Spennende kommentarfelt.Mener Russland må få klar beskjed: – Vil sende et fryktelig signal
Ine Eriksen Søreide har selv opplevd hvordan det er å håndtere Russland.www.nettavisen.no
Det eneste jeg savnet var at et oppegående medlem av opposisjonen ikke benyttet anledningen til å ta opp norsk sendrektighet og lave ambisjoner når det gjelder Nammo.Korrekt og god oppsummert av Søreide.
Mistenker russiske botter, generisk norske navn, tekstoppbygging, ville påstander..^fin artikkel, trist kommentarfelt.
Så fint. Ser ingen telefonnummer, men jeg får sende en e-post til Ine Eriksen-Søreide når vi er ferdig med helligdager.Det er bare å ringe dem, det. Eller sende en email. Adressene står på Stortingets hjemmeside, nettopp for at det skal være mulig å komme i kontakt med dine representanter.
Dagens møtende
Her finner du en oversikt over hvilke representanter som møter i Stortinget i dag. Listen inneholder alle innvalgte eller fast møtende representanter for inneværende periode.www.stortinget.no
Om de kan nå Feodosia så kan de sannsynligvis nå Kerch broen også. Lurer på hvaslags våpen som ble brukt.Artikkel på norsk, men uten video
Russisk skip ødelagt i stort ukrainsk angrep på Krim-halvøya
Én person ble drept og to såret i angrepet, ifølge den russisk-innsatte guvernøren på Krim-halvøya.www.nrk.no
Så fint. Ser ingen telefonnummer, men jeg får sende en e-post til Ine Eriksen-Søreide når vi er ferdig med helligdager.
Joa, jeg skal ikke spikke på dette, men med utgangspunkt i det amerikanske var det oversikt med direktenummer til (tipper kontorene til) representantene jeg hadde i mente:Kontakt Stortinget
Kontaktinformasjon til representanter, partigrupper og Stortingets administrasjon.www.stortinget.no
Du kan faktisk ringe dem via Stortingets sentralbord, bare å spørre etter vedkommende. Lenge siden jeg har forsøkt, men den gangen var det ikke uvanlig at man ble koblet rett videre til vedkommende selv. Det er litt mindre forhold i Norge, ett felles sentralbord for alle representater, ikke hver sin stab.Langt de fleste av regjeringsmedlemmene kan nås på telefon (via kontorene selvsagt) og alle stortingsrepresentantene kan nås via e-mail. Vanskelig å se at det skulle være nødvendig å gjøre det enda lettere å komme i kontakt enn det allerede er. Om man hadde anledning til å ringe dem alle direkte så ville det vel blitt mer å klage på her i landet heller enn mindre, idet mange av dem ville brukt hele sin tid på telefoner.
Ellers tipper jeg det er veldig mye vanskeligere å komme i direkte kontakt med sin representant i USA enn det er her, med mindre man ringer i den hensikt å gi dem penger til valgkamp.
Måtte se flere ganger før jeg så at det lå rester av et fartøy der. Dette må ha vært det Lars Wilderäng påstår beskrives med den militærtekniske termen «en stor jävla smäll». I følge ham var fartøyet nettopp ankommet med en last iranske shaheed-droner. Bits & pieces av fartøyet og besetningen ble strødd opptil 700 meter unna.Vis vedlegget 981146
Kjekt bilde av det såkalte skadete fartøyet. Russerne lyger som vanlig, og store mengder av vestlige presse går ukritisk på løgnene. 120 mann var visstnok ombord da det gikk i lufta.
Båten har forhalt og befinner seg nå litt overalt.Måtte se flere ganger før jeg så at det lå rester av et fartøy der. Dette må ha vært det Lars Wilderäng påstår beskrives med den militærtekniske termen «en stor jävla smäll». I følge ham var fartøyet nettopp ankommet med en last iranske shaheed-droner. Bits & pieces av fartøyet og besetningen ble strødd opptil 700 meter unna.
Ukraina firade jul med ryskt tungt landstigningsfartyg totalförstört i ockuperade Feodosia och massiva ryska markförluster
Ukraina firade igår jul för första gången den 25:e december och började storstilat. I ett flygbaserat anfall djupare in på ockuperat territorium än tidigare totalförstördes ett tungt ryskt landstigningsfartyg av Ropuchaklassen i ockuperade Feodosia på Krym. Fartyget skulle vara fullastat med iranskacornucopia.se
Hadde vært sykt digg å se Kerch broen sprengt i fillebiter. Men Zelenskyj har blitt advart fra diverse kilder om å gjøre det. Broen er hellig for Putin. Og blir broen sprengt kommer en massiv gjengjeldelse mot sivile mål i Ukraina.Om de kan nå Feodosia så kan de sannsynligvis nå Kerch broen også. Lurer på hvaslags våpen som ble brukt.
Så du tror de holder igjen nå for og være hyggelig?Og blir broen sprengt kommer en massiv gjengjeldelse mot sivile mål i Ukraina.
Neida, putin er spesialist i tomme trusler. Han har truet alt og alle med død og ødeleggelse om man støtter Ukraina med våpen og materiell, men vi forblir u-atombombet. Det eneste som skjer er at han skifter tema og begynner å snakke om noe annet. Å få senket «moskva» var en prestisjemessig nesestyver av samme kaliber som å senke kertsj-broen, men han benektet i det lengste at det engang hadde skjedd.Hadde vært sykt digg å se Kerch broen sprengt i fillebiter. Men Zelenskyj har blitt advart fra diverse kilder om å gjøre det. Broen er hellig for Putin. Og blir broen sprengt kommer en massiv gjengjeldelse mot sivile mål i Ukraina.
Og som vi alle vet så går aldri Putin etter sivile mål, kun militære (sick ironi)