|
Velkommen Eik! Blir morsomt og vise fram det nye lytterommet.Jeg kommer gjerne!
Skal bli spennende å besiktige ditt nye lytterom. Og selvfølge det viktigste, innta god mat og drikke i godt samvær.
Så bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull![]()
Og fri transport av den gamle skrotten ogsåSå bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull![]()
Topp lyd fra topp anlegg i et riktig koserom. Topp pressinger fra Bartis, nydelig mat fra verten og gratis øl fra sweedish. Yeaah!
Dørene åpner kl 16.00. Velkommen!!!Var det oppmøte kl. 1600?
Åh, skal vi pån igjen med de dere skivene cash. . .Og fri transport av den gamle skrotten ogsåSå bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull![]()
Topp lyd fra topp anlegg i et riktig koserom. Topp pressinger fra Bartis, nydelig mat fra verten og gratis øl fra sweedish. Yeaah!Men jeg gleder meg også
Tar med noen pønk plater, så lett kommer ikke anlegget unna
![]()
ikke frist meg nå.Og fri transport av den gamle skrotten ogsåSå bra! Flate som jeg gleder meg til i morgen.Har vært hjemom og plukket med meg noen godbiter på sort gull![]()
Topp lyd fra topp anlegg i et riktig koserom. Topp pressinger fra Bartis, nydelig mat fra verten og gratis øl fra sweedish. Yeaah!Men jeg gleder meg også
Tar med noen pønk plater, så lett kommer ikke anlegget unna
![]()
Takk for besøket Sluket! Husk Stern på Oslo Jazz scene 15/10 nå da. Der åpner dørene kl 20.00. . . . Men det kan jo være de flytter den 1 time fram når de vet du kommer. . .Oppe allerede, Bartis? Er jo bare noen få timer siden jeg helte deg ut av bilen utenfor oppgangen
For øvrig etter en usedvanlig trivelig aften. O'Lykke! Men at noen har vært inne i tråden og endret tidspunktet fra 17.00 til 16.00 er jeg helt sikker på![]()
Slem nå... emn jeg skal si Dem vi bleskuffet i går - ikke en eneste Stern skive på snurra! 15/10 er spikret.Takk for besøket Sluket! Husk Stern på Oslo Jazz scene 15/10 nå da. Der åpner dørene kl 20.00. . . . Men det kan jo være de flytter den 1 time fram når de vet du kommer. . .Oppe allerede, Bartis? Er jo bare noen få timer siden jeg helte deg ut av bilen utenfor oppgangen
For øvrig etter en usedvanlig trivelig aften. O'Lykke! Men at noen har vært inne i tråden og endret tidspunktet fra 17.00 til 16.00 er jeg helt sikker på![]()
![]()
Hyggelig at 2 gangs lytteropplevelse innfridde! Men hva skjedde på T-banen, hvordan greide de og låse dere inne?Takk for igår PetterHar ju skrytt over anlegget ditt tidl, og denne gang med medbrakt musikk så var det extra morsomt og lytte på anlegget! Eldkvarns episke spor "Alice" stod frem helt magiskt.
Ellers blev det en litt krångligte retur hjem for meg og GrumpEn ting er att T-bane slutter og gå tidl her i landet! Men man trenger vel ikke bli inlåst på stasjonen bare for det
![]()
Hadde vi hatt bil, hadde vi nog blitt inlåst på riktigtFanken - jeg trodde dere hadde bil? Hva skjedde? Dere kunne jo ha ligget på med meg da! Ledig plass på planet.
Takk erlandsen, du får bare sende meg en melding og invitere deg selv, så skal vi finne et tidspunkt hvor du kan få et litt grundigere inntrykk.Nydelig mat og ditto lyd, Petter! Tusen takk fra meg også, for en hyggelig kveld. Lytter gjerne mer til det anlegget![]()
Jeg vet, det var en forglemmelse det der. Skal ikke gjenta seg!Slem nå... emn jeg skal si Dem vi bleskuffet i går - ikke en eneste Stern skive på snurra! 15/10 er spikret.Takk for besøket Sluket! Husk Stern på Oslo Jazz scene 15/10 nå da. Der åpner dørene kl 20.00. . . . Men det kan jo være de flytter den 1 time fram når de vet du kommer. . .Oppe allerede, Bartis? Er jo bare noen få timer siden jeg helte deg ut av bilen utenfor oppgangen
![]()
Takk til deg også. Etter litt opprydding nå skal jeg sette meg til med Zappa og la han og regnerværet dominere dagen. . .Mange takk for en kjempetrivelig kveld, Petter. Og dere andre også, pokker så bra gjeng. Jeg var ikke innom sweet spot på hele kvelden, annet enn en kort stund bak sofaen...
Men dette er et rom som diffuserer godt, så det låter bra nesten uansett hvor man setter seg. Flotte greier, og helt etter min smak.
Men hva med historien om låste T-banestasjoner? Bilder?
