SEAS 70 år, Jubileumsbok!

Flott innbundet bok på 75 sider med Norsk hi-fi historie. Som Mossing har en opplevd utflytting og nedleggelse av industri. Helly Hansen, Trio ving, Petterson, Moss Glassverk m.fl.
Men SEAS driver i beste velgående! Du som leser dette kan ikke ha unngått å ha hatt en høyttaler med SEAS element, og/eller hørt i andre høyttalere! SEAS leverer til mange High End produsenter fordi kvaliteten er topp. Og de kan få spesial lagde versjoner, som passer perfekt inn i høyttaler konstruksjonen til merket! Boken koster 185,- og kan hentes hos DACAPOHIFI Moss. Eller få tilsendt til postkassa for 88,- i tillegg. VIPS 273,- til 90986681 med adresse og navn. Eller email til dacapohifi@gmail.com. Begrenset opplag.
 

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Singh

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2006
Innlegg
1.656
Antall liker
1.715
Torget vurderinger
1
Kr 88,- i forsendelse! Blir den sendt rekommandert?
Antall Forfatter Tittel Pris
1 Claus Futtrup SEAS Fabrikkers historie: The Art of Sound Perfection 150
Frakt 19.00
Totalbeløp: 169.00 Jeg kjøpte rett fra forlaget for litt under 2 uker siden.
 

daCapohifi

Bransjeaktør
Ble medlem
06.03.2015
Innlegg
60
Antall liker
94
Torget vurderinger
1
Kr 88,- i forsendelse! Blir den sendt rekommandert?
Hei pakken veier over 350 gram og ved nitidig pakking så den kommer hel frem greier jeg akkurat å få den under 2 cm. Det koster da 88,- med posten, til postkasse. Med Norgens pakke og sporing koster det langt mer! vh Jørgen
 

daCapohifi

Bransjeaktør
Ble medlem
06.03.2015
Innlegg
60
Antall liker
94
Torget vurderinger
1
Antall Forfatter Tittel Pris
1 Claus Futtrup SEAS Fabrikkers historie: The Art of Sound Perfection 150
Frakt 19.00
Totalbeløp: 169.00 Jeg kjøpte rett fra forlaget for litt under 2 uker siden.
Hei da var du heldig for de beregnet feil porto. De har derfor satt opp prisen til 199,- + 19,- porto. Hvordan man får sendt den for 68,- kroner skulle jeg gjerne vist, se annet svar her. vh Jørgen
 
Sist redigert:
M

MusicBear

Gjest
Hei da var du heldig for de beregnet feil porto. De har derfor satt opp prisen til 199,- + 19,- porto. Hvordan man får sendt den for 68,- kroner skulle jeg gjerne vist, se annet svar her. vh Jørgen
Da jeg bestilte kunne man velge mellom bok- og pocket utgave, selvfølgelig men forskjell i pris.
 

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Innlegg
482
Antall liker
457
Sted
Jar
Da har jeg lest boka. Velskrevet, informativt, interessant og underholdende om en viktig del av norsk hifi-historie. Anbefales sterkt!
 

Informasjon om bruker

daCapohifi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
94
Link til alle artikler
29
daCapohifi sine annonser
Bransjenyheter
Takk for besøket på hifimessen.no!

Takk for besøket på hifimessen.no!

  • 0
For den som ikke var der, eller ønsker en ekstra lytt kjører vi USHER ML 801 høyttalerne maksimalt oppstilt på vårt Reference anlegg. Velkommen for demo hos DACAPO HIFI! ML-801 – USHER...
Fortsett
Bransjenyheter
USHER ML 801, Nyhet!

USHER ML 801, Nyhet!

  • 2
Denne høyttaleren erstatter Compass Dancer CP 8571. ML 801 bruker den samme Karbon fiber\papir 8 trommeren og er også en 3 -veis høyttaler. Kabinettet er bygd opp av flere lag og ulike materialer...
Fortsett
Bransjenyheter
Julen kom tidlig i år!

Julen kom tidlig i år!

  • 11
Ny høyttaler fra USHER! Nytt design, nye elementer. Første lytt opp av esken var imponerende. Står nå på butikken og spiller. Fortsettelse følger, vh Jørgen
Fortsett
Bransjenyheter
LP Plater +SEAS bok +Frakt- Tilbud!

LP Plater +SEAS bok +Frakt- Tilbud!

  • 0
Pakke 1 Signert Anette Askvik "Liberty". Topp musikk, meget påkostet produksjon, 2 Lp 45 rpm, lydkvalitet i aller ypperste klasse! + SEAS 70 år jubileums bok innbundet 80 sider+ Norges pakke til...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi har den; Yamaha AS 3200!

Vi har den; Yamaha AS 3200!

  • 0
Med de nye high- end produktene er Yamaha etablert og akseptert som en ledende high end produsent! Nominert til "Golden Ear Award" i Absolute Sound, kjempe tester verden over, og ikke minst...
Fortsett
Bransjenyheter
PrimaLuna nå hos DACAPO HIFI!

PrimaLuna nå hos DACAPO HIFI!

  • 4
PrimaLuna har siden 2003 produsert høy kvalitets rør forsterkere. De har fått meget gode omtaler i tester verden over. PrimaLuna har en lydkvalitet som DACAPO HIFI er stolt av å kunne presentere...
Fortsett
Topp Bunn