Sølvsuper 12 – Stig Arne si dagbok oktober 2024

SAD-1024 (1 of 1).jpg

Det kan koma ein del Tandberg-stoff frametter. Me byrjar med Sølvsuper 12. Og nokre jolaøl frå butikk.

Tandberg (1933-1978)
Tandberg har ein særskild plass i hjarta til nordmenn, og det er ikkje rart. Opp i gjennom åra, sidan starten i 1933, har dei produsert ei mengd glimrande produkt, både flotte og gode, og det finst mange samlarar, difor er prisane ofte høge for dei mest populære produkta. Sjølv er eg ingen samlar, eg prøver ut produkta eitt og eitt, etter kvart som eg tilfeldigvis kjem over dei, om prisane er akseptable. Dei eg ikkje ynskjer å halda på, går vidare. Om eg og Stig Inge har vorte i overkant ivrig, skuldar eg på den lokale reparatøren vår. Han er Tandberg-entusiast, og har kveikt interessa vår med kunnskapen sin, som han ivrig deler. Nokre apparat hadde eg frå før, slik som Sølvsuper 12 under, men har ikkje før no teke meg tid til å prøva ut. For det er jo liksom ikkje eit audiofilt produkt? Men som Audiophile.no sin kontainer-dykkar elskar eg å prøva ut alt som lyser opp når eg slår det på. Merke, rykte og pris spelar ingen rolle, det er alltid noko å læra frå alle produkt. Og det gjev deg eit uvurderlig oversyn. Du kan ikkje setja pris på eit godt produkt om du aldri har prøvd eit dårlegare.

Tandberg er diverre historie. Grunnleggjaren Vebjørn Tandberg gjekk bort i 1978.

Tandberg Sølvsuper 12
Kring 1975 lagde Tandberg ein prøveserie på 500 Sølvsuper 12. Dei var utrygge på om det var plass for denne i marknaden. Han vart raskt ein suksess, og vart følgd opp av Sølvsuper 12C i 1977, der C står for Cassette. Det finst og ein variant med både platespelar og kassett......

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SAD-1024 (3 of 7).jpg

Sist redigert:

Kommentarer

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.473
Jeg har en sånn Sølvsuper 12c i huset mitt. Den stod i barndomshjemmet mitt. Spoling frem/tilbake gikk minst dobbelt så fort, kontra vanlige japse-decks. Tuner-delen var som vanlig vellydende Tandberg standard :)

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.192
Link til alle artikler
456
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Huldrer og Troll – Stig Arne si dagbok desember 2024

Huldrer og Troll – Stig Arne si dagbok desember 2024

• 4
Godt år! Eg planlegg å laga ei oppsummering av 2024 til januardagboka, slik skikken er. Men fyrst lyt me få unna desember, og då tenkte eg å skriva litt meir om Tandberg. No tenkjer eg slevet...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: JBL Tour Pro 3 – en gamechanger

TEST: JBL Tour Pro 3 – en gamechanger

• 1
Mange kan oppleve øreplugger som et lydprodukt det går tretten av på dusinet. Det gjelder ikke for JBL Tour pro 3 Det hele startet egentlig med forgjengeren Tour Pro 2, som i sin tur erstattet...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Supertramp – Live in Paris ’79. Konsert med gamle helter

PLATESMAKING: Supertramp – Live in Paris ’79. Konsert med gamle helter

• 0
I dagens platesmaking er det noen gamle helter som skal eksponeres. Og med «gamle» er det som så ofte ellers 70-tallet det siktes til, for det tiåret var som kjent musikkens gullalder. I hvert...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING Harri Kuusijärvi – Aallot. Velsmakende og nyskapende!

PLATESMAKING Harri Kuusijärvi – Aallot. Velsmakende og nyskapende!

• 2
Noen ganger dukker det opp overraskelser på en fredag. Denne gangen kom den fra en litt uventet kant - Finland. Dette er første gang jeg retter min oppmerksomhet mot den finske...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus 13 – en flaggskipmobil for fotoentusiaster

TEST: OnePlus 13 – en flaggskipmobil for fotoentusiaster

• 0
OnePlus har fått en ny flaggskipmodell, og vi har hatt den på test en periode. Kinesiske OnePlus har modeller i alle segmenter, og etter å først ha hatt budsjettmodellen OnePlus Nord CE 3 Lite 5G...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING: Markus Kaardal – Kaarma. This record should be played loud

PLATESMAKING: Markus Kaardal – Kaarma. This record should be played loud

• 0
PÅ 70-tallet ble det utgitt noen LPer der det sto "This record should be played loud", og Stones sin Let it Bleed var en av dem. Kaarma er et album der den samme teksten kunne passe, men ble...
Fortsett
Topp Bunn