Døgndrift på akutten, soving får eg ta att Heldigvis rolig start med litt kaffi!God morgon, i alle daga. Somme søv også..
Mulig eg kjem en tur å plaga kaffe pausa diDøgndrift på akutten, soving får eg ta att Heldigvis rolig start med litt kaffi!
For min del ser både tys og ons umoglege ut. Sorry, og køyr for all del på. Det ser ut som dei fleste får det til
Det værte det ja garantert.Det ser ikkje ut som eg kjem på skipingsmøtet. Må ein tur i motsett retning. Men det kjem vel fleire høve.
Då blir det ikkje nåke resta til folket. Kaffe og nåke søtt å tygge påLager middag til familien etter jobb, så klarer meg med en kaffikopp jeg også.
Takk Frank. JemSå fint du har fått det Peter og alltid moro med nye bekjentskaper og ikke minst gode samtaler
mvh
Takk Frank, det kjem seg litt etter litt. No kjem det snart et lass med utstyr så då får eg møblere etter korleis det låte best. Fram til nå så har det egentlig våre kun for å kunne bruke stua og tv og samstundes få litt musikk. Det er på en måte frå no ting skjer litt meir permanent. Blir utrulig spennde dei neste dagane og vekene..Så fint du har fått det Peter og alltid moro med nye bekjentskaper og ikke minst gode samtaler
mvh
Utruleg fin samling svarte Naim-boksarNår det er sol ute er det fint å kunne sjå inn på anlegget. Vis vedlegget 962018
Wow! Råflott anlegg for en som sitter med hodetelefoner stort sett hele tiden. Lekkert oppsett - flotte bilder. Takk for at du deler. Naim og Harbeth er en god match.Kompromiss! Eg har ikkje jobba noke med plassering/akustikk. Det blir eit prosjekt for framtida. Er vel 90% på hovudtelefon for tida.
Dette kan eg veldig lite om, men det ser ut for meg som om det er vanleg å dra Harbeth veldig langt ut på golvet. https://harbeth.co.uk/userguide/ føreslår meteren og tung demping. Dette veit du sjølvsagt meir enn om meg, men det var difor eg reagerte.Eg har ikkje jobba noke med plassering/akustikk. Det blir eit prosjekt for framtida.
Yess, det blir fett!!! . Nåken som kan hente meg på vei opp??Hei, godtfolk!
No er turnusen klar Eg har gleda av å invitere dykk til ei uhøgtidelig, og uformell samling hjå meg onsdag 22. oktober frå 18:00.