jorwed_
Audio Arkeologen
Jepp. Men den sitter langt inne hos selger. Enige om pris, men usikker på viljen....:{Dæven!Vurderer faktisk å bytte ut DDX-1000 med en RX-1500....... derfor ligger også den ute...
Jepp. Men den sitter langt inne hos selger. Enige om pris, men usikker på viljen....:{Dæven!Vurderer faktisk å bytte ut DDX-1000 med en RX-1500....... derfor ligger også den ute...
Er ikke kommet lengere enn Oslo ser jeg på sporingenVært på Posten da, EVO?
Godt observert! Joda, opptil flere. Men jeg flyttet den midlertidig vekk for å få plass til den nye cd spilleren. Jeg bruker ikke vegghyllen lenger.Ingen platespiller??
Har en CT 5 stående arbeids ledig her
Liten time for seg selv mens barna løper etter Sommertoget. Hadde mulighet til å teste Crosswind sin CJ pre i dag, men slo det fra meg. Angrer bittert. Den sto pakket og klar.
Lar Hanne Boel trøste meg. Høylytt
Begynner å bli godt fornøyd med lyden her hjemme. REL bassen virker å være innstilt riktig. Jeg hører den ikke, men slår jeg den av savnes den
Da slenger jeg både R & L på bordet og slapper av litt før dagens plikter igjen kommer over meg... ha en fin langhelg!
spesielt med korrekt koblede kondiserHa-ha! Vintage Sansui er go` saker
Pleier dette å være eyt problem? Eller snakker vi her om en intern skandale av proposjoner?spesielt med korrekt koblede kondiserHa-ha! Vintage Sansui er go` saker
Har veldig lite erfaring med Vintage stuff. Men det er noe spessielt med dette gamle greine ja!Ha-ha! Vintage Sansui er go` saker
Var nok helst en intern spøkPleier dette å være eyt problem? Eller snakker vi her om en intern skandale av proposjoner?spesielt med korrekt koblede kondiserHa-ha! Vintage Sansui er go` saker
Har du testet den andre? Så jo hel og pen ut?Har veldig lite erfaring med Vintage stuff. Men det er noe spessielt med dette gamle greine ja!Ha-ha! Vintage Sansui er go` saker
Var redd for det jaVar nok helst en intern spøkPleier dette å være eyt problem? Eller snakker vi her om en intern skandale av proposjoner?spesielt med korrekt koblede kondiserHa-ha! Vintage Sansui er go` saker
Det ble en egen tråd om det her inne. Gjett om jeg var flauPleier dette å være eyt problem? Eller snakker vi her om en intern skandale av proposjoner?spesielt med korrekt koblede kondiserHa-ha! Vintage Sansui er go` saker
Nei. Den står for tur. Koser meg med Jarre fra 1976 på deilig gammal amp nå! En ørliten øl har det blitt ogsåHar du testet den andre? Så jo hel og pen ut?Har veldig lite erfaring med Vintage stuff. Men det er noe spessielt med dette gamle greine ja!Ha-ha! Vintage Sansui er go` saker
Må inrømme att jeg ler litt nå ;-)Det ble en egen tråd om det her inne. Gjett om jeg var flauPleier dette å være eyt problem? Eller snakker vi her om en intern skandale av proposjoner?spesielt med korrekt koblede kondiserHa-ha! Vintage Sansui er go` saker
Fare for at jeg har misbrukt TTcopyright og brukt samme bilde to forskjellige steder!Ser du alltid på tegnefilm?
Ser jo veldig snasent ut da JayDen nye preampen. Det låter riktig fortreffelig. Jeg har så langt brukt CD som signalkilde.
Det er selvsagt ikke kjempestore forskjeller fra ML 38S, men det er noe som gjør at jeg sitter litt lengre, litt mer fokusert. Den har noe høy gain ut, noe som resulterer i at volumet står på 1 og likevel er det høyere enn jeg pleier spille sent på kvelden (med barna i seng). Men som nå er volumet på 30 og det er helt fint Ser at Crosswind også opplevde dette.
Fikk ett forslag om å dempe Main Out 2 med dempeplugger. Det resulterte i helt tyst forsterker. Må forske litt på det. Jeg ommøblerer litt i morgen og setter CD spilleren inn i benken og henter frem Luxman PD-310 igjen. Så blir det vinyl mandag til onsdag
Vis vedlegget 453851
Bilde tatt som en illustrasjon på forskjøvet døgnrytme på barna og at det gledes til skolestart. Så får far tilbake lyttetiden på kvelden