steinost
Æresmedlem
Nå har den "lunket" i en 1/4 time.
Hva er dette for somling?
Si sannheten nå unge mann ;=)
Hva er dette for somling?
Si sannheten nå unge mann ;=)
Skal gjøre det, etter at vi er hjemme igjen.Herlig! Bare å fyre på med mer bilder av herligheten.
Spennende prosjekt! Skulle gjerne sett noen målinger av disse. Er litt skeptisk til den peaken ved 3khz, flere av Seas 8 tommerne som peaker og ringer en del der dessverre...
Kjører selv med ett svært likt delefilterdesign med Seas CA22RNX og Morel CAT308, og der var jeg nødt til å legge til ett sugefilter for peaken ved 3khz.
Jeg liker vannbeis best selv, man må ha en plan, og være rask. VELDIG står fordel med SKIKKELIG kost.En paføringssprøyte hadde jo vært gromt, men vannbeisen fra rubio er veldig snill og flyter overraskende jevnt ut.
Spritpreis derimot er man nesten nødt til å sprøyte
Jepp, det er nesten like ille som tullpeis, skrytpeis og hestpeisSpritpreis derimot er man nesten nødt til å sprøyte
Stoppet med en gang da......Ikke noe og le av det hASSebASSe
Så bra! Har dem ikke klang og karakter så er dem bare kjedelige høyttalere det går 14 av på dusinet. Skulle gjerne tatt turen til Gjøvik og kombinert en lytt på disse med å si hei til gammel vw-kompis.Ja, det gjør jeg. Exotic-serien har dessuten en nydelig "klang" som henter ut masse detaljer.
Du er velkommen til en lytt ell 3
Ja. Vi kjørte race sammen i inn og utland for noen år siden. Han solgte bilen på bildet over her til en annen kamerat av meg etter den tragiske paratrike ulykken som førte til at han mistet sin teamkompis.Er det Tekken?
Det var først da @sclalars fikk inn Exotic i sine at det klikket på plass.Ja, det gjør jeg. Exotic-serien har dessuten en nydelig "klang" som henter ut masse detaljer.
Du er velkommen til en lytt ell 3