![kyivindependent.com](https://assets.kyivindependent.com/content/images/2023/08/GettyImages-1247247587.jpeg)
Ukraine announces 'temporary corridor' for civilian ships in Black Sea
Ukraine's Naval Forces announced on Aug. 10 new temporary routes for civilian vessels moving to or from the Black Sea ports amid a Russia-declared blockade.
|
The Soviet system of military service (which we have morally preserved) is very simple. The primary desire for a military man is to make something go boom, let's be honest. The more modern and powerful the available weapons are, the greater the internal need to boom them. The category "expensive" in military psychology is not applicable if it is not coming from your salary.Har du sett russiske videoer av vestlig materiell som ødelegges? I følge denne russeren er de svært glade i gjenbruk. Sprenger allerede ødelagte ting på nytt med ulike våpen og filmer det fra mange vinkler.
Det Polen har forstått er om man skal donere mer, så må man bruke mer gryn og grunkerKan se ut til at tyskerne begynner å forstå alvoret...
![]()
Germany’s Patriots Will Save Thousands of Lives – Zelensky
The latest military aid package from Berlin, which includes two Patriot missile systems, Leopard tanks and other war-fighting equipment, makes German support for Ukraine second only to the US.www.kyivpost.com
Bl.a
The latest military aid package from Berlin, which includes two Patriot missile systems, Leopard tanks and other war-fighting equipment, makes German support for Ukraine second only to the US.
Har nesten like lite til overs for PiS-regjeringen i Polen som Orbans i Ungarn.Det Polen har forstått er om man skal donere mer, så må man bruke mer gryn og grunker
Vis vedlegget 942254
Det ser ut som om denne kanskje ikke skal tas så alvorlig. En to mnd gammel telegramkonto med ca 50 poster. Ikke så sikkert dette er "legit".Har du sett russiske videoer av vestlig materiell som ødelegges? I følge denne russeren er de svært glade i gjenbruk. Sprenger allerede ødelagte ting på nytt med ulike våpen og filmer det fra mange vinkler.
Det kan hende den allerede var immobilisert? Så sprenger de den før tilbaketrekning, for at ukrainske styrker skal kunne ta den.
Som jeg skrev før her Ukrainia er et korrupt drittland, som ingen brydde seg om før krigen. Krigen ser ikke ut til å skjerpet moralen på det feltet.Zelenskyj har nå gitt alle de regionale lederne på de ulike militære rekrutteringskontor sparken. Årsak er korrupsjon. Man kan kjøpe seg fri fra militærtjeneste ved å bestikke sentrale personer.
Det er i sånne stunder man mister troen på mennesket. At noen heller velger å fylle sine egne lommer for å få svømmebasseng i hagen eller et feriehus på den franske riviera, enn å gjøre alt i beste hensikt for at landet skal bli fri fra okkupasjonsmakten. Det er nesten som man ønsker at akkurat disse menneskene skal erfare at ruseerne kommer å fratar dem alt av verdier og må leve under russisk regime resten av livet.
du får det til å høres som om det er korrupsjonen en kriger for å opprettholde…Som jeg skrev før her Ukrainia er et korrupt drittland, som ingen brydde seg om før krigen. Krigen ser ikke ut til å skjerpet moralen på det feltet.
Du får snakke for deg selv.Som jeg skrev før her Ukrainia er et korrupt drittland, som ingen brydde seg om før krigen. Krigen ser ikke ut til å skjerpet moralen på det feltet.
Det har vel langt på vei vært like mange regjeringsmedlemmer som har fått sparken i Norge for "korrupsjon". Men ja - det er selvsagt mye å ta tak i, og krigen sliter på alle vil jeg troSom jeg skrev før her Ukrainia er et korrupt drittland, som ingen brydde seg om før krigen. Krigen ser ikke ut til å skjerpet moralen på det feltet.
Utrolig bra observert, presis predikeringdu får det til å høres som om det er korrupsjonen en kriger for å opprettholde…
alle vet hvordan det var; en dauer for det som skal bli.
Du sier noe...Utrolig gode en del av de ukrainske droneoperatørene