JMM
Slava Ukraini!
Det selvfølgelige og innlysende svaret på det:
For all del, det er vel ingen som forventer et nøyaktig svar. Det hadde bare vært kjekt å ha noen ballpark tall å forholde seg til.
Det selvfølgelige og innlysende svaret på det:
Håper detMen desverre vinner Trump lett oven en senil stabeis
Du fortsetter å dumme deg ut. Holdt på å kalle deg en tufs, men skal avstå fra det. Kan du fortelle hva det er du finner så gjevt med Trump? Han har vel vist for hele verden hva han står for?Håper det
Jeg har også vært frista til å kalle ham litt av hvert.Du fortsetter å dumme deg ut. Holdt på å kalle deg en tufs, men skal avstå fra det. Kan du fortelle hva det er du finner så gjevt med Trump? Han har vel vist for hele verden hva han står for?
Ja alle millionene som stemmer Trump er tufser i følge klanen her inneDu fortsetter å dumme deg ut. Holdt på å kalle deg en tufs, men skal avstå fra det. Kan du fortelle hva det er du finner så gjevt med Trump? Han har vel vist for hele verden hva han står for?
Du må kalle meg hva du vil! Enkelte er tøffe bak tastaturetJeg har også vært frista til å kalle ham litt av hvert.
Det mest passende er at han virker like smart som sin favoritt emoji.
Ja...... Du fremstår som et perfekt eksempel på akkurat det.Enkelte er tøffe bak tastaturet
For at jeg har egne meninger uten og kalle folk for stygge ting ? Det ser jeg på som helt normalt selv om jeg faktisk er kjent for og være en ‘slugger’Ja...... Du fremstår som et perfekt eksempel på akkurat det.
Hadde du argumentert og ikke brukt tåpelige måpende månefjes emojier på annethvert innlegg, hadde kanskje noen tatt deg alvorlig.For at jeg har egne meninger uten og kalle folk for stygge ting ? Det ser jeg på som helt normalt selv om jeg faktisk er kjent for og være en ‘slugger’
Ja det må du kunne mene! Jeg kjenner igjen slike som deg som slenger dritt til alle med andre meninger og jeg vet at du absolutt ikke er noen slugger og det er typisk oppførsel!Hadde du argumentert og ikke brukt tåpelige måpende månefjes emojier på annethvert innlegg, hadde kanskje noen tatt deg alvorlig.
Men slugger, hehe, er du kanskje bare blant andre tåpelige månetryner.
Er du psykiater?Ja det må du kunne mene! Jeg kjenner igjen slike som deg som slenger dritt til alle med andre meninger og jeg vet at du absolutt ikke er noen slugger og det er typisk oppførsel!
Jeg har intet behov for og argumentere hvorfor min familie og de jeg kjenner stemmer Trump! Jeg tror det er opp til hver enkelt! Hvis folk vil stemne på en dement person så må de jo få lov til det uten at jeg har behov for og slenge dritt
Med Trumps forhold til krigsfanger og falne soldater er jeg ikke helt sikker på om han tas imot med parader i Kyiv med det førsteEn som mobber og gjør narr av funksjonshemmede på sine valgmøter fortjener ikke en eneste stemme. Han viser jo at han overhodet ikke har empati. Bedre med en lettere dement Biden enn en psykisk syk Trump.
Presidentvalget hører desverre hjemme i denne tråden også da det får stor betydning for Ukraina og Europa.
Takk skal du ha for å skrive at jeg absolutt ikke er en slugger.Ja det må du kunne mene! Jeg kjenner igjen slike som deg som slenger dritt til alle med andre meninger og jeg vet at du absolutt ikke er noen slugger og det er typisk oppførsel!
Jeg har intet behov for og argumentere hvorfor min familie og de jeg kjenner stemmer Trump! Jeg tror det er opp til hver enkelt! Hvis folk vil stemne på en dement person så må de jo få lov til det uten at jeg har behov for og slenge dritt
Det er en god del andre beskrivelser som kanskje passer bedre enn «tufser».Ja alle millionene som stemmer Trump er tufser i følge klanen her inne
Tenk at alle sånne type videobevis snart helt mister sin verdi for dem som ønsker å dokumentere hva som i sannhetens navn har skjedd. Fordi med AI og deep fakes kan alt manipuleres. Så alle dem som lever av å skape usikkerhet om facts, hva som er sant eller ikke sant, hva som egentlig har skjedd og hvem som er de skyldige, dem går en gylden tidsalder i møte.
De første timene etter missilangrepet prøvde noen russiske troll å hevde at det var ukrainske luftforsvar som skøyt ned de hypersonisle missilene, men det kom ganske fort mange videoer som viser intakte missiler treffe sykehuset og området rundt. Som viser at de traff målet de siktet på.
Hun risikerer mer å bli drept i utlandet, enn pågrepet i russland. Putins armer når langt utenfor russland. Og Putin har ikke mer å tape, han er allerede en tyv og morder i vestens øyne. Ett drap til hvor de skyldige aldri blir pågrepet og bevisene uteblir, det spiller ingen rolle fra eller til.Russland etterlyser Julia Navalnaja
Hun anklages ifølge rettsdokumenter RIA og Reuters har sett for «deltakelse i en ekstremistgruppe».
Navalnaja har bodd utenfor Russland i flere år, men risikerer nå altså å bli pågrepet om hun igjen skulle sette sine bein i landet.
Russland etterlyser Julia Navalnaja
Det skriver NTB som siterer det statlige russisk nyhetsbyrået RIA Novosti. Navalnaja er enken til den døde russiske opposisjonslederen Aleksej Navalnyj. Etter hennes manns død tidligere i år har hun blitt en frontfigur for opposisjonen mot president Putin. Hun anklages ifølge rettsdokumenter RIA...www.nrk.no
Det er tåpelig å undervurdere fienden og hans kapabiliteter. Spesielt når Kina forer russland med nettopp denne type teknologi som beskrives her.High-Tech American Weapons Work Against Russia—Until They Don’t
Moscow is learning how to defeat Western precision munitions in Ukraine. “The Russians have gotten really, really good.”www.wsj.com
Lærebok i tap av krigenHigh-Tech American Weapons Work Against Russia—Until They Don’t
Moscow is learning how to defeat Western precision munitions in Ukraine. “The Russians have gotten really, really good.”www.wsj.com
Det skal de ha, de serverer jo en hvitvin fra "Russian River Valley"Dagens rett i FN sikkerhetsråd etter angrepet på Kiev, inkl landets største barnesykehus. Russerne leder sikkerhetsrådet som bare moskovittene kan...
Vis vedlegget 1038359
Dagens rett i FN sikkerhetsråd etter angrepet på Kiev, inkl landets største barnesykehus. Russerne leder sikkerhetsrådet som bare moskovittene kan...
Vis vedlegget 1038359
Har du drukket af natpotten Sluket?Gi Ukraina taktiske a-våpen NÅ.