlet forskjellig der i snart 20 år selv, vet ingen andre butikker jeg kan anbefale så høyt som de.

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.194
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Dette var kjekt å lese.
Det fungerer sannsynligvis sånn at når du, ariston, og din LP12, er klare for oppgradering, (og det blir dere) går dere til Kontrapunkt og handler. Dette lønner seg for Kontrapunkt, og sånn skal det være. Det betyr at de tenker langsiktig, i tillegg til at de rett og slett er hyggelige folk.
Jeg har vært innom Kontrapunkt noen ganger og hatt fine samtaler med dem, men så langt bare kjøpt fjører og olje til LP12. Men jeg kommer tilbake, det er sikkert, og ingen av oss kommer til å tape på det.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.918
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Roses bør de som fortjener ros og Kontrapunkt er definitivt en av de som fortjener litt ros og x-tra oppmerksomhet når det gjelder service og hjelp.
Selvom de lever et relativt stille liv i Vibesgate er dette "verdens midtpunkt".... i Norge for bla LP-12 eiere og både Odd Rune og ikke minst Simen har opp gjennom årene opparbeidet seg en ikke ubetydelig LP-12 kompetanse, men også når det gjelder nett-baserte løsninger ligger de helt fremme i tet-sjiktet. Jeg har i allfall ikke et vondt ord og si om de og skal jeg ha service eller oppgraderinger på min LP-12 er det hevet over en hver tvil om hvor jeg går..... thumbs up !!! :) :) :)

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
44
Jeg regner meg ikke engang for å være kunde der - har kjøpt ei Ortofon nålevekt til kr. 50 for mange år siden - men har fått kundemailer/info hele tida. Jeg har likevel noen ganger kontaktet dem med spørsmål angående produkter de selger - og som jeg etterhvert har skaffet meg. Det har vært meget hyggelige og informative samtaler - virkelig seriøst!!!
ALL HONNØR!! Jeg kommer helt sikkert til å bli kunde der etterhvert.

M

medlem215396

Gjest
Helt enig. Hyggelige, særdeles imøtekommende og kunnskapsrike er mitt inntrykk.

Cadillacman

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.10.2007
Antall liker
119
Torget vurderinger
0
Det er godt at det finnes slike som Kontrapunkt.
Det er mange som er mer opptatt av å snakke nedsettende om
andre i bransjen hvis du er så uheldig å nevne andre produkter
enn det de selger der du er.

Topp Bunn