Søte små disse Quad. Og veldig britiske. DIN kontakter er ikke gøy, hadde noe liggende for en stund siden. Kan se etter om jeg har de enda. Isåfall kan du få de.
Naim bruker disse fortsatt, så da funker de nok godt nok fortsattSøte små disse Quad. Og veldig britiske. DIN kontakter er ikke gøy, hadde noe liggende for en stund siden. Kan se etter om jeg har de enda. Isåfall kan du få de.
Er vel snarere at NAIM ønsker at en skal bruke bokser av samme merke. Tror neppe DIN er fantastisk utover dette..Naim bruker disse fortsatt, så da funker de nok godt nok fortsattSøte små disse Quad. Og veldig britiske. DIN kontakter er ikke gøy, hadde noe liggende for en stund siden. Kan se etter om jeg har de enda. Isåfall kan du få de.
De har faktisk begge muligheter. Tror DIN pluggen gjør muligheten for noen ekstra funksjonerEr vel snarere at NAIM ønsker at en skal bruke bokser av samme merke. Tror neppe DIN er fantastisk utover dette..Naim bruker disse fortsatt, så da funker de nok godt nok fortsattSøte små disse Quad. Og veldig britiske. DIN kontakter er ikke gøy, hadde noe liggende for en stund siden. Kan se etter om jeg har de enda. Isåfall kan du få de.![]()
Hva med å lage dem selv? Nordost Odin XLR med DIN i ene enden?Det kan bestilles hele kabelstrekk med DIN i ene enden og RCA i andre fra blant andre Flashback-sales.
En vintage Thorens eller LinnTil dette anlegget passer vel ikke hvilken som helst platespiller? Lurer på om jeg har en som passer til?
Hvilken platespiller hadde du satt opp ved siden av dette vintage Quad settet?
Joda, men det er så billig at jeg neppe tror det blir billigere å kjøpe et strekk Belden og tilhørende terminering for å lage det selv enn det firmaet skal ha for å lage slike kabler, tipper jeg. Det er i alle fall tilfelle med Blue Jeans som skal få lage mine fem meters xlr til rca jeg skal bestille for å koble DAC til pre uten å måtte gå via headamp først.Til dette anlegget passer vel ikke hvilken som helst platespiller? Lurer på om jeg har en som passer til?
Hvilken platespiller hadde du satt opp ved siden av dette vintage Quad settet?
da mangler kun Quad ESL 57 eller helst ESL 63Match made in heaven?
Vis vedlegget 406025
Tror 57 vil trives bedre i dette selskapet enn 63, uten å ha prøvd noen av delene.da mangler kun Quad ESL 57 eller helst ESL 63Match made in heaven?
Vis vedlegget 406025
Det anbefales dessuten Rodgers LS 3A/5 til dette oppsettet!Tror 57 vil trives bedre i dette selskapet enn 63, uten å ha prøvd noen av delene.da mangler kun Quad ESL 57 eller helst ESL 63Match made in heaven?
Vis vedlegget 406025![]()
Jeg donerer en Japp og en klem og oppfordrer alle til å gjøre det samme!Om noen vil donere, kjør på![]()
Jeg har faktisk hørt et lignende oppsett med Rogers LS 3/5A, men med 405 mkII som effekt. For meg låt det litt for stramt, noe som kan skyldes at 405/II er ekstremt hurtig. Tror kanskje 303 er litt mer passende mtp litt eldre og litt mindre racing-egenskaper.Det anbefales dessuten Rodgers LS 3A/5 til dette oppsettet!Tror 57 vil trives bedre i dette selskapet enn 63, uten å ha prøvd noen av delene.da mangler kun Quad ESL 57 eller helst ESL 63Match made in heaven?
Vis vedlegget 406025![]()
Lydopplevelsen kan likegjerne skyldes rommetJeg har faktisk hørt et lignende oppsett med Rogers LS 3/5A, men med 405 mkII som effekt. For meg låt det litt for stramt, noe som kan skyldes at 405/II er ekstremt hurtig. Tror kanskje 303 er litt mer passende mtp litt eldre og litt mindre racing-egenskaper.Det anbefales dessuten Rodgers LS 3A/5 til dette oppsettet!Tror 57 vil trives bedre i dette selskapet enn 63, uten å ha prøvd noen av delene.![]()
@ Auditor: Jeg har vel gjort meg til kjenne som en forsvarsvenn på OT.![]()
Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til ennåKult! Skal du sette opp et retro anlegg på venstre-veggen? Hadde vært tøft det![]()
Det skal ikke mye til!!! Verdens døveste sangJorwed: Roberta har bedre spr enn det...Sjekk ut Dirty Harry, du..![]()
FULL SKJERPINGS FOLKS!! Den der er fin når natten kryper på og man er litt sliten. Jeg hører da flere låter. Spiller ikke bare en sang! Sier som Svart/Hvit sier: Gretne. Gamle. Gubber!!Det skal ikke mye til!!! Verdens døveste sangJorwed: Roberta har bedre spr enn det...Sjekk ut Dirty Harry, du..![]()
O
O-DIN!Hva med å lage dem selv? Nordost Odin XLR med DIN i ene enden?Det kan bestilles hele kabelstrekk med DIN i ene enden og RCA i andre fra blant andre Flashback-sales.
Alt går bare viljen og økonomien er tilstede
Aspirerer du også til å bli trollunge nå?FULL SKJERPINGS FOLKS!! Den der er fin når natten kryper på og man er litt sliten. Jeg hører da flere låter. Spiller ikke bare en sang! Sier som Svart/Hvit sier: Gretne. Gamle. Gubber!!Det skal ikke mye til!!! Verdens døveste sangJorwed: Roberta har bedre spr enn det...Sjekk ut Dirty Harry, du..![]()
O
![]()