coolio
Hi-Fi freak
I hvilken form påvirker vi på Sentralen våre bransjeaktører i det daglige, og hvordan påvirker vi fremtidsutsiktene for bransjens fysiske butikker?
I lys av en interessant problemstilling ymtet frempå i en annen tråd synes jeg temaet fortjener en egen diskusjon. Har Sentralen en positiv eller negativ effekt på levedyktigheten for våre kommersielle gledesspredere?
Har vi skapt et klima som bidrar positivt når det kommer til kompetanse, tjenester, produkter og fokus for våre aktører og som gagner den jevne sluttbruker i det lange løp, eller har vi en negativ effekt på både aktører og rekruttering av nye entusiaster?
Er dette noe vi burde ofre en tanke?
I lys av en interessant problemstilling ymtet frempå i en annen tråd synes jeg temaet fortjener en egen diskusjon. Har Sentralen en positiv eller negativ effekt på levedyktigheten for våre kommersielle gledesspredere?
Har vi skapt et klima som bidrar positivt når det kommer til kompetanse, tjenester, produkter og fokus for våre aktører og som gagner den jevne sluttbruker i det lange løp, eller har vi en negativ effekt på både aktører og rekruttering av nye entusiaster?
Er dette noe vi burde ofre en tanke?