Ry Cooder

opptatt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.06.2010
Antall liker
59
Sted
Tredje sten vest av Sola
Ry Cooder har komponert musikken til
filmen - Southern Comfort
Denne musikken er ikke utgitt på noen album men finnes det noen samle - LP e.l av noe slag med deler av innholdet??
Pfh Takk

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2024
Antall liker
3.162
Sted
Polen
Ry Cooder har komponert musikken til
filmen - Southern Comfort
Denne musikken er ikke utgitt på noen album men finnes det noen samle - LP e.l av noe slag med deler av innholdet??
Pfh Takk
Denne CD-en inneholder musikk fra flere av filmene han har laget musikk til, inkludert flere spor fra Southern Comfort (fantastisk soundtrack til den filmen; du føler du er i sumpene i Louisiana).

1737324192174.png

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2024
Antall liker
3.162
Sted
Polen
Tusen takk til dere begge for veldig fine svar.
Dagen er reddet :)
Albumet Music by Ry Cooder ligger for øvrig på Tidal (og sikkert andre strømmetjenester). Sporene fra Southern Comfort heter Theme from Southern Comfort, Swamp Walk og Canoes Upstream.

parafinoksen 2.0

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2024
Antall liker
3.162
Sted
Polen
Takk for tipps, men er ingen tilhenger av strømmetjenester :D
Det er så. Men hvis du bare ville høre hva som er på plata først, så kan du det. Personlig synes jeg de to andre sporene ikke var spesielt verdt å ha. Hvis bare hovedtemaet er nok for deg, kan jeg anbefale The Ry Cooder Anthology:

1737476738389.png

opptatt

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.06.2010
Antall liker
59
Sted
Tredje sten vest av Sola
Det er så. Men hvis du bare ville høre hva som er på plata først, så kan du det. Personlig synes jeg de to andre sporene ikke var spesielt verdt å ha. Hvis bare hovedtemaet er nok for deg, kan jeg anbefale The Ry Cooder Anthology:

Vis vedlegget 1090873
Takk for det, den hadde jeg. Lastet forrøvrig ned all film musikk fra You tube, konverterte filene til wav som spilles av som *.PCM

Topp Bunn