Da må det oppdateres litt..
Fikk skiftet belte på Thorensen + skiftet ut alle lysene. utrolig enkel jobb; bare vipp av frontplaten og alle lysene sitter der og er lett å bytte! EasyPeasy.
Accuphase C-17 er tilbake fra service og den spiller aldeles glitrende. Teletor skiftet en kondensator og en likeretter. Skal være god for mange års tjeneste
Fikk satt sammen en av Thorens TD-160 som sto i boden og solgt den til en god pris. Solgte den som var helt original. MKi om du vil. Three to go...

Har også en Luxman snurre og receiver som skal avgårde. Fikk solgt Denon DP-57L nordover, men så kom det en DP-59L flytende......Strøken!!! Måtte ha
Vel-vel, lageret tømmes så smått. Femdeles ute etter en Denon Pre, men ikke lett å finne en fin en
Fått tørket støv av mange plater siste ukene og platespilleren surrer og går hver kveld. Koser meg med PU-bytter og ny musikk. Stikker ofte innom tråden til Gizmo (bl.a.) og plukker inspirasjon til nye band/artister. Godt å kjenne på den gode følelsen med musikk. Det har vært fokus på utstyr ganske lenge nå, men føler jeg har funnet mitt "nivå" på utstyr. Kommer sikkert til å bytte ett og annet komponent fremover også, men kikker ikke lenger så langt oppover i hifi´s high end himmel.
Så det begynner å gå seg til, men nå er jeg klar for litt julefeiring med familien i Bærrgen. Nattoget over fjellet er alltid en høydare
j