baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.157
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Kjenner du ikke slike skrepper? De har jeg nesten kjent for mange av.
Vel TT, for noen år siden fikk jeg spm om jeg likte å drive med salg eller lytte til musikk. Det var Impulse som klokelig spurte om det. Jeg tror det ble en slags rus å bytte ut. Og det er ikke bare, bare... Og ikke alltid lykkelig. Men tror jorwed har full kontroll. Grinete, sære gubber er vi begge to TT, det er sjarmen detJo da HCS, det er da ingen regel som brytes ved å bytte utstyr. Reagerer bare på takten... sikkert fordi jeg er en gammel, grinete og sær gubbe
Hei..........har du sagt A må du jammen si B også - hva har du funnet på nå da ?Ja, hvorfor hvile på laubærene? Jeg har kjøpt ny effekt i dag. Og for å få råd til en til; noe må ut
Jaaaaa!!!!! Du får værsågo og beholde den spillerenJo, men det blir prioriteringer. Men den blir nok. Xindakene er på vei ut. Høyttalerene er aaaalt for store for stuen, selv om de låter himmelsk Bare lufter interessen litt. Effektbytte er det viktigste
Blir jeg ikke fornøyd med Conrad Johnsen og marantz pre selger jeg alt og kjøper en sånnHva med et sabbatsår fra "Gresset er alltid grønnere...", og en slik en?
Vis vedlegget 413426
Har ei venninne som kan bli med deg på Die Antwoord konsert om du vil.He he, nei bare en kompis fra Ski
Hadde vært heftig med damebesøk som digga Die Antwoord
Vis vedlegget 413229
Stemmer godt det NHT 3.3Så veldig dype ut. NHT?