WayAhead
Æresmedlem
Digitalt og komprimert, kanke funke det vettu.....
Skulle ønske de gikk tilbake til en stereotyp og mannsjåvinistisk Bond ala Connery. I disse tider ville det være forfriskende og gitt skikkelsen personlighet.Kalles ikke det fremskritt?
Å gå tilbake til en stereotyp og mannsjåvenistisk film-figur var vel aldri en løsning uansett? Så kan man jo sikkert diskutere hvorvidt løsningen de endte opp på var den beste, men for meg er Craig den beste Bond så langt. Nøff said.
Enig i det, Craig er den beste så langt, men selv om Connery kommer på en god andreplass, så er hans figur litt vel tidstypisk og har ingen plass i dagens samfunn. Craig har både det litt gammeldags mannsjåvenistiske, men samtidig har han det litt mere moderne empatiske og moralske korrekte også. Håper de går for noe lignende.Skulle ønske de gikk tilbake til en stereotyp og mannsjåvinistisk Bond ala Connery. I disse tider ville det være forfriskende og gitt skikkelsen personlighet.
Ikke alle helter trenger å være perfekte i ett og alt spør du meg. Jeg synes Craig har gjort en god jobb gitt forutsetningene, men skikkelsen Bond har blitt døllere og døllere med årene.