K
Konrad_Johnsen
Gjest
Hvordan går det mteinum?
Mvh
Rolf
Mvh
Rolf
|
dekk de gjerne til, de kan støve ja.DIY_dude skrev:Hvordan er disse Rockwoolplatene med tanke på inneklima? Er de ment å brukes uten å dekke til? Støver de?
Platene kommer nok ikke før til neste uke, så jeg burde rekke tre strøk med maling denne helga. Tenker jeg må ut en tur å finne stoff som jeg kan kle disse med.RoDa skrev:Hvordan går det mteinum?
Pyse ;DValentino skrev:Jeg har Rockwool igjen, og planlegger noe mobilt til å sette foran. Kan'ke spille med åpen dør i -20 i februar...
hel skrev:Og da lurer jeg veeeeeldig på: Hvordan er lyden i rommet med og uten demping med disse platene og de runde rørene i hjørnene? Er det vesentlig forskjell?![]()
Eventuelt noe litt penere så er det ikke sikkert man blir sååååå god kompis med høyrehånda....... ;DDuelund_Support skrev:Samenrullede skumgummimadrasser i hjørnerne.
Nei, de ruver ikke så veldig mye med sine 60cm i høyden ;DRoDa skrev:Hehe, det er ikke alle som kan ha akkuplatene liggende for å dekke førsterefleksjon. 8)
Lyspunktet Interiør AS i Kristiansand. Stoffet er fra Marimekko og heter Mini-Unikko og Guada. Det var langt fra gratis :-X, men WAF er høy.RoDa skrev:Hvor kjøpte du stoffet forresten?
omholt skrev:Hvor mye betaler man for Marimekko?
Neida, så helt galt er det ikke - da mtp at min mor går og ser på gardiner til over 1000 for meteren, så er jo dette et kupp ;D. Bredda er 150cm så dette passer veldig bra til akustikkplatene.RoDa skrev:Det var da ikke så ille.
Siden det rakk med 2m, så er bredden mer enn 120cm?
R