Det var bokstavelig talt noe som ikke stemte når det utsagnet kom fra nettopp deg.Akustisk flygel uten forsterket med mikrofon og høyttalere er oppskrytt
Det var bokstavelig talt noe som ikke stemte når det utsagnet kom fra nettopp deg.Akustisk flygel uten forsterket med mikrofon og høyttalere er oppskrytt
Det er nå vi alle skal anbefale egne høyttalere og legge ut bilde tatt bakfra . Jeg begynner.Så veldig fint ut på Troldhaugen. Misunnelig.
Kriterier høyttalervalg: 1) Se bra ut bakfra (nettopp...) 2) ikke for høye eller for brede 3) passive (fordi du tester forsterkere) 3) ikke ha slike teite utriggere som man sparker borti med tærne 4) en lyd man trives med.
Z3 er en fantastisk høyttaler. Liten og nett, og spiller bass som det månner.Ja, eller Z-serien.
Det er nå vi alle skal anbefale egne høyttalere og legge ut bilde tatt bakfra . Jeg begynner.
Vis vedlegget 941686
Du fortjener bedre cognac glass hehehe
Tja, ifølge mange som lager konjakk, er det tulipanglass som skal brukes. Dette skriver Braastad på sine nettsider:Du fortjener bedre cognac glass hehehe
Ja, dette:Riktig glass, Roy Ervin. Riedel?
Dette er selvfølgelig en mye viktigere diskusjon enn sånne hifi-greier! Tulipanformen er helt riktig men de glassene som vises er altfor små, de er mer eller mindre shotteglass. Hvis du vil få frem aroma i en edel konjakk eller whisky må du kunne bevege/rotere spriten i glasset. Da blir kompliserte dufter frigjort og smaken blir rikere. Et godt rødvinsglass er ideelt!og dette skriver Chateau de Cognac på sine nettsider:
"The tulip glass is the best way to reveal the aromatic richness of cognac. For the consumption of old cognacs (XO, Extra...) the tulip glass, thanks to its round base and its narrow neck, has the advantage of concentrating the aromas and releasing them subtly and successively. "
Ikke noe problem å rotere bevege spriten i et Hennesy konjakk-glass. Det kommer jo bare an på hvor mye konjakk du har i. Jeg trenger ikke halvannen desiliter konjakk i et glass om gangen, men det er nå megDette er selvfølgelig en mye viktigere diskusjon enn sånne hifi-greier! Tulipanformen er helt riktig men de glassene som vises er altfor små, de er mer eller mindre shotteglass. Hvis du vil få frem aroma i en edel konjakk eller whisky må du kunne bevege/rotere spriten i glasset. Da blir kompliserte dufter frigjort og smaken blir rikere. Et godt rødvinsglass er ideelt!
Større er bedre...Ikke noe problem å rotere bevege spriten i et Hennesy konjakk-glass. Det kommer jo bare an på hvor mye konjakk du har i. Jeg trenger ikke halvannen desiliter konjakk i et glass om gangen, men det er nå meg
Det er er det på mange områder, men ikke når det gjelder konjakkglass ifølge de som lager konjakk om man skal tro det de skriver selv.Større er bedre...
Ikke når det gjelder gjeld heller....Det er er det på mange områder, men ikke når det gjelder konjakkglass ifølge de som lager konjakk om man skal tro det de skriver selv.
Du er hjertelig velkommen, og kaffe skal du fåSupert! Harmonisk og fint, med en tilnærmet perfekt fargesammensetning. Virker som et fint sted å være.
NB! Det hadde nok til nøds fungert med en svart kaffekopp også
Bare å komme det.Eit rom der store Magnepan bør trivest i. Skulle gjerne vore på besøk før dei avhendast.