Norwegianwoodpecker
Hi-Fi freak
En tråd om Samsungs brunevarer / forbrukerelektronikk som skjermer, stereoanlegg og lignende.
Jeg kunne ikke finne en ordentlig tråd, skulle det likevel være en, er det bare for admin å slette
Hmm, skal se om eg får tid til å sjekke det ut etter helgen Har liten trua på det, lukter errror spør du megNå er det lenge siden sist jeg justerte tv'en, men mener man kan redusere spennet som lyssensoren kan justere lysstyrken med.
Problemet har forduftet av seg selv.. Vel og bra, men jeg har erfart tidligere at syk elektronikk aldri blir frisk av seg selv. Uansett, kommer problemet tilbake, hørs viNoen som har slitt med lyssensoren på Samsungs skjerm Q75Q85 (19-mod med ekstern elektronikk)? Siste uka har jeg sett at skjermen blir alt for lys. Feks. så har gressmatta på Carrow Road har ikke fått den grønnfargen den fortjener. Ser ut som om det er tåke.. Problemet har kun vært på dagtid. Jeg har store vinduer i stua, men de er nordvendt, så sola er ikke ett problem. Noen forslag?
Litt bedre en "Null hjelp"Samsung kundeservice var til nøyaktig null hjelp og kunne åpenbart ingenting om produktet da jeg ringte dem. Det eneste relevante rådet jeg fikk var å levere den tilbake, noe jeg også gjorde. Med neste skjerm (fra annen produsent) var alle problemer borte.
Da legger vi den dødNei.
Jeg hadde den briljante idé å bruke optisk ut fra min Samsung tv inn i en Behringer DAC jeg hadde stående og videreutvikle til et par små aktive JBL-monitorer. No dice. Volum er fast på optisk ut. Må få tak i en HDMI ARC til optisk ut-omformer for å komme videre med prosjektet.
Noen vil foreslå å reinstallere Windows, men først kan du prøve å trykke "Glem" på nettverket i innstillinger......Plages med å koble meg på hjemmenettet.....
På tv’nNoen vil foreslå å reinstallere Windows, men først kan du prøve å trykke "Glem" på nettverket i innstillinger......
søke det opp på nytt og legge inn passord osv.
Vis vedlegget 1096029