Jeg vokste opp med 'Beat Street' og break dance-kurs på den lokale danseskolen, og får noen assosiasjoner...
Vis vedlegget 275262
Grumpy, med sprayboks, på skuldrene til Cash.
Jeg kan love dere at det var et sant helvete å være "locked-in behind grids" med en illsint, gneldresvenske som tok i bruk bokstavsammensetninger som ligger langt utenfor rekkevidden av kjente (an)alfabetismer!Mange takk for en kjempetrivelig kveld, Petter. Og dere andre også, pokker så bra gjeng. Jeg var ikke innom sweet spot på hele kvelden, annet enn en kort stund bak sofaen...
Men dette er et rom som diffuserer godt, så det låter bra nesten uansett hvor man setter seg. Flotte greier, og helt etter min smak.
Jeg vokste opp med 'Beat Street' og break dance-kurs på den lokale danseskolen, og får noen assosiasjoner...
Vis vedlegget 275262
Det er jo lov og ty til litt grovere verbal skyts når man blir stengt inne 20 meter under jorda med utsikter om og sove av seg rusen liggene på noe betong greier og sammen med en hjertesjuk nordmann da. . .Jeg kan love dere at det var et sant helvete å være "locked-in behind grids" med en illsint, gneldresvenske som tok i bruk bokstavsammensetninger som ligger langt utenfor rekkevidden av kjente (an)alfabetismer!Mange takk for en kjempetrivelig kveld, Petter. Og dere andre også, pokker så bra gjeng. Jeg var ikke innom sweet spot på hele kvelden, annet enn en kort stund bak sofaen...
Vis vedlegget 275262
Jeg foretrakk langt heller alt som skjedde før. Det var også en uforglemmelig ettermiddag/aften. Takk, men takke meg til hjemreisen.
Apropos HLR: Valget tror jeg i høyeste grad handler om personlige preferanser. -Sleike skinna eller kjenne ånden av en svenk tunge på baksiden av drøvelen? Nå ble jeg veldig usikkerHadde Grumpy blitt skral utover natta på Tbanen kunne han jo bare sleika på den strømførende skinna så hadde'n garantert kvikna til igjen!
Godt dere kom hel-skinnet hjem da. Neste gang får vi heller sette opp buss til pensjonistene!
Bare hyggelig Powerpoint! Det var en veldig hyggelig kveld, og Grumpy har gitt en utrolig god billedlig beskrivelse som egentlig sier det meste om stemningen den kvelden.Unnskyld at jeg "menger" meg og blander meg inn i dette nlykke.
Takk for nok en morsom "tour de force" Grumpyat nlykke er en hyggelig kar kan jeg skrive under på
Jeg fikk følelsen av å ha vært der selv et lite øyeblikk mens jeg leste
Gode gutter skal ha det godt!
Herlig bilde! Sjelden jeg har sett "lyset" i øya på to så nærsittenede voksne menn pga lydenDet var en veldigt koselig kveld hos Petter! Bilder lyger ikke!!!
Vis vedlegget 276155
Ja, du sier noe nlykke.Bare hyggelig Powerpoint! Det var en veldig hyggelig kveld, og Grumpy har gitt en utrolig god billedlig beskrivelse som egentlig sier det meste om stemningen den kvelden.Unnskyld at jeg "menger" meg og blander meg inn i dette nlykke.
Takk for nok en morsom "tour de force" Grumpyat nlykke er en hyggelig kar kan jeg skrive under på
Hvis du har lyst/anledning, er det jo bare og komme og få et inrtykk! Lenge siden den festen hos Andrè nå. . .
Du får snakke med fruen. Dere er begge hjertelig velkomne til et besøk i tigerstaden. . .Ja, du sier noe nlykke.Bare hyggelig Powerpoint! Det var en veldig hyggelig kveld, og Grumpy har gitt en utrolig god billedlig beskrivelse som egentlig sier det meste om stemningen den kvelden.Unnskyld at jeg "menger" meg og blander meg inn i dette nlykke.
Hvis du har lyst/anledning, er det jo bare og komme og få et inrtykk! Lenge siden den festen hos Andrè nå. . .
Tiden flyr så alt for fort
Det var helt i slutten av mai i fjor at jeg så ditt blide åsyn sist hos Fosse og fruen.
En meget minneverdig og hyggelig aften.
Jeg klarte t.o.m. å gå før vertskapet blunket med lysene iført pysjamas med tannbørtsen hengende i munnviken
Meget har skjedd siden da for undertegnede som til alt overmål har gjort særping av seg.
Sånn går det når man skal være snill og hyggelig med en pikelill uten baktanker
Men abonnement hos Norges Største Busselskap (NSB ), min kjæres 3 barn og jobb eter opp tiden i uka.
Vist har jeg lyst til å sjekke ut lydloftet ditt.
Jeg må bare få redigert hue, og søkt fruen om tilltelse (spøk).
Kjenner jeg henne rett vil hun nok gjerne være med, da hun selv er ørlite opptatt av lyd, musikk og dynamikk.
Take carevi snakkes....