HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Vakker spiller, gratulerer
Takk for det. Sjeldent noe blir stående lenge og jeg spiller vel ikke sååå mye SACD/CD, men morro å teste. Original eske og alt tilbehør trekker opp Den er champagnefarget, men bildet er i s/h.Gratulerer med kremspiller! Er den på gjennomreise eller blir den stående? Hadde jeg vært på jakt etter en cd-spiller hadde SCD-777ES vært høyt oppe på ønskelisten.
Edit:
Sender forresten t-skjorta mi til deg for vask, den er full av sikkel. Så mye for hygiene.
Takk for det, HCVakker spiller, gratulerer
Tanks I både engelsk og norsk forstandNydelig spiller jorwed Grattis
mvh
Takker, ja det klinger godtNydelig, vellydende CD-spiller det der
Bare å svinge innom. Vi kom hjem fra Norefjell i går og er hjemme siste helg av ferien Jobb igjen på mandagDet var da fælt til håndtering det var oppe i høyden om dagen da . Blir jo rent fristet til å ta turen snart Mye gromme bokser !
Både dusjet og skiftet sokker, det var virkelig på tide! Du må sette opp kjøpshastigheten, min personlige hygiene lider og kona tvinger meg til å sove i garasjen.På tide å skifte sokker på @ragwo føler jeg. Det ramlet plutselig inne en slik
Garrard 301 (grease versjonen)
Vis vedlegget 654772
Og en slik
Vis vedlegget 654781
holder vel til en dusj snart, ragwo?
Nja...Vi lyt nå sjå ka som skjer......Selger du Spendorene??
Så den. Men det kunne nå stått som overskrift på alt av utstyr du har. Med unntak av «...innen samme merke...»."... vurderes solgt grunnet mulig oppgradering innen samme merke ..."
Blasfemi i fra en Biskop???jeg likte innlegget, men det var ikke fordi du kalte walk of life for en perle.
i så fall en perle man fint kan kaste for svin.
Skal du ha EN, så er det Communiqe`.Er enig med @rama her. Den låta setter jeg i samme "bås" som Queen´s radio Ga-Ga .
For øvrig er det en kjent sak at jeg gjerne også (generelt) avstår fra de lydmessige fordelene ved slike 2xsnurrefort utgaver, bl.a av samme årsak som her er nevnt.
Love over Gold derimot er en (av få) utgivelse jeg kunne vurdert i et slikt format.
Kommer i posten om 5 til 7 dagerMorsomt at også J ser kvalitetene i MoFi utgavene av DS.
Sjøl om de koster noen kroner, er det neppe noen annen måte å forbedre lyden fra stereoanlegget ditt såpass mye for så lite penger...
Hvilken Dire Straits låt er hørt flest ganger fra et "ungarsk-en-manns-hotel-orkester/danseband"?
Selvfølgelig er det Swing-låta; Walk of Life. Jeg forstår derfor veldig godt hva rama mener.
MEN så er det slik, at på 45rpm på MoFi, så låter denne også såpass bra, at det faktisk går an å høre den igjen.
Etter at den temmelig lenge har vært ødelagt for meg etter aversjonsdressur i unge år.
Nå er ikke Brothers in Arms blant de to utvalgte fra hertugens skattkammer,
men jeg kan forsikre at Money for Nothing med lyden av Les Paul på Laney ampen ikke høres bedre på vinyl enn fra MoFi 45rpm.
.
Du kan godt skrive mer, også i din egen tråd J.
Fine bilder er det også her.
mvh
Jøss sier du det synes de låter knall her hos meg, har også kjøpt de fleste og er veldig godt fornøydJeg er enig med deg, Jørgen. Har alle Mofi-versjonene av Dire Straits, men jeg spiller dem ikke. De skal ikke låte sånn, rett og slett. Det låter ikke 70- og 80-tall lenger. Dermed ikke autentisk i mine ører. Og så er det jo et styr å måtte skifte side etter 1 eller 2 låter! Jeg vurderer å selge alle sammen og kjøpe meg studio collection boksen i stedet. Noen som vet hvordan den låter?
De låter knall, ikke misforstå meg. Men det låter som Dire Straits innspilt i 2020. Det blir for meg en mismatch mellom produksjon/arrangement og lyd.Jøss sier du det synes de låter knall her hos meg, har også kjøpt de fleste og er veldig godt fornøyd
Får faktisk en inn døra nå i kveld sammen med andre Mofi album
mvh
Aha ser den fikk inn ny vinyl nå i kveld så nå skal jeg kose meg og ha litt i glassetDe låter knall, ikke misforstå meg. Men det låter som Dire Straits innspilt i 2020. Det blir for meg en mismatch mellom produksjon/arrangement og lyd.
JBL blåtann duger da jaNår det begynner å låte FOR bra, -da er det kanskje like greit å begynne på nytt med noe annet enn haifai...
Min filosofi - kommer kanskje av at jeg har jobbet som musiker og produsent selv - er at jeg ønsker å høre «verket» slik det ble laget opprinnelig, slik produsent og musikere valgte å gi det ut. Så ønsker jeg at haifaien min skal gjengi det mest mulig troverdig.Når det begynner å låte FOR bra, -da er det kanskje like greit å begynne på nytt med noe annet enn haifai...
Jeg forstår det. Ikke ta det personlig eller ille opp. Ikke meningen å støte deg.Min filosofi - kommer kanskje av at jeg har jobbet som musiker og produsent selv - er at jeg ønsker å høre «verket» slik det ble laget opprinnelig, slik produsent og musikere valgte å gi det ut. Så ønsker jeg at haifaien min skal gjengi det mest mulig troverdig.
Den låter ikke så værst. Jeg har to, hint hintJeg er enig med deg, Jørgen. Har alle Mofi-versjonene av Dire Straits, men jeg spiller dem ikke. De skal ikke låte sånn, rett og slett. Det låter ikke 70- og 80-tall lenger. Dermed ikke autentisk i mine ører. Og så er det jo et styr å måtte skifte side etter 1 eller 2 låter! Jeg vurderer å selge alle sammen og kjøpe meg studio collection boksen i stedet. Noen som vet hvordan den låter?