Kjekt det. Mulig det kjem en til frå min gamle krets. Gleda meg til treff igjen. He du fått platespelar opp å gå el?Eg har nemt lydlauget for ein kamerat som kan hende møter opp på møtet onsdag.
DefinitivtHvor langt strekke søre sunnmøre seg ?Kansje Ulstein, Hareid , Gursken....
Er fint her synes eg. Lika meg godt og det var spesiellt flott å sjå fjell og fjord igjen etter 20 år på austlandet.Var en tur til Ulsteinvik i sommer for å se på hvoran det har forandret seg dær. Stammer derifra, da min mor var fra Ulstenvik. Var en tur helt ut på Gursken, og så videre gjennom Ørsta og Volda. Var mye pent å sjå dær ja
Søre Sunnmøre er kommunene Vanylven, Sande, Herøy, Ulstein, Hareid, Volda og Ørsta.Hvor langt strekke søre sunnmøre seg ?Kansje Ulstein, Hareid , Gursken....
Kan godt tenke meg å være med på onsdags treffet, er der plass?Ser ut til at det blir med en kar frå Ørsta
Som har sitt fokus på heimekino.. Kjempekjekt om Odd A dukka opp og verte med oss.
Flott, då satser eg på å ta turen.Her er plass!
Er det18.00 vi skal møte? Kan være litt seinHei, de skal til Håmyra 15a. Vestvendt lavblokk. Ring, eller send melding på 90760250 om de treng assistanse!
Hei. Eg tenkte frå 18 og utover. Kjem du litt seinare, så går det nok fintEr det18.00 vi skal møte? Kan være litt sein
Kjapp dusj, no så er eg på veiHei. Eg tenkte frå 18 og utover. Kjem du litt seinare, så går det nok fint
Fakk, får hive meg i dusjen...Svarte, må vi møte opp nydusjet og styr?
får vel gå og dusje og kamme luggen jeg også da.
Mykje lenger.Definitivt
Ah ok dokke prøvde det etter vi for då. Intr... Tek gjerne med målemik en dag å går litt vitskapleg til verks... lolTakk, Retep! Det har vore ein kjekk kveld, og timane gjekk fort! Har ein del å gå på når det gjeld å få suben til å verte ein lagspelar! Skjedde litt når eg endra polaritet i appen! Skal finne nokre testspor og prøve ut innstillingar og plassering. Ser fram til neste treff
Dei andre for ikkje lenge etterpå, så det var berre eg som trykte litt på eiga hand Det skal vere mogleg å få dette til å låte betre med litt innsatsAh ok dokke prøvde det etter vi for då. Intr... Tek gjerne med målemik en dag å går litt vitskapleg til verks... lol
Eg er heilt sikker på at det kjem til å verte veldig braDei andre for ikkje lenge etterpå, så det var berre eg som trykte litt på eiga hand Det skal vere mogleg å få dette til å låte betre med litt innsats
Ja er kjekt med litt aktivitet.Har mange gode minner både fra Volda, der jeg gikk medielinja på Høgskulen på midten av nittitallet, og Ulsteinvik/Hareid, der en del av familien stammer fra/bodde.
Artig at det settes i gang aktiviteter i området
Berre å kose seg. Du har no et par tre headsett eg sikkert kunne tenkt meg å testa....Eg er på hytta no i romjula. Om ikkje hadde eg heilt klart tatt turen!