En av mine favoritter fra de gutta.Det går veldig fint.
Caress Of Steel ble aldri en best selger kan man si, jeg liker albumet veldig godt, gjennomført.
Noen andre som har reflektert over lyden på Clockwork Angels ?
Nå er det cd'en fra Clockwork Angels UK Fan Pack jeg har rippet. Jeg trives best med vinylen, men har som sagt mistanke om at det ikke står noe bedre til med den enn med cd'en. Nå skal det sies at CA ikke er påtrengende dårlig, den er bare ikke det som den kunne ha vært.Takker for svar, veldig enig med deg, trist. Tro om den høres bedre ut på cd ?
Jeg har Clockwork Angels UK Fan Pack cd som jeg ikke har åpnet ennå.
Du kommer ikke til å bli skuffet, god konsert til deg !Er klar til avgang om en uke, Rush i Amsterdam 2.6. gleder meg som en unge
Så bra ! Rush er i formDa var helga i Amsterdam over, konsert med Rush på søndag i det som sannsynlig vis må være den beste konsertarenaen i europa
En tre timer lang nytelse i golyd fra et fantastisk band.
Ziggo dome er bygd for konserter og akustikken er godt ivaretatt, anbefaler alle en konsertopplevelse der
Signals er en knall plate, en av min favoritter også. Har ikke åpnet Hemispheres cdèn ennå, men det blir.. en gangHei,kunne tenkt med Hemispheres på sacd.Du får gi en tilbakemelding om lyden.Har nesten allt av Rush på vinyl og blir alldrig lei dette bandet.Ellers er Signals en favoritt også.